Inför: Unknown On Tour 9-12 Juli 2009

mussly
4 juli 2009 · 187 Inlägg

WeDo skrev:
För er som kanske bara vill ner till en enstaka av träffarna så får ni jätte gärna sova över i respektive stad för det. 

Tänkte om det var några som inte ska med på Touren men kanske ner till MoM tex så är det bara hänga med till campingen smile

detta låter bra smile  de förhinder jag fick försvann så kanske eventuellt kommer med, iallafall vissa sträckor smile

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!
Mitsubishi Pajero Wagon "Dragbilen" (2002)
SNL
5 juli 2009 · 615 Inlägg

Hänger med i en dag i alla fall, för sen måste jag vara hemma 11 Juli och fira att man blir 20.

Let's stance!
_Dalle_ Unknown Örebro
5 juli 2009 · 291 Inlägg

taggad;)

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Alex_Andersson
6 juli 2009 · 27 Inlägg

När och var är örebro träffen på Söndag?

Unknown_Orebro
7 juli 2009 ·

Alex_Andersson skrev:
När och var är örebro träffen på Söndag?

Vi kommer nog till Örebro ca 12 så det är bara att kolla ut till Willys Marieberg när man har tid. Det är inte en stor träff så som Örebro Street Meet utan det är en enklare träff för alla som har åkt Touren samt dem som vill komma och visa upp sina bilar.

Clintan_86 Elektiker ;)
7 juli 2009 · 403 Inlägg

Hoppas på att man kan möta upp er i Skövde på torsdag smile Skulle va trevligt me lite besök !

J-P-R DO IT LOW STYLE
7 juli 2009 · 1 342 Inlägg

Jaha.. Då sket det till sig då, bränslepumpen på Golfen har bestämt sig för att ge upp hmm

taway
8 juli 2009 · 296 Inlägg

Jag möter upp i Norrköping som det ser ut nu. Har inte tid att åka med hela touren tyvärr.

Unknown_Orebro
8 juli 2009 ·

1. Woodpecker
2. Wedo och _Dalle_
3. I500 \ holmazz
4. Fizzer
5. RaggarVargen
6. Stehr
7. heavymetalvan ( beror på om ja har jobb å pengar ) och färdig bil har doc fått den
8. T5-Dragon
9. julles

Riktigt dålig anslutning tycker jag när det har tjatats på att något skall ske i Örebro hela vinteråret samt den sommaren som varit. Men vi som åker kommer ha riktigt kul ändå samt att jag vet att uppslutningen i dem andra länen blir destå större. Hoppas att deltagandet till nästa års Tour blir bättre..... Till er alla som följer med säger jag bara "Nu sätter vi Örebro på kartan" och har en riktigt trevlig Sommar Turne!!

Senast redigerat av Woodpecker (8 juli 2009)

taway
8 juli 2009 · 296 Inlägg

Oj är det så många som hoppat av? Hälften ju. Jag jobbar nästan dygnet runt den här veckan för att hinna med allt så att jag kan vara ledig lör-sön iaf.

Unknown_Orebro
8 juli 2009 ·

Det är förståligt att man inte kan hänga med för att man jobbar,men när man vetat detta ganska långt innan man behövde planera semestern så kan jag tycka att det borde ha varit fler som kunde följa med, visst bilar går sönder men då detta ej är enbart en Tour för stylade bilar utan även för helt orginal så kan jag tycka att fler borde kunna följa med.

Visst är det så att det fortfarande skulle behövas större utställningar/träffar så som MoM här Örebro men denna Tour var i allafall ett försök från oss på UÖ att göra något gemensamt med Örebroarna.

Jag vill återigen tacka alla som fortfarande skall åka med även om ni ansluter i någon annan stad.
Tack för visat intresse

Marcus "Woodpecker" Tell
Ordförande
Unknown Örebro

_Dalle_ Unknown Örebro
8 juli 2009 · 291 Inlägg

mindre än 24 timmar kvar;)

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Unknown_Orebro
8 juli 2009 ·

Taggad eller Dalle?? Jag kommer vara på Mässan ca 9 så om någon vill komma tidigare för att snacka lite kom dit.

Unknown_Orebro
8 juli 2009 ·

1. Woodpecker
2. Wedo och _Dalle_
3. I500 \ holmazz
4. Fizzer
5. RaggarVargen
6. Stehr
7. heavymetalvan ( beror på om ja har jobb å pengar ) och färdig bil har doc fått den
8. T5-Dragon
9. julles
10. Hemlig Gäst

_Dalle_ Unknown Örebro
8 juli 2009 · 291 Inlägg

skojjar du eller!!!

Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Volvo s40 "airride" (2000)
SNL
8 juli 2009 · 615 Inlägg

Det här är fan inte sant!!
Farsan lånade bilen till jobbet idag och GISSA vad som händer när han ska hem!
Jo bilfan startar inte, inte ett enda tecken på liv, ingenting, totalt stendöd sad

Hur fan lyckas jag ha sån otur, nu har jag ju INGEN bil att köra med, polon var ju egentligen andrabilen sad

Let's stance!
julles Jag rullar med stil
8 juli 2009 · 344 Inlägg

är tagga som fan.. lägtar.. åker nästa till mässan och tältar...

Volvo v70 (2007)
Unknown_Orebro
9 juli 2009 ·

1. Woodpecker
2. Wedo och _Dalle_
3. I500 \ holmazz
4. RaggarVargen
5. Stehr
6. heavymetalvan ( beror på om ja har jobb å pengar ) och färdig bil har doc fått den
7. T5-Dragon
8. julles

Miss_Sofia
9 juli 2009 · 39 Inlägg

Nu får ni åka försiktigt jag vill att ni alla som åker iväg kommer hem igen! Håller tummarna att solen kommer fram senare utanför Örebro och att det är kanon väder när ni kommer tillbaka till Örebro!

SNL
9 juli 2009 · 615 Inlägg

Hoppas ni kommer ha kul, trots vädret!
Nu sitter man här hemma och surar för att bilen inte vill gå sad

Let's stance!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang