Och tack alla som röstade på min bild. Tycker att den här omgången hade dom bästa bilderna hitils tror jag? Vad tycker ni? Skulle vara kul om fler deltog och röstade bara. /Patrik
Och tack alla som röstade på min bild. Tycker att den här omgången hade dom bästa bilderna hitils tror jag? Vad tycker ni? Skulle vara kul om fler deltog och röstade bara. /Patrik
' Tackar.
Jo hade varit lite kul med mer bidrag och mer som röstade! Men man glömmer lätt, skickade in min bild redan den 22 så jag inte skulle glömma!
Grattis till "MadeByMe' ! Och Tack till alla som var med och lämnade bilder och röstade !
Nu är det dax att fundera ut hur nästa bild ska se ut... Någon förare med bil som är intresserad och har lite ideer ? Det är bara att skicka ett PM till mig eller någon annan som brukar skicka in bilder.
Tjena Patrik,
Skön retro-look på din bild med lite "Kodak-age-toning". Så man kunde gissat att bilden suttit i ett album sen 80-talet när Asterhag brukade köra Toyota. Såg även dina övriga bilder från Midnattsolsrallyt, snyggt. Vem var det som körde Stratos ??
Tjena Patrik,
Skön retro-look på din bild med lite "Kodak-age-toning". Så man kunde gissat att bilden suttit i ett album sen 80-talet när Asterhag brukade köra Toyota. Såg även dina övriga bilder från Midnattsolsrallyt, snyggt. Vem var det som körde Stratos ??
/Göran R
Tack så mycket Göran Den röda 1975 kördes av Gerd A. Buehler och den andra 1974 av Steve Perez
Alla bidrag för denna omgång skall skickas till mailen; gorgfotograf@gmail.com De bidrag som kommer in till mig via PM kan inte vara garanterade att vara med då jag spontanbokade in en tripp till Kos nu i slutet av veckan och inte kommer att vara hemma när deadline faller.
Två dagar till deadline nu! Själv skickar jag in mitt bidrag under dagen innan jag sätter mig på ett flyg mot Grekland. Lämnar alltså över ansvaret för denna tävlingsomgång till 2002tii som gladeligen hjälper till!
Edit: Och skickar ni in så glöm inte att det är till mailen, gorgfotograf@gmail.com, bidragen skickas och ej via PM till mig.
Så var det dax för denna omgångs omröstning. Då Norde har emigrerat till Kos av okänd anledning så får jag ratta skutan denna omgång. Hoppas att jag lyckas ladda upp bidragen på rätt sätt annars får ni skylla på mig
"Omröstningen kommer att pågå fram till 31 augusti 23.59. Regler för röstningen finner ni överst i denna tråd. Lycka till allihopa!"