2871
Sök

Tips på spridartest/tvätt i Stockholm?

892 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Tjo,

Vet inte om det frågats efter tidigare (eller om jag frågat om det tidigare för den delen yikes) men skulle behöva lite tips om företag som kan testa spridarna och tvätta dem.
Ju närmare Högdalen desto bättre, men går det att posta spridarna till nån grym firma går det med fint. smile

Jag vet om El & Diesel i Högdalen, men när jag snackade med dem, om om jag förstod rätt, verkar de ha nån hemmasnickrad testbänk där de mest kan kolla flöde och stråle, ingen riktig för ändamålet konstruerad anläggning...blir dem om jag inte hittar annat ställe.

Så kom med alla företag ni vet om! smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Svartlistad
446 Inlägg
21 september 2009
Android skrev:
Tjo,

Vet inte om det frågats efter tidigare (eller om jag frågat om det tidigare för den delen yikes) men skulle behöva lite tips om företag som kan testa spridarna och tvätta dem.
Ju närmare Högdalen desto bättre, men går det att posta spridarna till nån grym firma går det med fint. smile

Jag vet om El & Diesel i Högdalen, men när jag snackade med dem, om om jag förstod rätt, verkar de ha nån hemmasnickrad testbänk där de mest kan kolla flöde och stråle, ingen riktig för ändamålet konstruerad anläggning...blir dem om jag inte hittar annat ställe.

Så kom med alla företag ni vet om! smile

Kul med fler bilintresserade i söderort tongue, svar på din fråga har jag tyvärr inte hmm

892 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
jimmy-124: Japp! Vart bor han då, i Högdalen? smile

Men är det verkligen ingen som kan tipsa om ställen? Alternativet är att hitta nya eller bättre begagnade spridare.

Men säg inte Opel reservdelsbutik eller lagabasen. Den ena är tokdyr och har antagligen ändå inte, den andra har inte många delar till min modell...
Senast redigerat av Android (23 september 2009)

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Sök