Ska nu koppla in min magnetventil som inte har varit inkopplad sedan ja köpte bilen för 2 år sedan, slangarna är inte original, så vet inte hur dom ska kopplas, någon som vet? finns heller inga markeringar på Mv:n
lånar denna tråd lite, hoppas de e lugnt. Om man drar ur kontakten å bilen laddar lika mkt 0,4-0,5 som när kontakten är i, är det mv som är pajj då? vet ej vad som är fel då bilen inte laddar mer, har inte prövat å dra ur kontakten än dock.
lånar denna tråd lite, hoppas de e lugnt. Om man drar ur kontakten å bilen laddar lika mkt 0,4-0,5 som när kontakten är i, är det mv som är pajj då? vet ej vad som är fel då bilen inte laddar mer, har inte prövat å dra ur kontakten än dock.
Du borde ju ha en felkod om den är paj, annars får du en när du drar ur den.
Magnetventilen kan absolut vara paj. den behöver inte ge någon felkod då den kan vara paj men att grejjerna rör sig tillräckligt mycket i MV för att boxen ska tro att den är hel... ca0.4 bar är vad du får utan MV..
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Jag lånar också tråden lite, den slangen i mitten.. som ska gå till luftfilterröret.. den finns inte på min bil. Innebär det att min bil suger i sig skitluft? Vad gör man om det inte finns någon plats ledig på luftfilterröret?