Inför: södertälje träff 19/4

GSX-R
19 april 2009 · 5 Inlägg

Kikar förbi en stund smile

Boston
19 april 2009 · 183 Inlägg

r3zz1 skrev:
södertälje träffarna är trista ju yikes bara racen som är roliga att se.

nä de e ju inget som dinna träffar i salem men vi försöker iaf!!!

tyskt ska d va!
Drofy
19 april 2009 · 53 Inlägg

rezzi, varför vara så negativ.. skit i att åk dit själv då?
Men vi som gillar bilar o fart kommer garanterat:D

D_MAN ?
19 april 2009 · 1 038 Inlägg

ThaLeffe skrev:
inte många timmar kvar nu och ja har inte hört något om bilen .. vi håller tummarna

Låter ju bra, tittar förbi runt 17


Btw, är de Jocce som håller på?

Senast redigerat av Danne-M3 (19 april 2009)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
r3zz1 mulle mek
19 april 2009 · 679 Inlägg

stillooking skrev:

r3zz1 skrev:
södertälje träffarna är trista ju yikes bara racen som är roliga att se.

nä de e ju inget som dinna träffar i salem men vi försöker iaf!!!

haha tyvär vi har inga i salem.  häldre inte ha någon  än att ha en som inte är bra wink

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
Andreas-
19 april 2009 · 247 Inlägg

Kommer och kollar läget.. : )

Lowpass
19 april 2009 · 1 224 Inlägg

Nice, ska försöka kolla förbi smile

i-vtec Do you?
CDJ
19 april 2009 · 15 Inlägg

Min bil är smutsig! yikes

Men orkar inte spola av den så förvänta er inget utställningsskick från min sida bara.

ThaLeffe
19 april 2009 · 204 Inlägg

Danne-M3 skrev:

ThaLeffe skrev:
inte många timmar kvar nu och ja har inte hört något om bilen .. vi håller tummarna

Låter ju bra, tittar förbi runt 17


Btw, är de Jocce som håller på?

Nej mestadels jimmy men dom e 2 när odom e ute o justerar!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
ThaLeffe
19 april 2009 · 204 Inlägg

bilen e klar men de gick inte smärtfritt. generator börjar säga upp sig så började misstända efter 0.5bar så ny generator måste skaffas in. men skitsamma det var inte effekten ja var ute efter utan bara att få köra bilen o reda ut ev fel som generator nu innan emmaboda. men ja dyker upp ikväll!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
bjork_6
19 april 2009 · 18 Inlägg

kommer träffen vara där eller kommer den att byta plats efter en timme? utefall man kommer lite senare. vill inte åka 15mil å det inte är nå bilar där..

r3zz1 mulle mek
19 april 2009 · 679 Inlägg

bjork_6 skrev:
kommer träffen vara där eller kommer den att byta plats efter en timme? utefall man kommer lite senare. vill inte åka 15mil å det inte är nå bilar där..

träffen brukar va i moraberg den stora parkeringen , man ser alla bilar från motorvägen.
efter 2 timmar ungefär brukar dem som vill åka till nykvarn där de träffas igen o kör några race

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
sebbe666 No Shame Racing Crew
19 april 2009 · 680 Inlägg

jag håller med föregående talare....   

Cornelli skrev:

r3zz1 skrev:
södertälje träffarna är trista ju yikes bara racen som är roliga att se.

Varför så negativ? Tycker du kan behålla dina åsikter för dig själv och skita i att dyka upp helt enkelt!
Ingen tvingar dig som tur är smile

Och till resten av er, vi ses där ^^

jag håller med föregående talare....

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
_Tony_ ???
19 april 2009 · 661 Inlägg

r3zz1 skrev:

bjork_6 skrev:
kommer träffen vara där eller kommer den att byta plats efter en timme? utefall man kommer lite senare. vill inte åka 15mil å det inte är nå bilar där..

träffen brukar va i moraberg den stora parkeringen , man ser alla bilar från motorvägen.
efter 2 timmar ungefär brukar dem som vill åka till nykvarn där de träffas igen o kör några race

skitbra att du berättar öppet vad som brukar hända efteråt... då vet vi vem vi ska skylla på om tut tut kommer mad

Turbo-Danne
19 april 2009 · 157 Inlägg

_Tony_ skrev:

r3zz1 skrev:

bjork_6 skrev:
kommer träffen vara där eller kommer den att byta plats efter en timme? utefall man kommer lite senare. vill inte åka 15mil å det inte är nå bilar där..

träffen brukar va i moraberg den stora parkeringen , man ser alla bilar från motorvägen.
efter 2 timmar ungefär brukar dem som vill åka till nykvarn där de träffas igen o kör några race

skitbra att du berättar öppet vad som brukar hända efteråt... då vet vi vem vi ska skylla på om tut tut kommer mad

Håller me. Idiotiskt. Men det e klart att det finns folk överallt som gnäller på allt som går och gnälla på och förstör för andra.

Senast redigerat av Turbo-Danne (19 april 2009)

MasterMicke MADMIKE
19 april 2009 · 152 Inlägg

Tar med mig videokameran så är det nån som vill få form av däckrök eller liknande med på en filmsnutt här på garaget är det bara komma fram o säga till!

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm
BMW 520D LCI TOURING "Dagispulkan GTR" (2009)
BMW 330D "DieselMonstret" (2006)
bjork_6
19 april 2009 · 18 Inlägg

bara undrade ju hade räkt med ett ja eller nej. typ nej kommer åka vidare efter ett tag

mulleri
19 april 2009 · 508 Inlägg

jag kommer förbi, men kommer inte kunna vara där till 1900... blir mors bil pga ingen koppling...

r3zz1 mulle mek
19 april 2009 · 679 Inlägg

Turbo-Danne skrev:

_Tony_ skrev:

r3zz1 skrev:

träffen brukar va i moraberg den stora parkeringen , man ser alla bilar från motorvägen.
efter 2 timmar ungefär brukar dem som vill åka till nykvarn där de träffas igen o kör några race

skitbra att du berättar öppet vad som brukar hända efteråt... då vet vi vem vi ska skylla på om tut tut kommer mad

Håller me. Idiotiskt. Men det e klart att det finns folk överallt som gnäller på allt som går och gnälla på och förstör för andra.

jag gnäller inte! säger bara vad jag tycker. man har rätt att tycka o tänka som man vill.

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
r3zz1 mulle mek
19 april 2009 · 679 Inlägg

Cornelli skrev:

r3zz1 skrev:
södertälje träffarna är trista ju yikes bara racen som är roliga att se.

Varför så negativ? Tycker du kan behålla dina åsikter för dig själv och skita i att dyka upp helt enkelt!
Ingen tvingar dig som tur är smile

Och till resten av er, vi ses där ^^

det är ett öppet forum  . ingen tvingar mig men säger vad jag tycker om träffarna.

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang