Miller skrev:
Skönt att höra.
Jag har inte gjort särskillt mycket alltså. FÖr jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med bilen. Sälja eller ej.
Har installerat SLutsteg å baslåda och en Pioneer stereo. Satt på Stänkskydd bak... Thats it typ.
Varit jävligt nära på att byta slutdämparen och rören, för å få ett gött ljud. Men det la jag undan när ja fick tankar på att byta bil. Skaffat ögonlock som jag sprayat kasst och aldrig satt på av ganska självklara anledningar.
Sedan hade jag tänkt skaffa 17" fälgar (mångekrade), Lackera alla lister, Lackera ner främre spoilern och den bakre. Kanske även lackera Stänkskydden. Och till slut skaffa en Vinge och tona rutorna.
Lite små stylad bara så att man tycker den ser bra ut. Inget utmanande eller så!
Grejen e den att jag är jävligt nöjd med bilens färg osv. Golf IV:an har riktigt läcker design också, så det är jag ju också super nöjd med egentligen. Känns bara som att man ger fel intryck när man kommer med en 1.6l motor och en stylad bil
Men samtidigt känns det som att det faktiskt inte spelar ett dugg roll!
http://www.blocket.se/vi/7695673.htm?ca=15_sHär e den... Bry er inte om texten =P