Angående: träffar i Värnamo?

Marcus_89 Biltokig elektriker
3 april 2011 · 3 352 Inlägg

Hade jag bott i Värnamo och känt till det bättre så hade jag kunnat fixa det tongue Men nu känner jag inte till det så bra.

Ett bra ställe, typ en stor parkering eller liknande och på en bra tid så det inte är en massa annat folk där. Svårare än så är det inte tongue Sen är det ju folket som gör träffen smile Kanske nått bra ställe för lite bus sen med? wink

Kroat
3 april 2011 · 250 Inlägg

Marcus_89 skrev:
Hade jag bott i Värnamo och känt till det bättre så hade jag kunnat fixa det tongue Men nu känner jag inte till det så bra.

Ett bra ställe, typ en stor parkering eller liknande och på en bra tid så det inte är en massa annat folk där. Svårare än så är det inte tongue Sen är det ju folket som gör träffen smile Kanske nått bra ställe för lite bus sen med? wink

City Gross har en sjukt stor parkering här! (:

Marcus_89 Biltokig elektriker
3 april 2011 · 3 352 Inlägg

Sedär, platsen fixad wink En tid efter att citygross har stängt så är det ju perfekt smile En fredag/lördagkväll är väl inte helt fel kanske.

Är ju en möjlighet smile

Senast redigerat av Marcus_89 (3 april 2011)

Kroat
3 april 2011 · 250 Inlägg

Marcus_89 skrev:
Sedär, platsen fixad wink En tid efter att citygross har stängt så är det ju perfekt smile En fredag/lördagkväll är väl inte helt fel kanske.

En fredagkväll hade varit fint! (: Tror dom stänger 21:00 men man kan ju alltid säga 20:00 då det inte är mycket folk runt den tiden. Parkeringen är ju så pass stor så de ska nog gå bra (:

Marcus_89 Biltokig elektriker
3 april 2011 · 3 352 Inlägg

Ok smile , bara lite respons som behövs nu då så alla får tycka till om tid och plats. Nån kanske har ett annat förslag med på plats och tid

Senast redigerat av Marcus_89 (3 april 2011)

turbokrille
3 april 2011 · 122 Inlägg

bättre alla drar till halmstad den 16/4. Eller fixa vi en träff i ljungby?

Allways four wheels drive
Marcus_89 Biltokig elektriker
3 april 2011 · 3 352 Inlägg

turbokrille skrev:
bättre alla drar till halmstad den 16/4. Eller fixa vi en träff i ljungby?

Ja, det är ju Halmstad om 2 veckor bara smile Träff här i Ljungby funkar ju med smile

Dimak
4 april 2011 · 10 Inlägg

Är på bor bara 6 mil där ifrån smile

dadooo
4 april 2011 · 841 Inlägg

ja kan fixa bara det är tillräckligt många som har intresse .... och om nån skulle hjälpa lite ....sen har ja en fin raka där ingen kört tidigare såattsäga smile

Kroat
4 april 2011 · 250 Inlägg

dadooo skrev:
ja kan fixa bara det är tillräckligt många som har intresse .... och om nån skulle hjälpa lite ....sen har ja en fin raka där ingen kört tidigare såattsäga smile

Alla lyssnar på honom här ;D

Sam1r
5 april 2011 · 485 Inlägg

jag är på om det blir någon träff i värnamo smile

Kroat
5 april 2011 · 250 Inlägg

Kommer info i en annan tråd snart, håll koll!

-stoffe-
5 april 2011 · 1 271 Inlägg

tycker man kan mötas på citygross i helgen någon som är på??

dadooo
5 april 2011 · 841 Inlägg

nää blir biltema ...+ där ser folk stylade bilar osv då kommer fler dit o kollar på bilarna ..lastbils chaffisar osv andr akomemr kollar lite smile

Kroat
5 april 2011 · 250 Inlägg

Checka forum! (:

-stoffe-
5 april 2011 · 1 271 Inlägg

dadooo skrev:
nää blir biltema ...+ där ser folk stylade bilar osv då kommer fler dit o kollar på bilarna ..lastbils chaffisar osv andr akomemr kollar lite smile

tänkte jag inte på tongue när är frågan bara

Sam1r
5 april 2011 · 485 Inlägg

dadooo skrev:
nää blir biltema ...+ där ser folk stylade bilar osv då kommer fler dit o kollar på bilarna ..lastbils chaffisar osv andr akomemr kollar lite smile

nära till donken med

Kroat
5 april 2011 · 250 Inlägg

Sam1r skrev:

dadooo skrev:
nää blir biltema ...+ där ser folk stylade bilar osv då kommer fler dit o kollar på bilarna ..lastbils chaffisar osv andr akomemr kollar lite smile

nära till donken med

Haha orka donken big_smile Burger king rules big_smile mohaha big_smile

passos bappelsin
5 april 2011 · 390 Inlägg

-stoffe- skrev:

dadooo skrev:
nää blir biltema ...+ där ser folk stylade bilar osv då kommer fler dit o kollar på bilarna ..lastbils chaffisar osv andr akomemr kollar lite smile

tänkte jag inte på tongue när är frågan bara

Har dom asfalterat klart där än då?? inte så kul med dom groparna om man kör med sänkt bil:(

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang