jochen93 skrev:
prövade att ta bort dom andra 2 slangarna och lät WG slangen sitta kvar.
innebär me andra ord samma sak som att rycka wg-slangen vilket betyder fullt ladd,
kan nog va så att mv kärvar lite, prova o sätt tillbaka slangarna igen o ta loss el-kontakten, va får du för GLT?
ligger de runt 0,4 så e de bra så långt, sen om ALLA slangar o rör e täta så ska du ladda som vanligt, prova byta me en kompis o se om de blir nån skillnad,
Vitanmin skrev:
Fjädern i tryckklockan kan vara för klen. Orginal är absolut inte lämplig för 1,2bar
hur menar du nu? alla 850 som du chippar ligger på de laddtrycket så varför skulle de vara för klent?
dessutom så pumpar du inte 1,2bar in i tryckklockan, mv styr bort laddtrycket för att låta turbon ladda mer, trycket mot klockan e kanske säg 0,6. ända gången du kör laddtryck rakt igenom är när du kör på GLT, vilket på dessa bilar alltså e 0,4bar