Inför: södertälje träff 19/4

MasterMicke MADMIKE
19 april 2009 · 152 Inlägg

Filmklipp på området!

http://www.garaget.org/video/p6s3nx0u08f8

Det var en kalaskväll fylld av däckrök o doft av sommar!!
Träffen slutade tidigt pga att det var kallt o de började bli mörkt o folk ville se lite action(!) o inte bara stå där o frysa!
Tror att alla som följde med till eventet som stundade tyckte att det blev en kanonbra avslutning av Söndagen och helgen!

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm
BMW 520D LCI TOURING "Dagispulkan GTR" (2009)
BMW 330D "DieselMonstret" (2006)
_Tony_ ???
19 april 2009 · 661 Inlägg

evilaudio skrev:

BMWMicke skrev:

stillooking skrev:
hur ska vi göra för att få dom bättre?

Håller helt och hållet med där.
Sluta gnälla och nämn vad det är som saknas eller vad ni vill ha på träffarna.

Jag hade kul hur som helst.
Skulle väl vart roligare om inte alla hade så bråttom med att parkera och titta på bara.
Fanns ju väldigt måna potentiella bilar som inte körde vilket jag tycker är tråkigt.

men de e väl en bilträff?? å inte PRE-race....


sista "träffen" va ja på i tälje vara i typ 30 min den drog alla iväg för att köra... å då e de ingen träff anser ja..


på en bilträff samlar man en massa coola bilar å står/går å snacka me folk som har samma intressen.

Jag har vart på nästan alla träffar här i stan o inte en gång vill ja minnas att de bara vart i 30 min innan alla åkte. beror lite på när man kommer iof.
att de blev tidigt nu är väl lite pga att de blir kallt och mörkt fort. då vill inte många stå ute.

att det inte bara är en bilträff är väl mkt pga att man INTE får skriva ut RACE i trådarna för då blir de låsta för det är olagligt etc etc...
Det har testats och då försvan tråden på en gång.

Ju varmare de blir ju långre är vi nog på träffen skulle jag tro.
Idag va vi där i ganska precis en timme innan vi åkte.

Sen hurvida det är rörigt på racet är ju en helt annan sak, men klart de blir lite rörigt och vimsigt när det är oarangerat.
hade det vart arangerat hade det naturligtvis vart bättre.
förra året vad de sjyst men då kom polisen hela tiden innan det ens han bli åka av, då lessnar folk.


Jag tycker såhär:
Tycker man inte om träffen/race så kom med synpunkter på förbättring.
Eller stanna hemma... enkelt wink

Tr1dent
20 april 2009 · 406 Inlägg
Russian spacestation, american spacestration, its all made in taiwan
r3zz1 mulle mek
20 april 2009 · 679 Inlägg

_Tony_ skrev:

r3zz1 skrev:

Volvo_Emil skrev:
Första gången jag besökte träffen idag, Allt annat än imponerad. Dålig stämmning, tråkig och rörig.

Brukar dom vara bättre vanligtvis?

Mvh
Emil

jaa jag själv tycker som du , har vart där 3-4 ggr förra året och det va inte  riktigt som andra bilträffar.
vissa gillar det andra gör det inte.

på vilket sätt är denna träff inte som alla andra?
lämna gärna synpunkter på förbättrning. va du här ikväll??

tycker det inte  är någon stämmning alls  och man står bara bland bekanta snackar lite tills man drar vidare till nykvarn. d'r är det bättre stämmning och  roligare. nee jag åkte aldrig till södertälje idag. visste att det inte skulle bli nån riktigt bra träff. såg videon nyss som nån lagt upp inte så mkt bilar som brukar va där.   tycker liksom det är dåligt att det bara vart 30 minuters träff då vissa får åka en bra bit dit. sen så är inte träffen alls vad dem förväntat sig .aa finns en massa saker att förbättra. och en viktig sak är ju att planera  hur länge träffen ska pågå och vad som ska hända under träffen och efter osv.

klart man kommer dra  till morabergs träffen  då och då  men finns ju  massor att åka till .  längtar till birka börjar smile där är det liv och nöje wink

Senast redigerat av r3zz1 (20 april 2009)

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
FreddeK
20 april 2009 ·

r3zz1 skrev:

_Tony_ skrev:

r3zz1 skrev:

jaa jag själv tycker som du , har vart där 3-4 ggr förra året och det va inte  riktigt som andra bilträffar.
vissa gillar det andra gör det inte.

på vilket sätt är denna träff inte som alla andra?
lämna gärna synpunkter på förbättrning. va du här ikväll??

tycker det inte  är någon stämmning alls  och man står bara bland bekanta snackar lite tills man drar vidare till nykvarn. d'r är det bättre stämmning och  roligare. nee jag åkte aldrig till södertälje idag. visste att det inte skulle bli nån riktigt bra träff. såg videon nyss som nån lagt upp inte så mkt bilar som brukar va där.   tycker liksom det är dåligt att det bara vart 30 minuters träff då vissa får åka en bra bit dit. sen så är inte träffen alls vad dem förväntat sig .aa finns en massa saker att förbättra. och en viktig sak är ju att planera  hur länge träffen ska pågå och vad som ska hända under träffen och efter osv.

Men förfasiken åk dit nästa gång med alla dina vänner och stanna ett par timmar...om alla gör så så har man ju snart en fetfull parkering med massor med roligt folk! det blir ju vad man gör det till så att säga! sitta på ett forum och gnälla löser ingenting! 

träffen tror jag blir mer poppis om den arrangeras på en fredag eller lördag. tror folk var lite mätta efter barkarby=)

Mvh Fredde

evilaudio
20 april 2009 · 16 195 Inlägg

_Tony_ skrev:

evilaudio skrev:

BMWMicke skrev:

Håller helt och hållet med där.
Sluta gnälla och nämn vad det är som saknas eller vad ni vill ha på träffarna.

Jag hade kul hur som helst.
Skulle väl vart roligare om inte alla hade så bråttom med att parkera och titta på bara.
Fanns ju väldigt måna potentiella bilar som inte körde vilket jag tycker är tråkigt.

men de e väl en bilträff?? å inte PRE-race....


sista "träffen" va ja på i tälje vara i typ 30 min den drog alla iväg för att köra... å då e de ingen träff anser ja..


på en bilträff samlar man en massa coola bilar å står/går å snacka me folk som har samma intressen.

Jag har vart på nästan alla träffar här i stan o inte en gång vill ja minnas att de bara vart i 30 min innan alla åkte. beror lite på när man kommer iof.
att de blev tidigt nu är väl lite pga att de blir kallt och mörkt fort. då vill inte många stå ute.

att det inte bara är en bilträff är väl mkt pga att man INTE får skriva ut RACE i trådarna för då blir de låsta för det är olagligt etc etc...
Det har testats och då försvan tråden på en gång.

Ju varmare de blir ju långre är vi nog på träffen skulle jag tro.
Idag va vi där i ganska precis en timme innan vi åkte.

Sen hurvida det är rörigt på racet är ju en helt annan sak, men klart de blir lite rörigt och vimsigt när det är oarangerat.
hade det vart arangerat hade det naturligtvis vart bättre.
förra året vad de sjyst men då kom polisen hela tiden innan det ens han bli åka av, då lessnar folk.


Jag tycker såhär:
Tycker man inte om träffen/race så kom med synpunkter på förbättring.
Eller stanna hemma... enkelt wink

de e ju just de ja gör... skriver min åskit å stannar "hemma"..tongue

är inte ett dugg intresserad av race..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Sternborn
20 april 2009 · 42 Inlägg

Jag tycker det var en riktigt trevligt tillställning wink men som sagt blir ju mer stå och kolla bilar desto varmare och ljusare det blir.. smile
la in lite bilder som flickvännentagit under kvällen i fototråden , har även film på nästan varenda repa som kördes under kvällen om det är utav intresse för någon.. ger endast ut filmerna till dom som är medverkande i dom smile

Jesse88
20 april 2009 · 16 Inlägg

Bra träff, mycket fina bilar. smile

WeDo
20 april 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang