Om mindre än 3 veckor är det Påsk, vad tiden går fort, alla hoppas på ett bra och varmare väder, helst sommar och det är aldrig för tidigt för planering. För min del, gömma lite påskägg på trägården till barn-barn, kanske grillning och äta gött, det blir lite vår städdning hemma, slänga massa skit som sparades i källare, besök till Elmia (naturligtvis), fixa och sjösätta båten och lite till. Jag förstår att det är många som förlorade sitt jobb och själv klart, det bromsar lite det man hade tänk sig, men men... Vad ska ni själv göra under dessa dagar.
Senast redigerat av alain (23 mars 2009)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
ska till elmia på lördag/påskafton blir ju en del slit med bilen så den är ren och fin dagarna innan! ska ju inte ställaut men måste ju va fin för det hehe!
Det blir nog Elmia om man är ledig, annars blir det jobb. Tycker påsken är bland det onödigaste vi har i högtidsväg, plus att ägg är vidrigt. Men det är ju alltid skönt att få lite ledigt
Ifjol var jag inte nykter en sekund från torsdag eftermiddag tills på måndag morgon under påskhelgen... Blir väll nått liknande även i år, på långfredagen blir det så klart att angla som vanligt om isarna fortfarande är säkra dvs
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Ledig 10 dagar Då jag har ett konstigt skift på mitt jobb Elmia blir det på fredagen, förhoppningsvis med trevligt väder (vilket de ofta är när Elmia är i April) Kanske ngn öl under påsken? Vem vet..blir en del promenader om vädret bjuder till.
Tänker bara ta det allmänt lugnt och njuta av ledighet.
Mvh
BTW, satan va gött de lät att grilla i påsk då Mjaa, kanske kan grilla mig en karré med lite klyftpoatis och på toppen en liten skvätt med Madeirasås
Fiska och angla på långfredagen med svärföräldrarna. Sen är det inget mer planerat i påskhelgen. Blir väl att vara hemma annars då våran katt troligen fått ungar bra precis.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Elmia blir det Fredag-Måndag, hjälper brosan i montern hela helgen men annars blir de väl lite kvälls och nattliga aktiviteter såklart. Hoppas någon plockat bort bommarna för Coop-parkeringen vid A6 bara så man kan komma in/ut där efter 22..