Eftersnack: YstadTräffen Premiären 2011 Fredag 8 April kl 20:00

Arkaj
9 april 2011 · 239 Inlägg

SniZa skrev:
Jag tyckte det var lyckat.. I Sjöbo smile
Får väl tacka alla er som åkte fast i Ystad så vi kunde köra en bra stund på Sjöborakan wink

haha... +1

Mange90
9 april 2011 · 30 Inlägg

Jag tyckte hela kvällen var lyckad, förutom att polisen satte lite onödiga böter. Men sjöborakan var ju klart bäst smile.

Martin_mox
9 april 2011 · 23 Inlägg

Ystad var ok, kunde kanske varit lite organiserat! sjöbo var också bra! hyfsad kväll!smile

Senast redigerat av Martin_mox (9 april 2011)

LouiseS
9 april 2011 · 5 Inlägg

Lastbilarna som stod parkerade vid sidorna gav ju betydligt mindre plats. Jag hade i alla fall en väldigt trevlig kväll, polisen förstörde ingenting för mig, blev inte ens stannad för att vänta eller liknande. Jag kom dit i god tid och fick en jättebra parkeringsplats. Volvoraggare som bränner gummi får man stå ut med.

Allt som allt - en riktigt lyckad kväll!

Volvo V50 "Ewa" (2008)
BMW Z4 "Black-Beauty" (2008)
Jonee36
9 april 2011 · 64 Inlägg

bottcher skrev:
http://www.ystadsallehanda.se/sjobo/article1437118/Bilar-stoppade-trafiken-pa-flygrakan.html

tycker 30-50 bilar låter lite i underkant.

Hahaha, lite kanske big_smile?

kilroy30
9 april 2011 · 685 Inlägg

Pekka skrev:
Premiärträffen har blivit för stor, det funkar inte med världens ände som plats för den! Den skulle kanske förlagts till sockerbruksområdet i Köpingebro om det var möjligt. Hur vore det att lägga premiären på en Lördag så kunde man starta träffen vid 16.00 tiden istället, då hade man ju kunnat gått runt och kollat på alla bilar när det var ljust. Dessutom hade man haft tid att prata med folk. Och det är väl själva tanken med träffen?  Hur skulle det vara med en förutbestämd körslinga (likt den på crusingen) som man körde i stan sen på kvällen?  Igår var det rörigt, mörkt och fullt av blåljus - inte själva grundtanken med träffen.

++++ big_smile

sponsorer 2012
Xtravagant http://www.xtravagant.nu/
DiteC Trelleborg http://www.bvct.se/
Volvo v70R "R" (1998)
Volvo v70R "Kilroy V70R" (1997)
RLarzzon
9 april 2011 · 50 Inlägg

Kvällen var skit bra, kul att så många bilar kom, ni som ska gnälla på allt kan ju arrangera något bättre? om ni nu kan det ?

Toyota Auris "PendlarBilen" (2009)
salle1 AUTOTECH
9 april 2011 · 762 Inlägg

Sjöborakan äger!

Clintan66
9 april 2011 · 2 011 Inlägg

salle1 skrev:
Sjöborakan äger!

Sant smile. Hade vart klockrent att ha både träff och allt där. smile

Kommer det upp bilder någonstans? Förstår ni som tagit att det tar lite tid att fixa med alla bilder, men vill se vad som funnits på träffen.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Manssen Inte svår på spontanrace !
9 april 2011 · 292 Inlägg

Är sjukt nöjd ! Blev bra drag på rakan, det gillade vi !

One Life - Live It !
Volkswagen Golf "122 Tsi" (2011)
Volvo V70 2,5FT Autotech "Autotech R-design" (2011)
VMT I <3 my Honda
9 april 2011 · 483 Inlägg

Sjöborakan hade vi missat sad

Andreas79
9 april 2011 · 3 968 Inlägg

Inga diskussioner om något som har med race att göra tack,
det hör inte till YstadTräffen, det är två helt skilda saker.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
9 april 2011 · 3 968 Inlägg

Clintan66 skrev:

salle1 skrev:
Sjöborakan äger!

Sant smile. Hade vart klockrent att ha både träff och allt där. smile

Kommer det upp bilder någonstans? Förstår ni som tagit att det tar lite tid att fixa med alla bilder, men vill se vad som funnits på träffen.

Tog lite bilder på YstadTräffen, kommer inom några dagar så fort jag har tid över.

Senast redigerat av Andreas79 (9 april 2011)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
salle1 AUTOTECH
9 april 2011 · 762 Inlägg

Andreas79 skrev:

Clintan66 skrev:

salle1 skrev:
Sjöborakan äger!

Sant smile. Hade vart klockrent att ha både träff och allt där. smile

Kommer det upp bilder någonstans? Förstår ni som tagit att det tar lite tid att fixa med alla bilder, men vill se vad som funnits på träffen.

Tog lite bilder på YstadTräffen, kommer inom några dagar så fort jag har tid över.

NICE!

Xtravagant 1337
9 april 2011 · 1 343 Inlägg

tack för en lyckad träff.. grymt med folk. Tråkigt att polisen alltid ska förstöra stämningen dock..

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
KHRacing
9 april 2011 ·

Akilles skrev:
gav böter för mina framdäck för dom var inte godkända tyckte dom, hade ju 4mm kvar på dom, dom försökte med böter på mina h&r coilovers också jävla idioter.

Om de inte kan se skillnad på under 2mm o på 4mm så skall du överklaga med bevismaterialt.

ang dina coilovers så är de inte godkända alls så där skulle du fått böter ja.

k

Jesper206
9 april 2011 · 152 Inlägg

Jag blev med invinkad av polisen men det var för att mitt ena halvljus hade slutat lysa, haha. Men jag tryckte till kontakten så lös den igen. Han gick ett varv runt bilen, kollade däck etc men han var hur trevligt som helst mot mig.

Dock när det är såhär mycket bilar så blir världens ände som en flaskhals nästan, galna köer med så mycket folk som ska in och ut. Vet inte om det finns större mer lättilgängliga platser?

Toyota GT86 (2012)
Jesper206
9 april 2011 · 152 Inlägg

Det får inte diskuteras race eftersom det är olagligt och således bryter mot garaget.org reglerna. Så då kommer tråden låsas och ingen kan skriva.

Toyota GT86 (2012)
StalkerK
9 april 2011 · 111 Inlägg

Akilles skrev:
Första & sista gången för mej i ystad träffen enligt mitt motto så sög den riktigt mycket, till & med lödde träffarna är bättre samt helsingborg.

Helsingborg - HÖRT big_smile

salle1 AUTOTECH
9 april 2011 · 762 Inlägg

Gzero skrev:

Andreas79 skrev:
Inga diskussioner om något som har med race att göra tack,
det hör inte till YstadTräffen, det är två helt skilda saker.

Har du någon copyright på "Ystadträffen" eller?
Jag tror att iaf 80% av alla som kör på ystadträffen e där för eventuella race. Det e ju bara att se vart alla körde när farbror blå kom i ystad.
Så diskuterar den stora massa race du får du fan leva med det.

Sen ska vi inte glömma vad ystadträffen började som. Jo just som race. Det kommer fortsätta som det oxså.
Men nog om detta tråkiga.


Det va rätt trevligt i ystad tills det blev kaos. Men som sagt, rakan i Sjöbo höjde verkligen denna kvällen. Tycker synd om er som missade att det va körning på rakan.

Stort tack till GSR som fixade och donade smile

200 filmare på plats men inga videos uppladdade!
Kom igen upp med klippen lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang