Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2010, Påskhelgen 2 - 5 April !!!

S_Henjer
3 januari 2010 · 1 150 Inlägg

v4jessica skrev:

iBruce skrev:

v4jessica skrev:
Elmia är bara överskattat så lär knappast åka ner denna gång heller

Upp blir det väl ändå, eller? lol Och du kan ju sluta med att skräpa ner trådar.


/ Bruce smile

Finns dom som är betydligt värre än mig med o skräpa ner trådar... smile

Skräpa ner eller inte, du är med stor säkerhet rätt ensam om att tycka så om mässan.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
3 januari 2010 · 1 150 Inlägg

v4jessica skrev:

S_Henjer skrev:

v4jessica skrev:

Finns dom som är betydligt värre än mig med o skräpa ner trådar... smile

Skräpa ner eller inte, du är med stor säkerhet rätt ensam om att tycka så om mässan.

Jag vet flera som tycker som mig så... O som tur är så behöver man inte tycka likadant

Oj vad bra, då är de ju ni mot världen.. Gulligt!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Tega Yrkesförare
3 januari 2010 · 1 073 Inlägg

Det är ett stort vårtecken att åka dit, därför kommer jag troligen göra det igen, men mässan i sig imponerar inte längre, mest samma skit varje år. Däremot är det som händer utanför roligare...

Aerodynamik ...
9 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Kan man uppdatera sin ansökan och skriva att man vill stå ute? Hittar bara så man kan lägga in nya bilder tongue

Bjork OEM <3
10 januari 2010 · 6 957 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Kan man uppdatera sin ansökan och skriva att man vill stå ute? Hittar bara så man kan lägga in nya bilder tongue

Ute? Det är Gatbilar.se som sköter det (om det nu blir någon sån utställning) skulle sj. vilja ställa Golfen där.

Ang. Elmia att byggena är dåliga, taskiga byggen..BYGG SJÄLVA ist eller kolla på vad ni åker i för bil själva..gäller inte alla men många. Elmiamässan är ju bara en liten liten del av allt roligt den helgen.

OEM <3
Marcus_89 Biltokig elektriker
10 januari 2010 · 3 352 Inlägg

Bjork skrev:

Aerodynamik skrev:
Kan man uppdatera sin ansökan och skriva att man vill stå ute? Hittar bara så man kan lägga in nya bilder tongue

Ute? Det är Gatbilar.se som sköter det (om det nu blir någon sån utställning) skulle sj. vilja ställa Golfen där.

Ang. Elmia att byggena är dåliga, taskiga byggen..BYGG SJÄLVA ist eller kolla på vad ni åker i för bil själva..gäller inte alla men många. Elmiamässan är ju bara en liten liten del av allt roligt den helgen.

Precis, många kämpar ju med sina byggen dag och natt med för att få klart dom. Så man har full förståelse för det.

Backlundaren
13 januari 2010 · 314 Inlägg

bmx skrev:

Iam2fast4U skrev:

bmx skrev:
var inte ner förra året,men hörde och såg på bilder att de bara var skit.massa plastbilar som inte ens var färdigbygda med en massa glipor och dålig lack mm

hoppas de inte blir så nu.......

det var det bara, tyckte ända montern som såg bra ut var paintworx
resten var exakt som du sa

har för mej att hans mini inte såg så bra ut,är inte säker.
fyfan.hoppas på de bästa.har dom ingen kontrolant som kollar igenom dom först eller?

Alltså vad äre för onödigt gnäll? starta en tråd där ni kan gråta ut lite om ni nu behöver det.
Tycker du inte om plastbilar? gå till en annan hall!
Först gnäller du om att bilarna inte var välbygda, men nu var problemet att Pauls mini inte var snygg? det är väl en personlig åsikt som du inte behöver dela med dig av här. (för dålig lack och dylikt är väl svårt att gnälla på även om man inte tycker att den var snygg).

Jag håller med det som redan är sagt, Elmia är ett otorligt vårtecken för alla som är motorintresserade. Sen kanske det inte blir bättre och bättre längre om man säger så.
Tycker du att elmia suger och inte ska dit, så har du ju inget i den här tråden att skriva om.

bmx
13 januari 2010 · 7 100 Inlägg

ja jag gjorde en sån tråd faktiskt men den fick inte vara kvar.säger väll va ja vill,var dom kass,så tkr jag de.ska man va med i elmia så ta tid på sej,och inte börjar 2 veckor innan!aja sak samma,spelar inge roll va man skriver här utan att man blir påkastad!!

vilken dag är bästa att gå?gick en lördag,men satan va folk de var......

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Caylon Bayerische Motoren Werke
13 januari 2010 · 271 Inlägg

bmx,

Vilka byggde deras bilar på 2 veckor?

Klarar man det, får man faktiskt tänja lite på gränserna. Det är en minimal tid att bygga om en bil på.
En eloge bara det i sig.


Men nu tycker jag inte folk bör skriva om vad de tycker om mässan hit eller dit. Positivt eller negativt. Tråden handlar ju faktiskt om en koll vilka som ska dit. Då är det IRRELEVANT att veta hur många som INTE ska dit. Right????

BMW M3 E92 (2008)
fox_88
13 januari 2010 · 145 Inlägg

Jag har anmält mig till mässan så hoppas att få en plats:)
Ska bli riktigt kul att se om lågkonjunkturen satt sina spår i år.
Hoppas det blir mycket trevliga bilar och folk i år.

Nissan 200sx s13 "Luxury Design" (1995)
Lexus LS400 "Familjen" (1995)
Streetfreak
14 januari 2010 · 693 Inlägg

Chip Foose  kommer till mässan!  Redan en legend med hotrods och Custombyggen!

Ford Thunderbird "Bullet Bird" (1962)
Blue__ Blue Motorsport
14 januari 2010 · 58 Inlägg

Om Chip kommer. Måste jag dit. smile

Saab 900 2.1L 16V "Skye" (1992)
Saab 9-3 Viggen Cab "Amber" (1999)
Arcangelus <3 Japs
14 januari 2010 · 680 Inlägg

Ingen karavan från söder?

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Marcus_89 Biltokig elektriker
14 januari 2010 · 3 352 Inlägg

Arcangelus skrev:
Ingen karavan från söder?

Det brukar det alltid vara, många från södra delen av sverige brukar ta E4:an upp. Brukar vara samling vid Ljungbystopp varje år på lördagen smile Folk från Halmstad brukar komma hit med

BoostGuy
14 januari 2010 · 953 Inlägg

att foos kommer är fint=) gillar hans verk. Tänkte hör om någon från JKPg ha hört något om de kommer bli avstängda parkerings platser med tanke på efter aktiviteterna ? Efter förra årets vandelseringar m.m. Orka inte starta ny tråd.

Arcangelus <3 Japs
14 januari 2010 · 680 Inlägg

Marcus_89 skrev:

Arcangelus skrev:
Ingen karavan från söder?

Det brukar det alltid vara, många från södra delen av sverige brukar ta E4:an upp. Brukar vara samling vid Ljungbystopp varje år på lördagen smile Folk från Halmstad brukar komma hit med

Just därför jag fråga smile
Inte kommit upp något ännu...och inte lätt för en annan att styra upp en karavan om man skall ansluta sig
i Ljungby <(^^,)>

Får väl vänta å se bara smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Addy
15 januari 2010 · 79 Inlägg

Självklart ska man dit! Det är ju helt klart det största vårtecknet!

Marcus_89 Biltokig elektriker
15 januari 2010 · 3 352 Inlägg

Arcangelus skrev:

Marcus_89 skrev:

Arcangelus skrev:
Ingen karavan från söder?

Det brukar det alltid vara, många från södra delen av sverige brukar ta E4:an upp. Brukar vara samling vid Ljungbystopp varje år på lördagen smile Folk från Halmstad brukar komma hit med

Just därför jag fråga smile
Inte kommit upp något ännu...och inte lätt för en annan att styra upp en karavan om man skall ansluta sig
i Ljungby <(^^,)>

Får väl vänta å se bara smile

Folk har nog inte börjat fundera på det än tongue Men det kommer nog så småningom

sirmiro Double-Unicorn Rider
19 januari 2010 · 2 486 Inlägg

Kommer finnas där under något tillfälle av helgen är målet, sen får man väl se hur allt blir. smile

kimpan112
19 januari 2010 · 10 Inlägg

jag ska dit, för första gången, hört att det är värt varenda öre, har hört att det är väldigt billigt att köpa t.ex. ljud där, billigare än i en affär eller internet iallafall, är det så?

Volvo V70 "Greyline Edition" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang