Beskriv funktion?

bohman08
27 oktober 2010 · 145 Inlägg

som sagt, "beskriv" funktionen verkar inte funka så bra.. sidan laddar inte när man tycker.

sen har jag även lagt märke till att sidan är ganska seg, inte ens bokstäverna hinner med när man skriver.

mvh

hejpadig
27 oktober 2010 · 262 Inlägg

Tycker likadant.... Min seger som fan ibland osså... hmm

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt...
[img]http://www1.garaget.org/gallery/images/139/138112/138112-d0ebc2b0663c6dfbbe6c0ed2c43c99b4.jpg[/img]
bohman08
1 november 2010 · 145 Inlägg

och ingenting händer... sover ni eller? går heller inte att flytta om bilderna i "arkivet". ni kanske ska lugna er med uppdateringarna och lösa dom problem ni redan har...

chrizz Administratör
1 november 2010 · 11 790 Inlägg

Det du beskriver fungerar utmärkt. Det är snarare fel hos dig och i din webbläsare. Prova uppdatera webbläsaren till senaste versionen av vad du nu använder, rensa alla offlinefiler inkl cookies och försök igen.

edit: "flytta om bilderna i arkivet". Du hänvisar till galleriet antar jag och där finns inte möjligheten att sortera om bilderna. Ingen bugg alltså. Funktionen finns helt enkelt inte. Vi jobbar fortfarande med ett helt nytt galleri då nuvarande är gammalt och skall skrotas helt så småningom.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
bohman08
1 november 2010 · 145 Inlägg

chrizz skrev:
Det du beskriver fungerar utmärkt. Det är snarare fel hos dig och i din webbläsare. Prova uppdatera webbläsaren till senaste versionen av vad du nu använder, rensa alla offlinefiler inkl cookies och försök igen.

edit: "flytta om bilderna i arkivet". Du hänvisar till galleriet antar jag och där finns inte möjligheten att sortera om bilderna. Ingen bugg alltså. Funktionen finns helt enkelt inte. Vi jobbar fortfarande med ett helt nytt galleri då nuvarande är gammalt och skall skrotas helt så småningom.

Mvh

vad härligt, då vet jag! var nämligen inte ensam om problemet så var inställd på att problemet låg hos er.

tack och bock för svar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang