Det blir först inom de kommande månaderna: fjäderbenstag, mätare A-stolpe 2 st, G&M väghållningskit, 3tums från downpipe steg 3 chip, och sedan kommer det bara rulla på med utseènde som är prio nr 2 efter prestanda
DOCK skulle jag aldrig ha de på en bil som används som bruksbil då man sitter så jäkla rakt upp i dom med fast rygg. Så därför e justerbar rygg bättre då man gärna sitter lite mer bakåtlutad vid längre körningar
DOCK skulle jag aldrig ha de på en bil som används som bruksbil då man sitter så jäkla rakt upp i dom med fast rygg. Så därför e justerbar rygg bättre då man gärna sitter lite mer bakåtlutad vid längre körningar
Ah det är ju väldigt sant, det finns en uppåt sida och en neråt sida på allt här i livet tyvärr, Men lutar ändå så åt fast rygg. Funderar på att köpa en till bil och bygga mer race-bil av den och sedan sätta en Aero/musse-pigg stolar i denna och lite mer ljud osv.
pallar kopplingen med steg 3? vet att ng900 har problem med kopplingen vid steg 3. för övrigt tycker jag du ska köpa med justerbar rygg.. är goast i en vardagsbil. fast rygg gör att man lätt hamnar i en ställning som bara är obekväm efter 3 timmar.
Jag vet inte men många "större" sidor rekommenderar kopplings och växelåds byte vid steg 3, som bekant så håller ju inte saabs växelådor för så speciellt mycket mer än vad org motorn har i hästkrafter och Nm. Och det beror ju också självklart på hur man kör och hur ägare innan har kört. Men jag får väll agera försökkanin och köra med min org koppling tills den är slut (när jag fixat steg 3) Och sedan rapportera!
pallar kopplingen med steg 3? vet att ng900 har problem med kopplingen vid steg 3. för övrigt tycker jag du ska köpa med justerbar rygg.. är goast i en vardagsbil. fast rygg gör att man lätt hamnar i en ställning som bara är obekväm efter 3 timmar.
Jag vet inte men många "större" sidor rekommenderar kopplings och växelåds byte vid steg 3, som bekant så håller ju inte saabs växelådor för så speciellt mycket mer än vad org motorn har i hästkrafter och Nm. Och det beror ju också självklart på hur man kör och hur ägare innan har kört. Men jag får väll agera försökkanin och köra med min org koppling tills den är slut (när jag fixat steg 3) Och sedan rapportera!
saab lådorna pallar med en hel del inann dom bryts på mitten, gäller o bara kunna köra rasade själv min låda med 30 hästar mindre än orginal genom o göra tokmkt burnouts.
Aah det är sant men dom som sätter i steg 3 brukar vara sådana personer som tycker att några Fwd 11:or på gatorna inte är helt fel:P
Så nu var det gjort! Beställt Sportstolar och det blev med Fast rygg efter mycket pendlande. Det blev ett par svarta Pro Ride från stylingbutiken eftersom de verkar vara mycket prisvärda och folk som har dem verkar vara mycket nöjda!