Inför: Bilträff i Vimmerby 23/7, Fredag klockan 19.00

Memme I'am AWESOME..
1 juni 2010 · 2 783 Inlägg

Kanske lite långt fram, men men! wink


Tänkte man kunde träffas på Netto (Fiskaregatan 5, VIMMERBY) och titta lite på bilar och även snacka lite skit..

Finns det något intresse?

Efterfest kanske kommer ordnas även, tas i Pm.

Senast redigerat av Memme (3 juni 2010)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
T-Andersson
1 juni 2010 · 347 Inlägg

Varför ta en träff på en vardag?

Planera in en helg istället. Så lär det bli mer folk då! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Memme I'am AWESOME..
1 juni 2010 · 2 783 Inlägg

Det blev fel, de skulle vara den 23/7 !!!! smile så det är ändrat!! big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Aerodynamik ...
1 juni 2010 · 7 120 Inlägg

Kommer om jag inte är på Öland tongue

Memme I'am AWESOME..
3 juni 2010 · 2 783 Inlägg

Har även pratat lite med Madmax81 här på garaget och dom har ett ställe som vi kan besöka och får köra lite bankörning, strip + mera för enkla 20 :- något intresse? smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Adiii
13 juni 2010 · 186 Inlägg

Memme skrev:
Har även pratat lite med Madmax81 här på garaget och dom har ett ställe som vi kan besöka och får köra lite bankörning, strip + mera för enkla 20 :- något intresse? smile

vänta nu...vart e den andra tråden?? de e dumt att samlas där för en träff, folk kommer att sladda runt i den rondellen där...dessutom kommer dom att skräpa ner. hade du tänkt att hålla i träffen själv eller??

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
T-Andersson
13 juni 2010 · 347 Inlägg

Adiii skrev:
vänta nu...vart e den andra tråden?? de e dumt att samlas där för en träff, folk kommer att sladda runt i den rondellen där...dessutom kommer dom att skräpa ner. hade du tänkt att hålla i träffen själv eller??.

Det undrar jag med! Vart tog tråden inför vimmerbyträffen 2 vägen? sad

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Aerodynamik ...
14 juni 2010 · 7 120 Inlägg

Jag fick en varning och tråden blev raderad för uppmaning till brott. hmm

madmax81
14 juni 2010 · 66 Inlägg

va var det för uppmaning till brott?, något du eller jag skrev?,
Enligt min mening är Garaget.org lite väl ambitiösa på att se brott som verkligen INTE är brott, men detta är bara min åsikt, lägger du ut en ny tråd aerodynamik??

Toyota Previa "MadMax 2YT4U" (1995)
Aerodynamik ...
14 juni 2010 · 7 120 Inlägg

madmax81 skrev:
va var det för uppmaning till brott?, något du eller jag skrev?,
Enligt min mening är Garaget.org lite väl ambitiösa på att se brott som verkligen INTE är brott, men detta är bara min åsikt, lägger du ut en ny tråd aerodynamik??

Dem menar att jag anordnar olaglig streetrace. Vet inte, får jag en till varning blir jag avstängd härifrån..

Men träffen gäller hur eller hur, Odalparkeringen kl. 18.00 och 18.30 i Bredshult på Lördag!

Senast redigerat av Aerodynamik (14 juni 2010)

madmax81
14 juni 2010 · 66 Inlägg

Hur kan dom överhuvudtaget anse en sådan sak?, De e fan bland de sjukaste ja har hört, inhägnat område, entre, en förening som håller i det, vart e det olagliga i det, är tacksam om någon ifrån den här sidan kan svara på den frågan, o ta en diskussion istället för att ge varningar hit o dit. Så ni underbara admins svara gärna på det!!!!!

Toyota Previa "MadMax 2YT4U" (1995)
T-Andersson
14 juni 2010 · 347 Inlägg

madmax81 skrev:
Hur kan dom överhuvudtaget anse en sådan sak?, De e fan bland de sjukaste ja har hört, inhägnat område, entre, en förening som håller i det, vart e det olagliga i det, är tacksam om någon ifrån den här sidan kan svara på den frågan, o ta en diskussion istället för att ge varningar hit o dit. Så ni underbara admins svara gärna på det!!!!!

Om det är nu som du skriver madmax81 att det inte blir olagligt och är inhägnat område!
Då kan Garaget inte ge Aerodynamik en varning för att han har anordnat något olagligt?

Tycker det låter lite konstigt! Det stog vell föresten bankörning i forumet?

Senast redigerat av T-Andersson (14 juni 2010)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Adiii
14 juni 2010 · 186 Inlägg

Aerodynamik skrev:

madmax81 skrev:
va var det för uppmaning till brott?, något du eller jag skrev?,
Enligt min mening är Garaget.org lite väl ambitiösa på att se brott som verkligen INTE är brott, men detta är bara min åsikt, lägger du ut en ny tråd aerodynamik??

Dem menar att jag anordnar olaglig streetrace. Vet inte, får jag en till varning blir jag avstängd härifrån..

Men träffen gäller hur eller hur, Odalparkeringen kl. 18.00 och 18.30 i Bredshult på Lördag!

ja står bakom dej!! vi kör på som vanligt!! wink

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
jonathanberglund
16 juni 2010 · 2 Inlägg

Är det ni snackar om nu denna lördagen? (19/6)
Isf kanske jag kan dyka upp smile

//jonathan

Adiii
16 juni 2010 · 186 Inlägg

jonathanberglund skrev:
Är det ni snackar om nu denna lördagen? (19/6)
Isf kanske jag kan dyka upp smile

//jonathan

trådar försvinner...men de stämmer att de e nu på lörda...bara o komma. välkommen!!

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
madmax81
17 juni 2010 · 66 Inlägg

tjena alla sköna människor.
Så på lördag smäller det alltså.
Hur många tror ni att ni kommer att bli!!

Toyota Previa "MadMax 2YT4U" (1995)
fredde_vimmerby
17 juni 2010 · 15 Inlägg

Självklart så kommer man ju på lördag! Hoppas på att det blir lika många (om inte mer) bilar än sist... Härligt att vi kommer ha lite race under ordnade o lagliga förhållande i samband med denna träff! Hoppas att det blir lyckat o att detta kommer hända fler gånger?

Mitsubishi Lancer "Grizzly" (2008)
alfi
18 juni 2010 · 3 Inlägg

Vilken tid blir det i bredshult? tänkte åka direkt dit då jag inte vill få böter av bylingen i vimmerby, e30in e obes nämligen...

Aerodynamik ...
18 juni 2010 · 7 120 Inlägg

alfi skrev:
Vilken tid blir det i bredshult? tänkte åka direkt dit då jag inte vill få böter av bylingen i vimmerby, e30in e obes nämligen...

Aerodynamik skrev:
Men träffen gäller hur eller hur, Odalparkeringen kl. 18.00 och 18.30 i Bredshult på Lördag!

Glöm inte 20kr inträde/ person heller!

Senast redigerat av Aerodynamik (18 juni 2010)

tovebrink
18 juni 2010 · 121 Inlägg

Dyker nog upp.... smile

Mvh
Joakim Tovebrink, Västervik
www.RabiatMotor.com
BMW 528iA (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang