Inför: Unknown On Tour 9-12 Juli 2009

stehr
23 februari 2009 · 17 Inlägg

Woodpecker
SuperNova
Icecheat
WeDo
HyperSonica
_Dalle_
Fizzer
JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester)
Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren
RaggarVargen
J-P-R
aero85
DaAddez
Stehr

SuperNova
23 februari 2009 · 236 Inlägg

Verkar bli ett stort gäng som hänger med, kul smile

_Dalle_ Unknown Örebro
23 februari 2009 · 291 Inlägg

men mer ska det bli hoppas jag!!!

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
skylark68
24 februari 2009 · 744 Inlägg

Woodpecker
SuperNova
Icecheat
WeDo
HyperSonica
_Dalle_
Fizzer
JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester)
Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren
RaggarVargen
J-P-R
aero85
DaAddez
Stehr
heavymetalvan ( beror på om ja har jobb å pengar  ) och färdig bil  har doc fått den

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html
Griffin Galen!
28 februari 2009 · 723 Inlägg

Jag  vill inte att nån ska ta detta fel så jag börjar med att säga att det är en fråga ingen form av påhopp!

Unknown har ju en egen sida. varför ligger tråden om unknowns tour då på garaget?

Mvh Griffin

Unknown_Orebro
28 februari 2009 ·

Jo för det finns framtida medlemar som ej har hittat till oss än så det skadar ju inte med reklam sen är Unknown en förening så det skadar ingen att vi finns med på olika forum.  Sen vill vi ju att även dem som ej är medlemmar skall åka med oss eller träffa oss på Touren.

Mvh Woody
Unknown Örebro Crew

JennyMicke
28 februari 2009 · 102 Inlägg

Det verkar ju va ett litet gäng än så länge, men hoppas de blir fler smile. Fan de blir nog riktigt skojj de här smile.  bara hoppas att AMY ä hel.. haha. annars blir de 760, elle både och för säkerhetens skull, tsss  smile.  / Jenny

Unknown_Orebro
28 februari 2009 ·

Men tjata på Micke så kan du ju åka S70 T5 blå du vet vilken jag menar!! Hehe

WeDo
28 februari 2009 · 3 390 Inlägg

Griffin skrev:
Jag  vill inte att nån ska ta detta fel så jag börjar med att säga att det är en fråga ingen form av påhopp!

Unknown har ju en egen sida. varför ligger tråden om unknowns tour då på garaget?

Mvh Griffin

Träffarna i respektive städer är ju till för alla så som hela touren. Unknown är bara arrangör. Hur skulle t.ex Street car fest (som också har en egen sida) få ut sin planering till så många annars ? smile

Så det är så helt enkelt. Att få ut infon till så många som möjligt. Detta är ju inget som ENBART är för Unknowns medlemmar. På träffarna ser vi gärna att så många som möjligt kommer.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
28 februari 2009 · 880 Inlägg

KUL !
Möter er i Skövde i alla fall wink

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
28 februari 2009 · 2 258 Inlägg

WeDo skrev:

Griffin skrev:
Jag  vill inte att nån ska ta detta fel så jag börjar med att säga att det är en fråga ingen form av påhopp!

Unknown har ju en egen sida. varför ligger tråden om unknowns tour då på garaget?

Mvh Griffin

Träffarna i respektive städer är ju till för alla så som hela touren. Unknown är bara arrangör. Hur skulle t.ex Street car fest (som också har en egen sida) få ut sin planering till så många annars ? smile

Så det är så helt enkelt. Att få ut infon till så många som möjligt. Detta är ju inget som ENBART är för Unknowns medlemmar. På träffarna ser vi gärna att så många som möjligt kommer.

Minst en GBrt bil kommer iallafall wink

Sump Runk Rätt O Slätt!
toelli
28 februari 2009 · 132 Inlägg

Woodpecker
SuperNova
Icecheat
WeDo
HyperSonica
_Dalle_
Fizzer
JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester)
Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren
RaggarVargen
J-P-R
aero85
DaAddez
Stehr
heavymetalvan ( beror på om ja har jobb å pengar  ) och färdig bil  har doc fått den
Toelli ( Om jag kan slita mig från jobbet då! )

Skulle va kul att se vad unknown örebro är för folk ^^

Unknown_Orebro
4 mars 2009 ·

Givet det är bara att dyka på oss o bubbla lite skit vi är inte SÅ farliga. hehe och du chifen ta Celican så kanske du kommer runt hela Touren istället för din DKW! Hehe

JennyMicke
4 mars 2009 · 102 Inlägg

Woodpecker skrev:
Men tjata på Micke så kan du ju åka S70 T5 blå du vet vilken jag menar!! Hehe

Haaahha , önska mej lycka till :p

opelmtx
4 mars 2009 ·

In i dimman

Woodpecker
SuperNova
Icecheat
WeDo
HyperSonica
_Dalle_
Fizzer
JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester)
Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren
RaggarVargen
J-P-R
aero85
DaAddez
opelmtx

captain-morgan Gonzo kille
4 mars 2009 · 107 Inlägg

Eftersom att jag är urusel på att planera, och tycker inte om det heller, så får jag säga att jag inte vet än, måste ju stämma in lite med semester, och sen ska man väll kunna finansiera hela kalaset med, soppan är ju inte lika billig som den var lumpen -63. Men vore jävligt roligt smile

leksak Kanon..
4 mars 2009 · 1 473 Inlägg

Hänger väl kanske med litegrann me hojen iaf smile

vasquez Demon Rider
4 mars 2009 · 15 Inlägg

Woodpecker
SuperNova
Icecheat
WeDo
HyperSonica
_Dalle_
Fizzer
JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester)
Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren
RaggarVargen
J-P-R
aero85
DaAddez
opelmtx
Vasquez

Senast redigerat av vasquez (4 mars 2009)

No one orders me around
Volvo 855 T5-R "T-Gul" (1995)
Xioz
5 mars 2009 · 122 Inlägg

kanske skulle vara intressant.. får åter komma.

What you doing?
Unknown_Orebro
6 mars 2009 ·

captain-morgan skrev:
Eftersom att jag är urusel på att planera, och tycker inte om det heller, så får jag säga att jag inte vet än, måste ju stämma in lite med semester, och sen ska man väll kunna finansiera hela kalaset med, soppan är ju inte lika billig som den var lumpen -63. Men vore jävligt roligt smile

Haha Lumpen -63 om du var med då hur gammal är jag på en skala? Men du får väll ta å rulla med ifrån Norrköping då??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang