Inför: Skåne Crazy Tour 2011 29-31Juli ->Canceled!

Digital_Kicker
21 juni 2011 · 3 721 Inlägg

bilfolket har blivit tråkigt! Förstår inte vad som inte är kul med att åka Skåne runt och visa upp sin fina bil. Inget kul att jobba med en grej om folk inte visar intresse... lite synd.

Yenza -Renoverar och bygger-
21 juni 2011 · 563 Inlägg

hmm

Tråkigt... hur blir det med oss som är anmälda osv?

TurbOla Reservdansk
21 juni 2011 · 6 271 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
bilfolket har blivit tråkigt! Förstår inte vad som inte är kul med att åka Skåne runt och visa upp sin fina bil. Inget kul att jobba med en grej om folk inte visar intresse... lite synd.

Förutsätter att man har en bil först och främst. big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
daajvid Elektriker
22 juni 2011 · 1 138 Inlägg

blir väll något!?!? vet att ola raggat tag i en glidarbil;) som han gärna vill köra skåne runt med wink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
TeamS
22 juni 2011 · 170 Inlägg

Hur många bilar till behövs det då för att det skall bli nåt?

MVH Team S
Sponsorer: LeifsBillackering, AutoGlym, Vianor, CarCraft, Nokian
Hemsida: Team-s.nu
Digital_Kicker
23 juni 2011 · 3 721 Inlägg

Jag vill helst se att vi har runt 20st bilar anmälda. Det är fjärde året nu och med en artikel i från förra året i sveriges största biltidning BILSPORT så kan jag inte få ihop hur intresset för Touren är så låg.

Jag hoppas att fler anmäler sig till Touren!, som en av grundarna till Skåne Crazy Tour så tycker jag att det är synd att skrota

raceforfun "ulven"
25 juni 2011 · 68 Inlägg

JJaaa de för kasst man hojtar över allt för att få upp intressent för folk..var ju skit skoj förra året...
längtar...

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
Yenza -Renoverar och bygger-
25 juni 2011 · 563 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Jag vill helst se att vi har runt 20st bilar anmälda. Det är fjärde året nu och med en artikel i från förra året i sveriges största biltidning BILSPORT så kan jag inte få ihop hur intresset för Touren är så låg.

Jag hoppas att fler anmäler sig till Touren!, som en av grundarna till Skåne Crazy Tour så tycker jag att det är synd att skrota

Hur många är vi nu totalt då?

Tror rätt många behöver veta om detta blir av för jag t.ex: behöver ta ledigt isf från jobbet tongue

Senast redigerat av Yenza (25 juni 2011)

Digital_Kicker
26 juni 2011 · 3 721 Inlägg

Datumet är satt men inga anmälningar förutom dom 8 eller 9 bilar som redan är anmälda.

Cizla Pfffft
26 juni 2011 · 906 Inlägg

Ska bara se så man inte skämmer ut sig, men är sugen på att dra med Calibern, men den är ju inte direkt "cool" kanske. Men fet wink

Umadbro?
Tvattekorg Likbärgare
26 juni 2011 · 375 Inlägg

Vad ligger snitthastigheten på? Och är jänkare välkomna?

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
Digital_Kicker
27 juni 2011 · 3 721 Inlägg

Klart Dodgen passar in,! Vad är det för jänkare du har Tvattekorg?

Cizla Pfffft
27 juni 2011 · 906 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Klart Dodgen passar in,! Vad är det för jänkare du har Tvattekorg?

Gött - I'm in !!

Umadbro?
Tvattekorg Likbärgare
27 juni 2011 · 375 Inlägg

Cizla skrev:

Digital_Kicker skrev:
Klart Dodgen passar in,! Vad är det för jänkare du har Tvattekorg?

Gött - I'm in !!

Körde dodge innan, Numera Cadillac likbil..

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
raceforfun "ulven"
27 juni 2011 · 68 Inlägg

De är bilintresset som är den röda tråden enl. mej....jag tycker alla kan komma så länge de inge e rosthögar....lite finnish får de ju allt va....
väl mött alla crusers....

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
Tvattekorg Likbärgare
27 juni 2011 · 375 Inlägg

raceforfun skrev:
De är bilintresset som är den röda tråden enl. mej....jag tycker alla kan komma så länge de inge e rosthögar....lite finnish får de ju allt va....
väl mött alla crusers....

Rosthögar tillhör ju också bilintresset, Finns folk som gillar dom, Jag te.x förstår inte varför man vill köra postbil(japanskt) medans folk tycker jag är dum i huvet för jag kör bilar som är över 40 år gamla.

Men nu är min Caddy ingen rosthög så min fråga är om det är mycket motorväg eller inte?

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
hoteyes
27 juni 2011 · 457 Inlägg

- Haha Gött Samma Helg Som Helsingborgs Festivalen wink

Digital_Kicker
28 juni 2011 · 3 721 Inlägg

hoteyes skrev:
- Haha Gött Samma Helg Som Helsingborgs Festivalen wink

Bilintresserade går inte på Helsingborgsfestivalen. Vi kör istället smile har man varit på en hbg festival så har man sett allt.

För er som inte har någon bild på bilen ni vill köra med vill jag gärna att ni skickar en bild eller två till mig eller någon annan i Crew. Vi kan tyvärr inte ha med vilken bil som helst, tyvärr inte bara jag som satt ett krav på bilens utseende. Om det är en ny bil eller en som är 100år gammal har ingen betydelse, så länge det inte är en bil med stora rosthål eller en som är helt orginal.

Hoppas alla kan förstå detta.

Tubbex
28 juni 2011 · 1 517 Inlägg

Har man sätt allt menar du?`tongue hmm hade det inte varit helsingborgfestivalen hade jag lätt hakat på detta. men det ska ju vara bra artister iår såsmile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Cizla Pfffft
28 juni 2011 · 906 Inlägg

Tvattekorg skrev:

Cizla skrev:

Digital_Kicker skrev:
Klart Dodgen passar in,! Vad är det för jänkare du har Tvattekorg?

Gött - I'm in !!

Körde dodge innan, Numera Cadillac likbil..

Fränt tongue

Umadbro?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang