Har köpt på mig en cossie/flugelvinge till Sierran.. När jag stog o beundra den igår insåg jag att ryckfaktorn är påtagligt hög Vad är en sån vinge värd? Är de bättre att skrota iden och sälja den ist? Jag gav 700kr vilket jag tycker är billigt, vad kan man få?
Du giv 700:-, kanske sälja den för 500:- eller? vad tycket du själv?
Va? Nej jag köpte den billigt för 700 och ska sälja den dyrt. Frågan är vad den är värd? Om jag kan sälja den dyrt Känns som att dom där vingarna inte växer på träd.
hmm den borde ju vara värd mer än 700 iallafall.... ja köpte min cossie front för 1700 och de är många som tyckte den var billig och den var då komplett med dimljus och allt.
men priset lär väll bero helt på vem som ska ha den och hur mycket han vill ha den.
Har 2 sånna där vingar o i mina ögon e dom inte värd så mycke ja köpte mina 2 för 500 skitfint skick men de kanske bara var ja som hade tur för snygg e dom ju inte
Du giv 700:-, kanske sälja den för 500:- eller? vad tycket du själv?
Spelar inge som helst roll va han köpt den för.. det är ju inte det som styr priset. Hör man ofta om folk som ska köpa nått och klagar på priset bara för att säljaren gav lite för en sak när han själv köpte den..
Jo det finns en hel del som resonerar så.. själv talar man aldrig om för någon vad saker och tng kostat en i inköp.
Exempel: Va fick du ge för en sån ? 500:- ! Ska du sälja den ? Ja ! Va ska du ha då ? 700:- ! Ahnä de e för dyrt, du gav ju bara 500:- !
Som sagt tidigare i tråden så ska det väl sitta en ganska tjock gummikant längst ut på vingen och fram en bit på sdorna.. Och ska det vara helt korrekt så ska det väl också finnas en underdel för att det ska bli komplett.?
Det är såhär jag menar, letade bara lite snabbt så ingen bra bild men man ser underdelen och gummikanten på vingen:
hallå hallå!!! jag vill köpa din vinge! har letat som f-n efter den, sk-t svår att få tag på. det som jag inte kan förlåta mig själv över är att jag hade en sån vinge förut till min gamla skrotade sierra o sålde den,..för 300 kr.. ja som sagt så vill ja köpa den!
Har köpt på mig en cossie/flugelvinge till Sierran.. När jag stog o beundra den igår insåg jag att ryckfaktorn är påtagligt hög Vad är en sån vinge värd? Är de bättre att skrota iden och sälja den ist? Jag gav 700kr vilket jag tycker är billigt, vad kan man få?