Hjälp mig med fälgval silvrig saab 9-3'a

Tribbe SAAB♥SUBARU
7 maj 2009 · 1 636 Inlägg

Jo jag tycker det.. och efter som att det blir 18" för mig så satsar jag på den nya färgen. Aluminium eller silver, vad man nu ska kalla den..

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Bjork OEM <3
7 maj 2009 · 6 957 Inlägg

Tribbe skrev:
Jo jag tycker det.. och efter som att det blir 18" för mig så satsar jag på den nya färgen. Aluminium eller silver, vad man nu ska kalla den..

Skriv Roadster BL så fattar jag wink

OEM <3
Tribbe SAAB♥SUBARU
7 maj 2009 · 1 636 Inlägg

Du ja big_smile Men jag hade inte fattat om du hade skrivit BL lol Möjligtvis Black roll
Men jag tror inte jag behöver mer hjälp nu så känns onödigt att bumpa upp den här tråden mer nu smile

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Bjork OEM <3
7 maj 2009 · 6 957 Inlägg

Tribbe skrev:
Du ja big_smile Men jag hade inte fattat om du hade skrivit BL lol Möjligtvis Black roll
Men jag tror inte jag behöver mer hjälp nu så känns onödigt att bumpa upp den här tråden mer nu smile

Okej, då väntar vi till lönen kommer så ser vi vad som sitter på wink

OEM <3
Cambrant
8 maj 2009 ·

Dotz håller fan världsklass på pris och wow-faktorn. Inte ofta dom två går hand i hand smile

Conclusion ~~PVM~~
1 april 2010 · 106 Inlägg

Tribbe skrev:
Är riktigt sugen på att skaffa nya sommar fälgar till bilen cool
Har tittat runt lite men har hemskt svårt att bestämma mig... men det svåraste är nog att hitta bilder på bilar med fälgarna monterade...

Det jag letar efter är minst 18" och eftersom att min prisklass ligger på runt 12'000 ungefär med däck.. så kommer jag nog inte så mycket längre.

Har ingen speciell form eller någonting som ligger mitt hjärta nära så är intresserad av det mesta.

http://www.gummihuset.se/picture/product/prd1637.jpg är t.ex en fälg jag kollat på men vet inte om den är för extrem?

http://www.speedparts.se/images/prod/oc … _small.jpg är en annan i rätt prisklass dessa vet jag dock inte om de skulle bli för mörka?

Bilen är som sagt silvrig och jag är öppen för allt, men ska ju har råd med dom också..

Saab 9'3a gamla modellen.
Silvrig.
Ca 12000kr's gräns.
Fälg med däck.
18" minst.

Tack på förhand /Tribbe

Tja!

jag har LND Dalarna/5Horn_Demon fälgarna på min om du vill se hur de ser ut, finns på mina bilder  wink

Senast redigerat av Conclusion (1 april 2010)

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
Tribbe SAAB♥SUBARU
1 april 2010 · 1 636 Inlägg

Såg bra ut, men jag har hunnit köpa fälgar redan. Drog förövrigt på dom igår igen big_smile Känns dock ibland som att profilen blev för stor... men gummihuset borde väll veta...

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang