Hej, blev inget med förra bilen jag frågade om men har hittat en ny som verkar intressant, var och provkörde den och såvitt jag vet (totalt okunnig om bilar) funkade den prima och det var inga missljud. Men tyckte den var lite slö för att ha 231 hästar, kör en s60 2.5t i vanliga fall och tyckte nästan den gick bättre( rakt fram
). Iofs så körde jag bara runt lite på ett industriområde så maxade den inte direkt. Sen tyckte jag att den lät lite väl mkt om däcken men är ju inte van med 18 tums lågprofil heller + att gatorna där var kanske inte dom slätaste så de var nog bara jag som oroa mig.
Nu till frågan, är det ett värt köp?
Den är tyskimporterad och har gått i tyskland i 3 år sen togs den till sverige.
Gått lite över 20 000 enligt mätaren.
Den har inte mkt utrustning förutom M-ratten.
osv. ni kan ju kolla själva på annonsen.
http://www.blocket.se/uppsala/BMW_330_C … =9&w=2Har sagt att dom ska hålla den till iallfall helgen och fått ner den till 70 000 men kan nog få ner den lite till eller få med ett par schyssta vinterdäck. Försäljaren var mkt trevlig och verkade seriös och med tanke på att jag inte är så kunnig känns det skönt att köpa från firma. Autlet bil är Möller bils begagnatavdelning så dom borde ju vara något seriösa.
Så vad tycks? ni som är kunniga
Mvh Johan