stiligt! Själv gillar jag inte glasfiber eller spackel jag är för otålig av mig.. Plåt är roligare om du frågar mig, banka med hammar i 5 timmar slår att spackla i 2 (fattar ni.. Slår )
kommer bli en frän BMW detta, men har du fixat så den inte säckar ihop mitt i ingenstans igen?
Näfy för plåt..har varit plåtis i mitt tidigare liv under 7 år så inget mer av detta nu e det Plastic fantastic som gäller
väntar på delar samt en polare som under denna helg är bort rest å kör strippen med sin busbil ....Den kommer snart va fin igen....har vi tur är det bara ett hjul lager
Så då kan jag lika väl bygga ljudet ...no time to waste ...dont move with hased ...som pop låten går
Update dax igen då från idag söndag...tog det rätt soft idag
fyllde på kylen men allehanda dricka...nix ...ingen bira..jag är nykterist å tycker inte att bilar å alkohol hör ihop
då har det härdat från gårdagen
Som gammal graffittimålare man är, så hitta jag en sprayburk i garaget med lite silver färg å en tvättsvamp...å vips 10 minuter senare så såg garaget ut så här
snabbslipat
borrfräs e smidigt när man ska ha upp glasfiber mm
lite spackel
avslipat några lager å omgångar
andra dörren då ....
dental spackel kanske
efter några omgångar med spackel å slipning
shaaaapes
done ..stage 1
dax för lite glafiber väv
till klippning
polyester pålagd
Så får första vändan härda ett tag ...lite slipning å spackel så e det dax för inklädning...
VAAAA!!!! Inga RedBull men jag såg att du hade pulat in hela kostcirkeln i skåpet Snickers eller nått. Helt rätt Alkohol och bilar funkar dåligt tillsammans. Men en ÖL i goda vänners lag funkar.
Ser mums ut dörrarna lite lagom former.
//WooDMaN
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
VAAAA!!!! Inga RedBull men jag såg att du hade pulat in hela kostcirkeln i skåpet Snickers eller nått. Helt rätt Alkohol och bilar funkar dåligt tillsammans. Men en ÖL i goda vänners lag funkar.
Ser mums ut dörrarna lite lagom former.
//WooDMaN
tackar jorå vart några Red Bull idag med men *vågade* inte visa hur många OM folk räknar på väggen från gång till gång
Folk kan *öla* i mitt sällskap men jag kör 0 tolerans ..e lika knasig å pratglad ändå som mina vänner säger
Ser riktigt nice ut detta PAIN.. Kylen e väl TÖMD redan ikväll eller ??
Dörrarna ser sjukt bra ut dem.. Bra jobbat mannen..
Sen Väggen ser kanon ut den.. När tar du min vägg ??
Tack Närå den fylldes på igen så alla e kalla när man kommer ut igen...ligger några plattor med soda under hyllan ...city gross ligger ju bara 2 minuter med bil från garaget å har bra priser på kolsyra
....E så förbenat lång väg till din vägg bara Tur för mig att du inte sett mitt foto album i studion från min graffitti ERA med från motivlackering å betongväggar till företags lokaler till kontor till tavlor 100-tals målningar.....finns risk för en tjötig Brawis om att få en personlig målning omgående då *retas*
Ser bra ut med dörrsidorna, brukar leka lite mer forme rjag med när jag bygger, så jäkla trist med att platta och kantiga dörrar och baslådor. Hoppas nu du klär dom med lite vinyl så inte raggarmattan åker på.
Tack Närå den fylldes på igen så alla e kalla när man kommer ut igen...ligger några plattor med soda under hyllan ...city gross ligger ju bara 2 minuter med bil från garaget å har bra priser på kolsyra
....E så förbenat lång väg till din vägg bara Tur för mig att du inte sett mitt foto album i studion från min graffitti ERA med från motivlackering å betongväggar till företags lokaler till kontor till tavlor 100-tals målningar.....finns risk för en tjötig Brawis om att få en personlig målning omgående då *retas*
Fan du ligger lite före i planeringen hör jag.. Låter bra det..
Långt till min vägg ?? Inte alls, den är ju nere i källaren bara :-P
Ja kommer att kolla in Studion och albumet inom kort.. Och TjÖTAR gör ja ju redan.. *hehe
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Fan du ligger lite före i planeringen hör jag.. Låter bra det..
Långt till min vägg ?? Inte alls, den är ju nere i källaren bara :-P
Ja kommer att kolla in Studion och albumet inom kort.. Och TjÖTAR gör ja ju redan.. *hehe
Ser bra ut med dörrsidorna, brukar leka lite mer forme rjag med när jag bygger, så jäkla trist med att platta och kantiga dörrar och baslådor. Hoppas nu du klär dom med lite vinyl så inte raggarmattan åker på.
tackar jo shapes mer nice .. blir ett flock liknande tyg på ...hatar å hålla på med vinyl...den ända vinyl jag rör är hedeliga LP skivor
riktigt fin jobb, men en fråga bara, varför spacklar o slipar du efter du lagt på polyester på tyget? Gillar formerna, inte för mycket, inte för lite, utan helt lagom