Någon som kan installera ett Eonon D1305 i en Audi A6 från 2003 ,den har orginal Audi Concert.

Enniz
10 oktober 2010 · 7 Inlägg

Är det någon som kan det & vet hur man gör kontakta gärna mig.

Betalar för hjälpen.


/ Enna

Audi a6 (2003)
Jojje_bilkung
10 oktober 2010 · 1 Inlägg

Tjena har använt en bilelektrisk verkstad i Halmstad som verkar vara riktigt jävliga.
Dem gjorde en liknande grej i min Audi A6
Telefonnummer: 035-100750, jag tror han hette Jonathan som gjorde det.

Lycka till

Enniz
10 oktober 2010 · 7 Inlägg

Jag bor i Malmö=/ Du vet ingen i Malmö som gör det ?  någon du känner ?


/ Enna

Audi a6 (2003)
Rotmostraedet
13 oktober 2010 · 25 Inlägg

Hade en dubbel-DIN i min Volvo, denna är enkel eller hur? Vanlig stereostorlek alltså? Kanske kan hjälpa men du behöver nog köpa något som liknar denna först:

http://www.autotoys.com/pics/thumbs/t_BKAU1.jpg

BRC i Malmö har säkert men de är dyrare än lovligt.

Bor i Lund och tänkte själv sätta in en Eonon i min Volvo men behöver ett garage först så de inte krossar mina rutor igen. tongue

http://www.eonon.com/Car-GPS/2-Din-Car- … 2210E.html

Enniz
13 oktober 2010 · 7 Inlägg

Vem krossade rutorna? & den vi vill ha i bilen är en enkel,inte dubbel.Vet du vad det kan kosta på ett ungefär att få den installerad på BRC här i Malmö ? Jag har kollat på nätet & googlat runt men har inte hittat något.

Vore tacksam om du visste någon mer än BRC som gör det.


/Enna

Audi a6 (2003)
Rotmostraedet
16 oktober 2010 · 25 Inlägg

Ingen aning om vad BRC tar men det är säkert svindyrt. Har ingen koll på andra.

Skicka en bild på hur din bil ser ut inuti så kanske jag kan hjälpa.

Har du garage för resten? Jag har haft 2 Eonon och båda gångerna har inbrotten kommit inom en vecka, tydligen populära de där... sad

Enniz
17 oktober 2010 · 7 Inlägg

Jag mailade till BRC 850 för att dom ska installera! Inte så dyrt faktiskt.Jag har ingen bild på bilen inuti men kan fixa det imorgon:)


Oj inbrott inget kul =/ Hade du försäkring på den? kan man ta ut den o sätta i den igen eller är det för komplicerat?

Audi a6 (2003)
Rotmostraedet
27 oktober 2010 · 25 Inlägg

Vad kostade det? Enkelt att ta ur den om man inte fäster den ordentligt annars måste man ha de där små metallbitarna man ska peta ur den med.

Tog halvförsäkring veckan innan de snodde den som tur var.

Enniz
29 oktober 2010 · 7 Inlägg

Vad kostade vad ? Om du menar Eonon så betalade killen cirka 3000 :- smile Beställde det från Usa så vi får det nästa vecka:) men vi måste visst köpa till några saker ,så allt som allt med att få det installerat 1200!

Audi a6 (2003)
Rotmostraedet
31 oktober 2010 · 25 Inlägg

Glöm inte försäkra bilen innan ni satt in stereon. big_smile

Enniz
1 november 2010 · 7 Inlägg

Den är redan försäkrad:) Är man smart gör man det direkt när man köpt den?! smile Vilket vi gjorde när vi köpte audin smile

Audi a6 (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang