3748
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Stockholm Streetrace Crew
160 Inlägg
14 april 2009
evilaudio skrev:
Futopia skrev:
evilaudio skrev:

laddpoblemet e oxå löst så smile    ska köra den till borlänge i mitten på maj så tills dess måste den va körklar.

Låter som de kommer bli några timmar i garaget framöver... roll

vill du mecka elle?? haha

Om du har tänkt att köra dit så, eller har man nått val? tongue

2 103 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
PAIN skrev:
Handy_man skrev:
fan bruksbilen är inte dum den heller

får se ur cool den ser ut när jag kört ut den ur garaget idag lollol

jag ska bygga bil tongue

har du sovit hela helgen?? tongue

öhhhhh nä...fick massor gjort ju på 2 bilar .

skissen e klar för hela bygget så nu ska det bata inhandlas mdf sen blir det fett....Industri säger jag bara hehe. tongue

fan alla som kunde köra mdf åt mig va ju på fjoll mässa å gled hela helgen ...va ju jäkligt lätt å få ditt det då roll din jetta tar ju bara isoleringen ju...liten som en hundkoja lol

men nu så kan det börjas hehe...du kommer digga ritningen ..tror inte du sågar den tongue  blir ju inget baksäte i bilen heller så nu finns det fett med clean yta.
Senast redigerat av PAIN (14 april 2009)

1 062 Inlägg
14 april 2009
Evil: Skall du inte ut till Barkaby på Fredag då o visa vart skåpet skall stå?

"You Go, we go!"

16 197 Inlägg
14 april 2009
TLO skrev:

hinner inte få bilen körklar tills dess å pallar inte köra den på bärgare igen..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

16 197 Inlägg
14 april 2009
PAIN skrev:
evilaudio skrev:
PAIN skrev:

får se ur cool den ser ut när jag kört ut den ur garaget idag lollol

jag ska bygga bil tongue

har du sovit hela helgen?? tongue

öhhhhh nä...fick massor gjort ju på 2 bilar .

skissen e klar för hela bygget så nu ska det bata inhandlas mdf sen blir det fett....Industri säger jag bara hehe. tongue

fan alla som kunde köra mdf åt mig va ju på fjoll mässa å gled hela helgen ...va ju jäkligt lätt å få ditt det då roll din jetta tar ju bara isoleringen ju...liten som en hundkoja lol

men nu så kan det börjas hehe...du kommer digga ritningen ..tror inte du sågar den tongue  blir ju inget baksäte i bilen heller så nu finns det fett med clean yta.

de e ju bara slänga upp en filt på taket på bruksbilen å sen köra spännband genom rutorna.. funkar kalas.. tongue

medans ja byggd bil så har nån "fjolla" legat hemma å latat sig..;P

2 121 Inlägg
14 april 2009
vad är de för utsälningar ni ska på sen å datum så man kan komma å kolla är bra nyficken på båda bilarna

16 197 Inlägg
14 april 2009
Hackev8 skrev:
vad är de för utsälningar ni ska på sen å datum så man kan komma å kolla är bra nyficken på båda bilarna

borlänge den 19 maj blir de iaf för min del.

417 Inlägg
14 april 2009
ja det spelade ju jäkligt fint smile hoppas du inte fick allt för mycket mjäll å gammal hårspray i bilen efter att jag körde in huvet när du spelade på smile

16 197 Inlägg
14 april 2009
bilfakta skrev:
ja det spelade ju jäkligt fint smile hoppas du inte fick allt för mycket mjäll å gammal hårspray i bilen efter att jag körde in huvet när du spelade på smile

haha:  de flög nog ut rätt fort isf.. big_smile

417 Inlägg
14 april 2009
det har du nog rätt i, det va helt klar värt å åka till elmia för å nästan få hjärnblödning smile
å se va det va för tjomme som låg bakom detta bygge.
helt klart imponerande,
MVH Caij

16 197 Inlägg
14 april 2009
bilfakta skrev:
det har du nog rätt i, det va helt klar värt å åka till elmia för å nästan få hjärnblödning smile
å se va det va för tjomme som låg bakom detta bygge.
helt klart imponerande,
MVH Caij

tackar smile  alltid kul när folk tycker om de man byggt .

Bilplåtslagare/Bilbyggare
201 Inlägg
14 april 2009
Får tacka för att du basade bort min bakfylla wink

Sagt det förut och säger det igen du är en sjuk man! fy fan va det BASADE!!!

Cbc

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
14 april 2009
Måste hålla med om ett sjukt bygge.. riktigt skoj att se det.. kan meddela att du fick min telefon att hoppa ur mina shorts.. tongue

455 Inlägg
14 april 2009
Jettan rockade värst på Elmia, du spelade ju ner demovingarna i Realcarmontern... Tackar för demon, var lomhörd i flera timmar trots öronproppar big_smile

Jag vill också bygga poppabil... Blir liksom mer pappabil av 9-3 kombin, kan inte ha baslåda när jag ska få in barnvagnen i sommar sad

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

138 Inlägg
14 april 2009
evilaudio skrev:
Hackev8 skrev:

trodde det var den 16? eller så e det peter J som har svamlat till mig..tongue

Scanspeak|N-core|Pioneer|Genesis
Projekt tråden

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
14 april 2009
evilaudio skrev:
Hackev8 skrev:

Blir det möjligtvis en mätning då eller ska du bara stå och dema? smile Tänkte att jag skulle komma dit och provmäta lite då iaf, om det är som det brukar vara då alltså.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

178 Inlägg
15 april 2009
tittade på bilen varje dag:d vågade inte gå fram å hälsa. du såg farlig ut:D hehehe.. men bygget var hel grymt. och satan vad det spelade:D.

mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

1 Inlägg
15 april 2009
evilaudio skrev:
TLO skrev:

hinner inte få bilen körklar tills dess å pallar inte köra den på bärgare igen..tongue

inge fel på transporten väl smile bara ljudisolera den lite wink

Os Difuntos
1 822 Inlägg
15 april 2009
Vill tacka mr Ö för att efter ha spelat bort både min hörsel och ändrat min hjärtrytm, har kommit tillbaka till livet och längtar redan till nästa gång man skall sätta sig i bilen och redan efter 2-3 sek ha yrsel och må fysiskt illa. big_smile

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

16 197 Inlägg
15 april 2009
bolle_ skrev:
evilaudio skrev:
Hackev8 skrev:

trodde det var den 16? eller så e det peter J som har svamlat till mig..tongue

16e kanske de va.. hehe.   e nog ja som e snurrig.

Sök