STULET!!! BBS Lemans 19"

Volvo67
9 maj 2009 · 132 Inlägg

Så trååkit när sånt händer ... Man blir ju bara så arg på dem som gjort de hmm

Kolla gärna in min projekttråd på S60n, länk: Volvo S60 D5 AWD | R-Design Optik | Refined
Volvo S60 "R-Design" (2011)
Volvo XC60 T6 AWD "Summum" (2009)
Fredrik89 Bilmekaniker
9 maj 2009 · 274 Inlägg

fy fan!!!!!!!!! skulle strypt dom långsamt om de hände mig :@

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
LotusJPS
9 maj 2009 · 1 134 Inlägg

Så jäkla tråkigt. Riktigt fin Z3a och så händer det där sad

Senast redigerat av LotusJPS (9 maj 2009)

winzer
9 maj 2009 · 10 Inlägg

så såg min honda ut när ja kom ut på morgonen revit sönder hela cabben och stulit all media till ett värde av 35 000 alpin bla... värsta var att det regnade så hela bilen blev ju blöt både invändit..sad
NEJ aldrig kul kul, ibland har man bara lusta att ställa den och vänta på de idioterna för det finns de ju gott om i detta samhället..sad

Ska hålla ögonen öppna hoppas ni hittar dem mvh emil

Honda s2000 (2001)
MikeyMouse
10 maj 2009 · 214 Inlägg

Inte så troligt att de hamnar här uppe men visst ska man hålla utsikt. sånna här nötter borde kastreras! Hoppas det löser sig med försäkring för han iaf.

bara lite nyfiken hade han några lås muttrar? dagens tjuvar får väl upp det ganska lätt också iof men bara nyfiken

VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!
Kingsambuca
10 maj 2009 · 66 Inlägg

Så surt!!! Hade själv inbrott i bägge mina bilar för ca 2 mån sen, det är så drygt.

Tyvärr så är låsbultar inget hinder finns att köpa satser som gör att man kan skruva av tex trasiga låsbultar utan problem och det har tjuvarna tyvärr också fått reda på.

Håller lite extra koll här i Malmö, kanske man får tillfälle att knacka skalle.

I have done this a thousand times and no one has been hurt, (much).
nuffe I brist på annat :)
18 maj 2009 · 526 Inlägg

Kingsambuca skrev:
Så surt!!! Hade själv inbrott i bägge mina bilar för ca 2 mån sen, det är så drygt.

Tyvärr så är låsbultar inget hinder finns att köpa satser som gör att man kan skruva av tex trasiga låsbultar utan problem och det har tjuvarna tyvärr också fått reda på.

Håller lite extra koll här i Malmö, kanske man får tillfälle att knacka skalle.

Bör tilläggas att det bara är traditionella låsbultar som det går att göra så på. Ex. Intera Sverge's låsbultar fyller upp hela hålet i fälgen och därav kan du inte slå på en hylsa smile Kostar 4 ggr mer än en vanlig sats men bättre det än självrisk alt. nya fälgar/däck

RedRiver
18 maj 2009 · 4 Inlägg

Detta var det värsta jag sett. Hoppas att det löser sig i slutändan för din kompis. I detta fallet får väl försäkringsbolaget ta största smällen antar jag.

Volvo V70 "Ocean Race Edition" (2006)
sportline
19 maj 2009 · 6 Inlägg

nuffe skrev:

Kingsambuca skrev:
Så surt!!! Hade själv inbrott i bägge mina bilar för ca 2 mån sen, det är så drygt.

Tyvärr så är låsbultar inget hinder finns att köpa satser som gör att man kan skruva av tex trasiga låsbultar utan problem och det har tjuvarna tyvärr också fått reda på.

Håller lite extra koll här i Malmö, kanske man får tillfälle att knacka skalle.

Bör tilläggas att det bara är traditionella låsbultar som det går att göra så på. Ex. Intera Sverge's låsbultar fyller upp hela hålet i fälgen och därav kan du inte slå på en hylsa smile Kostar 4 ggr mer än en vanlig sats men bättre det än självrisk alt. nya fälgar/däck

man ska helst montera 2 låsbultar iaf om man har så pass dyra fälgar.
mitt emot varandra.

en låsbult knäcker du med kolsyre släckare o en väriktad spark mot däcket men med 2 bultar så finns ingen brytningsmöjligthet.

fan va tur att man bor här uppe.. finns inga stollar som stjäl andras fälgar här o dom som gör det, gör det inte ostraffat.

Kör: Mb 300 ce Sportline
loves my Nightstar!
/Ulf
Mercedes 300CE Sportline "E500 Coupe" (1992)
FreddeK
19 maj 2009 ·

pattilatti2 skrev:
1 skulle dödat idioterna
2 skulle gjort de väldigt sakta
3 skulle även bestraffad de i deras närhet bara för att riktigt poängtera

Hur i helvete tar de sig in i ett låst garage? menar är de i ett hyreshus osv, med kod/nyckel?
Samt har man inte låsbultar på sina bbsfälgar?
Om larmet gåtrt bör ju nån hört det? Inte så de kan stå där nere me ett larm i fullgång i flera minuter.

1. det skulle du nog inte gjort nej!
2. Då hade dom förmodligen dödat dig.
3. Bestraffat andra som inte är inblandade? hur tänker du nu!

Äsch dina kommentarer är ju lika smarta som en zenildement tvåårings...

sw940- Muffinsmugglare
19 maj 2009 · 54 Inlägg

Döda dom kanske man inte skulle gjort, men att dra en rejäl käftsmäll på dom skulle nog bara göra nytta, hoppas det löser sig och ni får tag på asen!

Kaalle Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
20 maj 2009 · 357 Inlägg

Fy fan lider verkligen med honom! Kan tänka mig hur han kände sig när han kom ut och såg detta hmm

BMW 325 E30 Turbo "DDesign" (1988)
BMW 528 E39 (1996)
da_eddah Sjuksköterska, psykiatri
20 maj 2009 · 149 Inlägg

Jag mådde illa i två veckor bara efter de plockade mina blinkers och njurar på beemern, hade detta hänt mig vet jag inte om jag hade repat mig.

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"
Volkswagen Golf "TDI 105 DSG" (2012)
Dartman 20 tums hjul låter mindre....eller ?
24 maj 2009 · 48 Inlägg

740Fors skrev:
Rent förjävligt, men hur kommer de sig dem lägger ner den på cyklar? Är det nån sorts "snällhet" att undvika skador eller vad?:S

Känner igen detta, hade bildäck under min....snällt men va fan !

Yeah? Well, you know, that's just, like, your opinion, man.
H3dlund Med lem
24 maj 2009 · 1 127 Inlägg

740Fors skrev:
Rent förjävligt, men hur kommer de sig dem lägger ner den på cyklar? Är det nån sorts "snällhet" att undvika skador eller vad?:S

Får väl inte ut domkraften annars..

Dartman 20 tums hjul låter mindre....eller ?
24 maj 2009 · 48 Inlägg

H3dlund skrev:

740Fors skrev:
Rent förjävligt, men hur kommer de sig dem lägger ner den på cyklar? Är det nån sorts "snällhet" att undvika skador eller vad?:S

Får väl inte ut domkraften annars..

Jag fick en domkraft utan pinne och tre olika däck med fälg !
Tack tjuvar !

Yeah? Well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Xuri One Man Clan
24 maj 2009 · 4 287 Inlägg

RobinMoberg skrev:
haha rätt öten, när han åker så ful bil

tror de är nån som är avis för hans bil är värd hälften av vad en fälg var...

De där någon skrev med zenildement passar nog in bättre här tycker jag..

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Ramrod
24 maj 2009 · 674 Inlägg

Fy faaan!  Snacka om våldtäckt!!!!      Sånt här är så inihelvete provocerande...  Man vill bara serch and destroy--  såna här jäääävla AAAASSSSS!!!!  ... som en fuckin TERMINATOR!  Blir så jävla lack!     Hoppas det tar fel killes fälgar snart , eller säljer till fel person... då är det slut på dom!!

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Dartman 20 tums hjul låter mindre....eller ?
25 maj 2009 · 48 Inlägg

Ramrod skrev:
Fy faaan!  Snacka om våldtäckt!!!!      Sånt här är så inihelvete provocerande...  Man vill bara serch and destroy--  såna här jäääävla AAAASSSSS!!!!  ... som en fuckin TERMINATOR!  Blir så jävla lack!     Hoppas det tar fel killes fälgar snart , eller säljer till fel person... då är det slut på dom!!

*ASG* ......kolla din puls !
Jag håller med !

Yeah? Well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Dartman 20 tums hjul låter mindre....eller ?
25 maj 2009 · 48 Inlägg

RobinMoberg skrev:
haha rätt öten, när han åker så ful bil

Jag hoppas att ni är polare annars var det en rutten och onödig kommentar....

Yeah? Well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang