Hallo alla.. Är en kille på 21år från Falköping som heter Albin
köpte mig en CTR för ca 1år sedan och bytte då bort min seat som jag hade innan. Har nu gått igenom den första listan med mål som jag satte upp. Det som är tanken med bilen är att ha en cool räcer som är snygg och cleen. Tyckte jag uppnådde detta, så nu är motor nästa steg och lite inredning osv.
Försöker köra jdm. köra på lågt brett och rent är min stil
Jag köpte min civic på biltjänst i skövde lite innan jul 09, Efter jag hade drömt om en länge.. Det va en -04 som hade ca 7300 på mätaren.. Tog och bytte in seaten med en slant mellan. Skönt för det var massa småfel tänkte jag. Några veckor senare ringer dem och säger att packningen mellan motor å låda har gått. TuuuuR tänkte jag:D Så kunde räkna av en jäkla massa på priset mellan om det hade hänt mig..
Så hade tur me bytet..
Började direkt me bygget av civicen då jag ville ha den klar till sommaren. Hade inte så bra med pengar just då (jobbade på mcdonalds) så det va bara sätta igång. Gjorde en lista och satte upp mål. En bit in på sommaren stog den i stort sett klar och jag va helnöjd.. Men finns alltid drömmar kvar och som ni vet..
De är till för att förverkligas. Men inte på fel sätt. dröm-->finansiering plan-->skaffa pengar-->förverkliga:D Det kommer man långt på. Dröm inte bara,, lägg upp en plan hur ni ska få det så går det!
Nu ska jag ta nya tag till sommaren 2011. Vill ha den mer extreme och få den riktig cleen. Sen ska allt lira te 100 me:D Det som har hänt:
Motor:Catback system 2,5"(X)
Egentillverkat c.a.i med aem dryflow(X)
Hårdare motorkuddar(/)
Flytta batteri till bagage (X)
ChassiCoilovers(X)
Slitsade skivor
ExtriörMugenvinge(X)
Framläpp(X)
18" fälgar(X)
Tonat från a-stolpe
Dioder i de flesta lampor(X)
Lackade broms-ok(X)
Dragöggla bak(X)
Roliga detaljer lackade i nån fräck färg knall blå eller guld. (typ länkarm k-hämmare bak)(X)
IntriörKolfiberklädd mittkonsol (X)
Växelspaksdamask (mocca) (X)
Mätare(X)
höja säten längst fram. bättre lårstöd, lite väl platt orginal (X)
Efter allt detta är klart så lägger jag upp nya planer till 2011!!
Trim/motor:
Hondata k-pro+ mapp(/)
Nytt grenrör(/)
Rbc insug.(/)
Möjligtvis porta toppen
Nya kammar(/)
Rensa upp och snygga till i motorum
Inrednig:
Nya stolar (bride)(X)
Ny ratt(X)
Göra om lite smådetalier.(X)
Utsida:
Laga läppen efter sommarens alla skavanker
Lacka om fronten möjligtvis huven. inte helt 100% på vad jag ska använda för huv 2011 (X)
Bygga om grillen(X)
Ny design på stickers och dekaler(X)
vi får se vad som händer:DKommer fixa så mkt bilder jag kan och glöm inte kommentera för guds skull!!
utgångs objektEfter jag hade hämtat den!Orginal
sommaren 2010Hur den såg ut under 2010
Kommentera och rösta!!
Sponnsor: okok.
gå med i okok. gruppen på f-book så kan ni få GRATIS STICKERS
Tack