precis innan jag ställde in den... ska även förklara hur jag fixade lysabde "sleepy eyes" för dom som inte vet det, här syns även IC:n när fronten e moddad och på plats..
Ny ratt blev det också.. drift modell i mocka
Senast redigerat av 200-Lillis-sx (17 februari 2009)
Passar även på att byta till en vassare insugskam. Och då inte som så många gör att man sätter en avgaskam på insugs sidan också, utan jag tog en insugskam från en Nissan Sunny GTI vars insugskam e vassare än orginal:P
ny insugskam påväg in.
passade även på att byta kamrem, servrem och generator rem när jag ändå hade byxorna ner:D
Här e bilderna på min A-stolpe.. Det började med att jag tänkte att laddtrycksmätare måste man ju ha.. så jag köpte mätare och en mätarhållare för a-stolpen som skulle passa bra sa dom, men hell no det passade inte alls Så då åkte sågen och glasfibret fram och resultatet ser ni.. Tyvärr så har jag inga byggbilder på den Blev rätt bra tycker jag
200-Lillis-sx : tjena har läst din s13 tråd , de ser riktigt nice ut , snyggt gjort med fronten å intercooler , de här ska jag följa lycka till
Tackar kul att du gillar den:D Det kommer mera det lovar jag, för jag har en känsla av att deta bygget kan spåra ur någon gång och bli mycket mer än vad första tanken va:P