Tjenare, jag söker efter en sportbil att hyra, typ en Lambo eller nått fint. Ska köra Gumball 3000 nästa år och börjar kolla lite efter nån fin hyrbil som jag kan köra där.
Tar gärna imot tips å länkar till bilar som går att hyra.
Tror inte firmor är så värst sugna på att att hyra ut en bil för det ändamålet. Är du medveten om att det i slutändan kommer kosta dig bortåt miljonen för gumball avgiften + hyra av bil med bensin? För dom pengarna så kan du nästan köpa dig en egen Lambo..
Tror inte firmor är så värst sugna på att att hyra ut en bil för det ändamålet. Är du medveten om att det i slutändan kommer kosta dig bortåt miljonen för gumball avgiften + hyra av bil med bensin? För dom pengarna så kan du nästan köpa dig en egen Lambo..
Tjenare, jag söker efter en sportbil att hyra, typ en Lambo eller nått fint. Ska köra Gumball 3000 nästa år och börjar kolla lite efter nån fin hyrbil som jag kan köra där.
Tack
Hahahahahhahahahaha you made my day Har du råd att ställa upp i Gumball så har du säkerligen råd att äga en sån bil..
Tack
Haha årets inlägg om man kollar profilen!
"kim 17. jobbar på McDonald's och STCC. Har just köpt bil"
Förskingrande av Donkens kassa kommer inte ge dig råd att hyra en bil av den önskade formen. Samt att dom flesta av firmorna som hyr ut dessa bilar kommer rata dig pga din ålder (om den nu är 17).