Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

koka
2 juni 2011 · 629 Inlägg

Transporter89 skrev:

koka skrev:
Vilken Evo var det som krockade? gammal eller nyare modell?

nya modelen Evo 8

ajfan.. den gula Evo som brukar vara där?

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
-anno-
2 juni 2011 · 33 Inlägg

Nej, "den silvriga"... Tog på förardörren medans Supran höger fram fick stryk.

Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

koka skrev:

Transporter89 skrev:

koka skrev:
Vilken Evo var det som krockade? gammal eller nyare modell?

nya modelen Evo 8

ajfan.. den gula Evo som brukar vara där?

nä utan  en silver  evo 8 vet fan vem det är  brukar vara i malmö typ 2 ggr par år just pgv sånt här shet händer

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Lofvis
2 juni 2011 · 143 Inlägg

Va det inte en Evo 7a? jaja skit samma, Förardörren såg ganska demolerad ut.
Såg inte vad som hände bara hörde att det small, båda kunde iaf köra där ifrån.

Hoppas att vi alla tar lärdom och kör mer ansvarsfullt framöver.

June 2011 - Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.
Move Over Veyron, There’s A New King In Town.
Nissan GT-R "Alpha 9" (2012)
Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

Lofvis skrev:
Va det inte en Evo 7a? jaja skit samma, Förardörren såg ganska demolerad ut.
Såg inte vad som hände bara hörde att det small, båda kunde iaf köra där ifrån.

Hoppas att vi alla tar lärdom och kör mer ansvarsfullt framöver.

Det  e det kanske vet fan har svårt att  se så stor skyllnad på en 7 elelr 8  men en sån här var det tror jag http://www.wallpaperslot.com/wallpaper- … 8-3556.php
Men  just det där med  lärdom det är bara att glömma det lära inte hända där nere

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
AnesN Bilmekaniker
2 juni 2011 · 805 Inlägg

om ni hade vetat avståndet hade ni inte ens kommenterat. Jag låg i vänster fil ensam innan det hände. Den andra bilen flyttade sig till höger framför evon.  jag var 5-6 billängder bakom evon sen tvärnitade han och svängde u sväng rakt in framför mig till vänster fil.

Danyeal
2 juni 2011 · 420 Inlägg

milorad skrev:

Danyeal skrev:
någon som har info om Evo killen? hoppas han mår bra ... för er som inte var där så missade ni årets kollision

Ja man behöver inte ta i å överdriva. Ja dom krockade, tråkigt för dom båda. sad

Överdriva? Killen fick dras ut från bilrutan och såg ut att va jävligt chockad, vet inte vad du har sett men de där är en jävla krock i mina ögon, men aja shit happens smile inte första gången de händer något där borta haha.

PS. vet någon vad cosworth killen heter på garaget? eller ifall han ens har någon garage profil ?? .. Den bilen går ju fan inte o slå ..

Senast redigerat av Danyeal (2 juni 2011)

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
744-AL
2 juni 2011 · 191 Inlägg

vilken supra var det?

Clintan66
2 juni 2011 · 2 011 Inlägg

744-AL skrev:
vilken supra var det?

Verkar som det var Anes. om jag läser hans inlägg rätt.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
744-AL
2 juni 2011 · 191 Inlägg

Clintan66 skrev:

744-AL skrev:
vilken supra var det?

Verkar som det var Anes. om jag läser hans inlägg rätt.

synd:( den va ju precis ihop byggd

Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

744-AL skrev:

Clintan66 skrev:

744-AL skrev:
vilken supra var det?

Verkar som det var Anes. om jag läser hans inlägg rätt.

synd:( den va ju precis ihop byggd

a det e hans sad

Senast redigerat av Transporter89 (2 juni 2011)

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
744-AL
2 juni 2011 · 191 Inlägg

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:

Clintan66 skrev:

Verkar som det var Anes. om jag läser hans inlägg rätt.

synd:( den va ju precis ihop byggd

a det  e hans a faktist håller med dej men men:S inte mtk man kan göra

nej de e sant, men hur allvarlig blev skadorna på bilarna?

Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

744-AL skrev:

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:

synd:( den va ju precis ihop byggd

a det  e hans a faktist håller med dej men men:S inte mtk man kan göra

nej de e sant, men hur allvarlig blev skadorna på bilarna?

Evon vill du inte se sad hela förardören va in tryckt  och sen vej om fram rutan ar skadat med
Supra  har jag inte set för det hände grejer där  ner han vände  men hur mkt jag har hört så  är huven  en strålkastare och sen  hela framspojler pajj

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
744-AL
2 juni 2011 · 191 Inlägg

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:

Transporter89 skrev:

a det  e hans a faktist håller med dej men men:S inte mtk man kan göra

nej de e sant, men hur allvarlig blev skadorna på bilarna?

Evon vill du inte se sad hela förardören va in tryckt  och sen vej om fram rutan ar skadat med
Supra  har jag inte set för det hände grejer där  ner han vände  men hur mkt jag har hört så  är huven  en strålkastare och sen  hela framspojler pajj

å fan:( de va för jävla synd assåsad, men hur hände de? förlorade nån kontrollen?

Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

E det någon som vet hur är det med han killen som körde Evon  för ner vi komm fram dit så verkade som att han har fåt en rikti  smäll

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
AnesN Bilmekaniker
2 juni 2011 · 805 Inlägg

Snackade med honom , inget med honom nackspärr som jag och ont i handen

Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

744-AL skrev:

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:

nej de e sant, men hur allvarlig blev skadorna på bilarna?

Evon vill du inte se sad hela förardören va in tryckt  och sen vej om fram rutan ar skadat med
Supra  har jag inte set för det hände grejer där  ner han vände  men hur mkt jag har hört så  är huven  en strålkastare och sen  hela framspojler pajj

å fan:( de va för jävla synd assåsad, men hur hände de? förlorade nån kontrollen?

Evo  körde mot en Golf R  tror jag och  där efter  körde anes efter de  sen vad hände där nere  vet jag inte  jag hörde bara att någon  sa  ooooooo shet de krockade och sen körde alla ner direkt   ner man kollade  där uppefrån trodde jag att anes  körde rakt in i trailer som var där brevid parkerat  och man blev fan rädd  det sista man vill se e han någon död elelr svårt skadat  men ner vi komm där nere då  märkte man att evon var   inbucklad
Men vill du vet exakt vad hände så är det bäst fråga de som var  i de 3  bilarna eller någon som har sett allt

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
744-AL
2 juni 2011 · 191 Inlägg

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:

Transporter89 skrev:

Evon vill du inte se sad hela förardören va in tryckt  och sen vej om fram rutan ar skadat med
Supra  har jag inte set för det hände grejer där  ner han vände  men hur mkt jag har hört så  är huven  en strålkastare och sen  hela framspojler pajj

å fan:( de va för jävla synd assåsad, men hur hände de? förlorade nån kontrollen?

Evo  körde mot en Golf R  tror jag och  där efter  körde anes efter de  sen vad hände där nere  vet jag inte  jag hörde bara att någon  sa  ooooooo shet de krockade och sen körde alla ner direkt   ner man kollade  där uppefrån trodde jag att anes  körde rakt in i trailer som var där brevid parkerat  och man blev fan rädd  det sista man vill se e han någon död elelr svårt skadat  men ner vi komm där nere då  märkte man att evon var   inbucklad
Men vill du vet exakt vad hände så är det bäst fråga de som var  i de 3  bilarna eller någon som har sett allt

fyfan:( tack ändå, nu e man bättre informerad, de va väl ödet som ingrep

Transporter89
2 juni 2011 · 957 Inlägg

744-AL skrev:

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:
å fan:( de va för jävla synd assåsad, men hur hände de? förlorade nån kontrollen?

Evo  körde mot en Golf R  tror jag och  där efter  körde anes efter de  sen vad hände där nere  vet jag inte  jag hörde bara att någon  sa  ooooooo shet de krockade och sen körde alla ner direkt   ner man kollade  där uppefrån trodde jag att anes  körde rakt in i trailer som var där brevid parkerat  och man blev fan rädd  det sista man vill se e han någon död elelr svårt skadat  men ner vi komm där nere då  märkte man att evon var   inbucklad
Men vill du vet exakt vad hände så är det bäst fråga de som var  i de 3  bilarna eller någon som har sett allt

fyfan:( tack ändå, nu e man bättre informerad, de va väl ödet som ingrep

kanske det vem vet  det viktigaste är  att de klarade sig bra och utan skador;)

Senast redigerat av Transporter89 (2 juni 2011)

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
744-AL
2 juni 2011 · 191 Inlägg

Transporter89 skrev:

744-AL skrev:

Transporter89 skrev:

Evo  körde mot en Golf R  tror jag och  där efter  körde anes efter de  sen vad hände där nere  vet jag inte  jag hörde bara att någon  sa  ooooooo shet de krockade och sen körde alla ner direkt   ner man kollade  där uppefrån trodde jag att anes  körde rakt in i trailer som var där brevid parkerat  och man blev fan rädd  det sista man vill se e han någon död elelr svårt skadat  men ner vi komm där nere då  märkte man att evon var   inbucklad
Men vill du vet exakt vad hände så är det bäst fråga de som var  i de 3  bilarna eller någon som har sett allt

fyfan:( tack ändå, nu e man bättre informerad, de va väl ödet som ingrep

kanske det vem vet  det viktigaste är  att de klarade sig bra och utan skador sad

Precis, bilar går att ersätta, de går inte med ett liv

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang