Har fått dumpventilen installerad, lackade också röret till luftfiltret svart istället för den fula röda färgen...svart var den enda färg jag hade att tillgå
Har fixat rosten i hjulhuset och satt på lite mysigare vintefälgar. Det vart rosthål rakt igenom skärmkanten vilket jag inte såg när jag köpte bilen, när jag slet lös den lilla list biten så följde stora delar av plåten med iaf :roll: Men nu är det ny plåt där. Tack till Jörgen för svetsningen!
Nu är det väl bara den här fläcken kvar att ta hand om så är bilen rostfri sen...får la bli när man har tid...
Har lyckats med att koppla in laddtrycksmätaren ordentligt också
Eftersom jag tröttnat på den här:
...så har jag börjat pilla på en stereo installation också, inte färdig än men här är det jag gjort hitintills.
Blaupunkt gt 3,5" i instrument brädan...ingen jättehöjdare men det höjjer ju ljudbilden lite iaf.
Blaupunkt 6,5" GT-series i dörrsidan. Vart ett riktigt h-vete att få dit.
Vart tvungen att slita dän hela dörrsidan och installera distanser för att kunna få dit högtalarna
Har dragit högtalarkabel och signalkabel i höger tröskel bak till skuffen. +-kabel drog jag genom vänster tröskel för att minimera störningar.
Har ett par pioneer 6x9" i orginal uttagen bak, de ska antagligen bytas ut men de får sitta i tillsvidare...
Har ingen bra huvudenhet eller något slutsteg än så den här får duga tills ekonomin tillåter något nytt:
En gammal SONY stereo, får fungera tills något nytt kommer i. Ursäkta Kortet, måste ställt in Cepia av misstag :oops:
Ett slutsteg är inhandlat och kommer i veckan och en baslåda är under konstruktion. Bilder på slutresultatet kommer väl när steget har kommit.
Det var allt för denna gången. Ni får gärna kommentera min tråd då jag som sagt är ny på detta. Borde jag ha mindre bilder förresten...har inte tänkt på att det kanske är störande att jag lägger upp så många på en gång...nå iaf.
Ha det till nästa gång!