Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

AhlSkal
15 juni 2009 · 114 Inlägg

Ja nästa Söndag är jag uppbokad i Malmö me nya sulor som har varit väldans efterlängtat enligt mig! smile See u there!

Saab är Power. Power är makt =)
Nu med Renualten. Får jag nöja mig med en skön bil =)
koka
15 juni 2009 · 629 Inlägg

Lite fler bilder finns -->här<-- smile

Senast redigerat av koka (15 juni 2009)

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
BILTEMA
16 juni 2009 · 5 Inlägg

Hej

Jag är jätteglad att ni vill vara på min parkering. Och givetvis ska ni inte bli bötfällda, om någon fick en bot på parkeringen så kom in med den snarast. Så fixar vi den.
Troligvis så är det ny personal som inte blivit informerad om Söndags träffarna.
Vi komtaktar Europark och ber dem hålla sig undan på Söndagar. big_smile

Vi har tyvärr inte hunnit komma själv men vi ska bli bättre. Vi vill ju gärna visa upp vårat åk cool

Är det något annat så tveka inte att skicka ett pm.

Mvh Micke

Medde
16 juni 2009 · 183 Inlägg

BILTEMA skrev:
Hej

Jag är jätteglad att ni vill vara på min parkering. Och givetvis ska ni inte bli bötfällda, om någon fick en bot på parkeringen så kom in med den snarast. Så fixar vi den.
Troligvis så är det ny personal som inte blivit informerad om Söndags träffarna.
Vi komtaktar Europark och ber dem hålla sig undan på Söndagar. big_smile

Vi har tyvärr inte hunnit komma själv men vi ska bli bättre. Vi vill ju gärna visa upp vårat åk cool

Är det något annat så tveka inte att skicka ett pm.

Mvh Micke

Låter bra detta:)Tackar!
Mvh

eX3Me Skåne Crazy Crew
16 juni 2009 · 701 Inlägg

BILTEMA skrev:
Hej

Jag är jätteglad att ni vill vara på min parkering. Och givetvis ska ni inte bli bötfällda, om någon fick en bot på parkeringen så kom in med den snarast. Så fixar vi den.
Troligvis så är det ny personal som inte blivit informerad om Söndags träffarna.
Vi komtaktar Europark och ber dem hålla sig undan på Söndagar. big_smile

Vi har tyvärr inte hunnit komma själv men vi ska bli bättre. Vi vill ju gärna visa upp vårat åk cool

Är det något annat så tveka inte att skicka ett pm.

Mvh Micke

Hej Micke

detta låter kanonbra, tack för att vi får vara där och att det går att lösa
Ser fram emot att ni kommer förbi med Biltema bilen någon dag.
Såg den utanför er idag när jag var inne och fyllde på lagrena av nödvändigheter från er wink

TommyGT
16 juni 2009 · 113 Inlägg

BILTEMA skrev:
Hej

Jag är jätteglad att ni vill vara på min parkering. Och givetvis ska ni inte bli bötfällda, om någon fick en bot på parkeringen så kom in med den snarast. Så fixar vi den.
Troligvis så är det ny personal som inte blivit informerad om Söndags träffarna.
Vi komtaktar Europark och ber dem hålla sig undan på Söndagar. big_smile

Vi har tyvärr inte hunnit komma själv men vi ska bli bättre. Vi vill ju gärna visa upp vårat åk cool

Är det något annat så tveka inte att skicka ett pm.

Mvh Micke

Härligt att höra!!! Tackar så mkt smile

Volvo S60 T5 "Sessan" (2001)
koka
21 juni 2009 · 629 Inlägg

Ja då var det söndag igen och vädert är väl OK nu med en hel del moln!
Dock många timmar kvar...

Ska åka och hämta en ny kamera nu! Kommer det inte något regn ikväll så blir det många bilder big_smile

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
eX3Me Skåne Crazy Crew
21 juni 2009 · 701 Inlägg

Ses ikväll!

350ZM Bilfreak
21 juni 2009 · 21 Inlägg

Jag tror att jag tittar förbi ikväll

X-RAY
21 juni 2009 · 45 Inlägg

kommer.

koka
21 juni 2009 · 629 Inlägg

Vem är det som brukar bestämma när vi drar och kör? smile
Eller alla kör när 1 har kört iväg? tongue

Hade tänkt att ta lite bilder från någon av broarna på inre ringen idag!

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
DjMes
21 juni 2009 · 622 Inlägg

TYcker det låter super perfekt att du ska ta bilder från broarna, men isåfall får vi organisera oss lite och köra alla tsms....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
P-H-G Utbildad proffsamatör
21 juni 2009 · 782 Inlägg

DjMes skrev:
TYcker det låter super perfekt att du ska ta bilder från broarna, men isåfall får vi organisera oss lite och köra alla tsms....

Ja, tycker jag också...

koka
21 juni 2009 · 629 Inlägg

PointMan skrev:

DjMes skrev:
TYcker det låter super perfekt att du ska ta bilder från broarna, men isåfall får vi organisera oss lite och köra alla tsms....

Ja, tycker jag också...

Exakt smile

Där av hade det varit bra om jag får veta när alla ska sticka tongue eller så får jag helt enkelt ge mina 150hk allt vad det går för så jag hinner upp till första bron big_smile

Nu drar jag till träffen!

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
birn
21 juni 2009 · 14 Inlägg

Någon som har nått foto från efterfesten? Såg i backspegeln att nån filma eller nått hade vatt kul att se, dock utan reg.skylt så klart!

BMW E 60 520 "direktören" (2005)
eX3Me Skåne Crazy Crew
21 juni 2009 · 701 Inlägg

Bra träff idag, många bilar och perfekt väder.
Såg många med kameror också så hoppas på gott om bilder från idag både träffen och "efterträffen"

SIR_Pierre Sir
21 juni 2009 · 737 Inlägg

trodde där skulle vara fler med tanke på det alldeles lagom bra vädret

eX3Me Skåne Crazy Crew
21 juni 2009 · 701 Inlägg

Och mina bilder som jag tagit med min W995 Mobil, dvs inte lika bra som vanligt, men jag hade inte min C905 eller min Satio med mig.

Men lite kul bilder blev det.
ser dock fram emot bilderna som sagt från er med riktiga systemkameror.




https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/691327_81dkk7.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/691339_whmew9.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/691342_jcb44y.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/691345_prhck6.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/63240/691349_dttbjw.jpg

DjMes
21 juni 2009 · 622 Inlägg

Lagom Trevlig kväll...men det känns som att intresset börjar svalna för få bilar som kommer till träffarna...Vi måste organisera oss lite mer, ha 2-3 personer som är ansvariga, som bestämer när vi skall köra, ta lite seriösa bilder, så blir det nog trevligare för oss alla. Nu känns det mer som att man bara står o hänger och snackar goja, Nej kanske dags att organisera eller ha en ordentlig träff, 1 ti 2 gånger i månaden.
ORganisera lite Cruise genom stan, olika roliga tävlingar,bästa motorljud/Dump, styling/fälgar, snyggaste bilen i olika kategorier, ha battles mot andra städer, dvs bilar från malmö som tävlar mot andra bilar från t.ex ystad o sen räkna poäng.....Någon annan som tycker likadant?

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
eX3Me Skåne Crazy Crew
21 juni 2009 · 701 Inlägg

Jag är på att fixa något sådant, har faktiskt lite ideer som jag tänkte framföra, har bara haft fullt upp med Skåne Crazy Tour som går av stapeln till Helgen, men efter den så ska jag ha mer tid att försöka arrangera lite.

Men ni får gärna PMa ideer till mig, och samma om någon mer vill vara med "ansvarig" för dessa träffarna, kanske någon som kan bli mer dedikerad fotogra.

förslag går till Koka som faktiskt är där varje gång och tar bilder!

har även lite ideer jag kommer bolla med lite väl valda människor angående efterträffarna, för att få fart där, men det tar vi senare och inte här

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang