Angående: Drifting Hudiksvall

LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

pars skrev:
Blir träffen i april så kommer nog iaf inte jag att delta. Tidigast i slutet av maj kommer jag att ta fram kossan. Jag tror på mer folk då med.

ja det är detta vi får diskutera fram senare. jag bestämmer inget innan ja har hört med er deltagare. smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

talibangran skrev:

LimitedJags skrev:

talibangran skrev:

vanlig GL så de  blir väl mer att man får vålda sig igenom big_smile men ska dit med annan topp , kam och extractor nu till våren när ja jobbat hos farsan så blir förhoppningsvis piggare smile

blir nog bra det. vad har du för bakaxel då?

tyvärr vet ja inte , den enhjular om man börnar iaf och diffar fint när man sladdar o leker , är väl en vanlig rackare

okej, återstår att se hur den beter sig på fältet då wink jag hoppas det kommer en blandning av bilar!

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

Nu pojkar har ja gjort en liten undersökning!

Efter att inte hittat nått vettigt telefinnummer så gjorde jag en utflyckt till Hudiksvalls flygplats (eller föredetta). Där fick jag prata med en gubbe vid namn Harry och frågade snällt om det var möjligt att vi skulle få vara på flygplatsen till våren och...
det var inga som helst problem! big_smile han brydde sig inte i om vi tillhörde nån klubb eller liknande utan det enda som krävs är att jag skriver lite papper med han och vi får betala 1500kr för den dagen. men det sker längre fram i vår.

Eftersom vi inte skall ha någon publik så blir det både billigare och lättare.

Så nu är det bara att invänta våren och vi får tagga vidare. Men nu har vi iaf en plats att vara på och det största problemet är löst big_smile

/ Tom Svendsen

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Jockefors
19 februari 2009 · 961 Inlägg

LimitedJags skrev:
Nu pojkar har ja gjort en liten undersökning!

Efter att inte hittat nått vettigt telefinnummer så gjorde jag en utflyckt till Hudiksvalls flygplats (eller föredetta). Där fick jag prata med en gubbe vid namn Harry och frågade snällt om det var möjligt att vi skulle få vara på flygplatsen till våren och...
det var inga som helst problem! big_smile han brydde sig inte i om vi tillhörde nån klubb eller liknande utan det enda som krävs är att jag skriver lite papper med han och vi får betala 1500kr för den dagen. men det sker längre fram i vår.

Eftersom vi inte skall ha någon publik så blir det både billigare och lättare.

Så nu är det bara att invänta våren och vi får tagga vidare. Men nu har vi iaf en plats att vara på och det största problemet är löst big_smile

/ Tom Svendsen

fan va härligt big_smile .. känns som att de här kommer bli skitbra big_smile

Pure DieselPower
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

talibangran skrev:

LimitedJags skrev:
Nu pojkar har ja gjort en liten undersökning!

Efter att inte hittat nått vettigt telefinnummer så gjorde jag en utflyckt till Hudiksvalls flygplats (eller föredetta). Där fick jag prata med en gubbe vid namn Harry och frågade snällt om det var möjligt att vi skulle få vara på flygplatsen till våren och...
det var inga som helst problem! big_smile han brydde sig inte i om vi tillhörde nån klubb eller liknande utan det enda som krävs är att jag skriver lite papper med han och vi får betala 1500kr för den dagen. men det sker längre fram i vår.

Eftersom vi inte skall ha någon publik så blir det både billigare och lättare.

Så nu är det bara att invänta våren och vi får tagga vidare. Men nu har vi iaf en plats att vara på och det största problemet är löst big_smile

/ Tom Svendsen

fan va härligt big_smile .. känns som att de här kommer bli skitbra big_smile

Hääälst wink

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Jockefors
19 februari 2009 · 961 Inlägg

LimitedJags skrev:

talibangran skrev:

LimitedJags skrev:
Nu pojkar har ja gjort en liten undersökning!

Efter att inte hittat nått vettigt telefinnummer så gjorde jag en utflyckt till Hudiksvalls flygplats (eller föredetta). Där fick jag prata med en gubbe vid namn Harry och frågade snällt om det var möjligt att vi skulle få vara på flygplatsen till våren och...
det var inga som helst problem! big_smile han brydde sig inte i om vi tillhörde nån klubb eller liknande utan det enda som krävs är att jag skriver lite papper med han och vi får betala 1500kr för den dagen. men det sker längre fram i vår.

Eftersom vi inte skall ha någon publik så blir det både billigare och lättare.

Så nu är det bara att invänta våren och vi får tagga vidare. Men nu har vi iaf en plats att vara på och det största problemet är löst big_smile

/ Tom Svendsen

fan va härligt big_smile .. känns som att de här kommer bli skitbra big_smile

Hääälst wink

bara börja spåna på klubben nu då wink fast kanske inte behövs en klubb nu då tongue men kan va kul o ha en klubb oxå ju , kanske blir mer sprutt på bilfolket i stan då wink

Pure DieselPower
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

Anledningen att bilda en klubb var ju att kunna köra detta men nu behövs ju inte det. men det skulle ju helt klart va kul med en klubb! men det krävs lite jobb för det. men vi kanske kan se då efter denna träff om det är så lyckat så kan det vara värt att göra en klubb, vad vet jag?

Det beror på hur många som är intresserad av att bilda en klubb?

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

Jag tänkte på en sak...

Om det är nån som känner en duktig fotograf eller kanske ÄR en duktig fotograf? Så kan man ju höra med den personen om den vill komma på driftingdagen och fota lite coola driftingbilder och på bilarna som är där smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
JPalm
19 februari 2009 · 338 Inlägg

Fan vad skönt smile Kanske skulle börjat skriva upp på första inlägget vilka som är anmälda så äre bara att lägga ett inlägg om man vill komma så sätts man på listan ?

Nissan 200sx S13
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:
Fan vad skönt smile Kanske skulle börjat skriva upp på första inlägget vilka som är anmälda så äre bara att lägga ett inlägg om man vill komma så sätts man på listan ?

bra idé! anmäl er med namn och bil!

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Jockefors
19 februari 2009 · 961 Inlägg

LimitedJags skrev:
Anledningen att bilda en klubb var ju att kunna köra detta men nu behövs ju inte det. men det skulle ju helt klart va kul med en klubb! men det krävs lite jobb för det. men vi kanske kan se då efter denna träff om det är så lyckat så kan det vara värt att göra en klubb, vad vet jag?

Det beror på hur många som är intresserad av att bilda en klubb?

ja de kan vara värt att vänta tills efter träffen som sagt , men en klubb har jag velat startat länge men intresset har väl inte vart så där jätteimponerande , men ja , vi märker ju om intresset finns men jag är då med om de blir en klubb ..

Pure DieselPower
Jockefors
19 februari 2009 · 961 Inlägg

* jocke fors - volvo 745

Pure DieselPower
JPalm
19 februari 2009 · 338 Inlägg

Om jag får ihop den så blire Nissan 200 men nog lungt...

Senast redigerat av JPalm (19 februari 2009)

Nissan 200sx S13
LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:
Om jag får ihop den så blire Nissan 200 men nog lungt...

Det ser ut som att den är som gjord för drifting smile kommer bli kul att se big_smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Alfa Romeo 166 ts 2.0Daimler Six LWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ CoupéDaimler Six LWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ CoupéJaguar XJSDaimler Double Six LWB "Dipsy"Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Six LWBJaguar XJSDaimler Double Six SWBJaguar XJ-S Pre-HEAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJSJaguar XJ CoupéJaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJSDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJ12 6.0 liter V12Jaguar XJ CoupéAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJSJaguar XJ-S Pre-HEJaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Daimler Double Six SWBDaimler Double Six SWBJaguar XJ12 6.0 liter V12Jaguar XJSAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ-S Pre-HE
bbosse Mur&Kakel
19 februari 2009 · 332 Inlägg

Jag är "på" att bilde nån slags klubb, skulle säkert va jävligt kul om man lyckas få nå seriöst:D
Bror min kan garanterat komma med kameran och fixa lite bilder;)

Jag anmäler: Anton boström- Bil: okänd:)

Senast redigerat av bbosse (19 februari 2009)

LimitedJags
19 februari 2009 · 141 Inlägg

bbosse skrev:
Jag är "på" att bilde nån slags klubb, skulle säkert va jävligt kul om man lyckas få nå seriöst:)
Bror min kan garanterat komma med kameran och fixa lite bilder:)

Jag anmäler: Anton boström- Bil: okänd

Bra bra Bosse! wink

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade" (1975)
Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Alfa Romeo 166 ts 2.0Daimler Six LWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ CoupéDaimler Six LWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ CoupéJaguar XJSDaimler Double Six LWB "Dipsy"Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Six LWBJaguar XJSDaimler Double Six SWBJaguar XJ-S Pre-HEAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJSJaguar XJ CoupéJaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJSDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJ12 6.0 liter V12Jaguar XJ CoupéAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJSJaguar XJ-S Pre-HEJaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Daimler Double Six SWBDaimler Double Six SWBJaguar XJ12 6.0 liter V12Jaguar XJSAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJSDaimler Double Six SWBJaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ Coupé
Norde fotointresserad
19 februari 2009 · 2 307 Inlägg

LimitedJags skrev:
Jag tänkte på en sak...

Om det är nån som känner en duktig fotograf eller kanske ÄR en duktig fotograf? Så kan man ju höra med den personen om den vill komma på driftingdagen och fota lite coola driftingbilder och på bilarna som är där smile

Jag kommer! wink

JPalm
19 februari 2009 · 338 Inlägg

Norde skrev:

LimitedJags skrev:
Jag tänkte på en sak...

Om det är nån som känner en duktig fotograf eller kanske ÄR en duktig fotograf? Så kan man ju höra med den personen om den vill komma på driftingdagen och fota lite coola driftingbilder och på bilarna som är där smile

Jag kommer! wink

Jag tänkte nämna Norde men han fan inte du tongue Haha! Hittar du hem från S-vall då bara så smile


LimitedJags skrev:

JPalm skrev:
Om jag får ihop den så blire Nissan 200 men nog lungt...

Det ser ut som att den är som gjord för drifting smile kommer bli kul att se big_smile

Jaoo, lite så tongue Fast tänkte använda den lite mer än till enbart de så vart en baslåda å grejer med tongue Men sugen på ett rent drifting bygge!

Nissan 200sx S13
bbosse Mur&Kakel
19 februari 2009 · 332 Inlägg

talibangran skrev:

bbosse skrev:
Jag är "på" att bilde nån slags klubb, skulle säkert va jävligt kul om man lyckas få nå seriöst:D
Bror min kan garanterat komma med kameran och fixa lite bilder;)

Jag anmäler: Anton boström- Bil: okänd:)

har du nån bil på gång då ? smile

Nja får se vad de blir mot vår/sommarn smile

Norde fotointresserad
19 februari 2009 · 2 307 Inlägg

JPalm skrev:

Norde skrev:

LimitedJags skrev:
Jag tänkte på en sak...

Om det är nån som känner en duktig fotograf eller kanske ÄR en duktig fotograf? Så kan man ju höra med den personen om den vill komma på driftingdagen och fota lite coola driftingbilder och på bilarna som är där smile

Jag kommer! wink

Jag tänkte nämna Norde men han fan inte du tongue Haha! Hittar du hem från S-vall då bara så smile

Om inte annat får väl du komma upp och hämta mig.. fast då blir det väl en felkörning över Ytterhogdal och Ånge igen för att kunna lyckas med att hitta hit wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang