tjabba tjabba! ja ska snart köpa en bil.. va ska man köpa ? har tänkt på en volvo 850 T5 men va tycker ni sedan eller kombi? sen hur är försäkringen på en sådan? bra val ?
Testa sökfunktionen, denna frågan har varit uppe många gånger innan och Volvo 850 nämns ofta
Sedan är väl rent generellt tuffare, men har du behov av en kombi så köp en sådan. Försäkringen beror ju på om du sätter den på dig (svindyrt) eller på mamma (inte mkt mer än en klenare 850)
Personligen tycker jag du ska kolla på Bmw 323/328, roligare, bakhjulsdrift, rejält mkt snålare, dyrare försäkring, billigare service/lika dyra delar.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
tjabba tjabba! ja ska snart köpa en bil.. va ska man köpa ? har tänkt på en volvo 850 T5 men va tycker ni sedan eller kombi? sen hur är försäkringen på en sådan? bra val ?
Kaatching
Köp det du tycker och inte vad "vi" tycker. Använd sökfunktionen ang försäkringen.
Hinner jag skriva detta innan tråden låses pga rubriken?
Läs forumets regler. tydlig rubrik och en fråga som har lite substans attspinan vidare på.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-