3368
Sök

Byte av front!

6 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
Hej grabbs! Har en 940 och undrar om det är svårt att byta till 960 95- front? Är det samma fästen trots att lyktorna är smala? hmm

Jag är evigt kär i Audi

744 Inlägg
22 december 2008
Lindellpower skrev:
Hej grabbs! Har en 940 och undrar om det är svårt att byta till 960 95- front? Är det samma fästen trots att lyktorna är smala? hmm

Du får byta huv, front och skärmar, men som jag förstått så ska det vara att byta, var själv inne på att köpa en 940 Turbo med S90 fronten till.
Fick då som svar att det inte skulle vara några större problem, visserligen kan ju det betyda att man får modifiera lite.
Finns säkert någon här som kan fylla på med mer exakt info.

Lycka till med ditt projekt, det kommer bli grymt bra!

mvh
Jimmie

908 Inlägg
22 december 2008
och om du inte vill ha lång huv får du modda skärmarna lite, uppe vid A-stolpen.. om du inte ska byta stolpen me förstås :p

6 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
Jimmu skrev:
Lindellpower skrev:

Du får byta huv, front och skärmar, men som jag förstått så ska det vara att byta, var själv inne på att köpa en 940 Turbo med S90 fronten till.
Fick då som svar att det inte skulle vara några större problem, visserligen kan ju det betyda att man får modifiera lite.
Finns säkert någon här som kan fylla på med mer exakt info.

Lycka till med ditt projekt, det kommer bli grymt bra!

mvh
Jimmie

Oki. det låter toppen det.

Jag är evigt kär i Audi

6 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
Beckstroem skrev:
och om du inte vill ha lång huv får du modda skärmarna lite, uppe vid A-stolpen.. om du inte ska byta stolpen me förstås :p

oki, men är det svårt att modifiera just där? Ska det kapas å grejer då eller ska fästen byta plats? Är det gjort på en dag tror du? För det är inte så jävla lätt att byta A-stolpen. tongue

Jag är evigt kär i Audi

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
22 december 2008
finns 70033 trådar om hur man byter typ så de är bara å söka så finns de bilder oxå

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Sök