Hur går det med projektet? Tänkte tipsa dig om kjolpaket och fälgar. Satsa på Rs4-fälgar och Rs-front, det är vanligt på Golf Mk3 men det är snyggt som fan Kör med en sänkning, angeleyes och toning på rutorna och den är klar
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Nära in på som jag redan planerat faktist De blir Rs4 eller liknande framöver, just nu så ska jag ha kvar dom jag har, har inte cash att slänga ut på fälgar nu Eventuellt Rs-front, annars blir det vr6-addon kjol + splitters och men ny kjol bak Sänkning kommer nog senare Angeleyes/Devileyes kommer snart & nya bakljus ;D Ny toning bak Sen lite värre basar och värre steg
Men de är nog ett bra tag tills allt detta är klart hehe
Men iaf så fick jag hem mina älskade mätartavlor idag!!! Ska monteras ikväll eller kanske imorn ;D
trevligt projekt ang bromsskivorna så kan man med värmebeständig färg måla dom ytor som inte har kontakt med bromsbeläggen. Passa även på att måla bromssköldarna med typ hammarlack lr nått så dom också håller sig fräscha.
Bra planer du har på projektet Devileyes är skitfult enligt mig, angeleyes ska du ha När kommer nya bilder då
//CarpeDiem
Ja bilder kommer snart, går segt för mig som jag skrev i början av projektet pga dålig ekonomi. men har endel bilder på annan dator som jag ska lägga upp snart ;D