Efterlysning! Toyota Supra Mkiii Stulen Inatt!!! [FUNNEN!, se sida 8]

Izual
17 augusti 2006 · 4 571 Inlägg

motiv skrev:
Bilen blev stulen, polisen fick larm om det via en väktare...

När dom senare fick syn på bilen drog dom rakt in i sidan och sen i baken på den för att få stopp på den.....så de vara bara till att skrota sen då

va ju jättekul

Polisen gjorde såklart det dom ansåg nödvändigt för att ingen ytterligare skulle bli skadad och för att få stopp på honom. Hellre en fet buckla i bilen än att jakten hade fortsatt så långt att oskyldiga hade skadats.

Tråkigt att poilisen får så mkt skit att dom inte agerar och när det väl händer så är det åt andra hållet istället.

Supratok Toker
17 augusti 2006 · 491 Inlägg

Hellre får dom sätta stopp på tjuvarna/brottslingar än att andra ska skadas..
Oavsett medel tycker jag..

//  Toker

Toker Jr 081102
Mäki Långsam Perfektionist
17 augusti 2006 · 4 800 Inlägg

såg nån blå bil, men jag var inne å köpte en dricka då, så jag såg inte så bra sad, och om jag inte har helt fel så går det en blå volvo 850 här också, men den åkte mot kungsgårdens-hållet, allt ja har å komma med

Senast redigerat av Mäki (17 augusti 2006)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
HSchmidt Billackerare
17 augusti 2006 · 87 Inlägg

tror inte den har komit så långt men jag har koll i Borås iaf !!!

BMW 325iM (1988)
JonHultgren
17 augusti 2006 · 95 Inlägg

Vilken tur att dom inte tog Audin iaf ;-) Skämt å sido. Jag hjälper schniff med att hålla koll i Borås då ;-) Troligtvis lär den redan lämnat landet tyvärr....så jävla tråkigt när sånt händer. Lider verkligen med dig.

PeppeVectra Peppe Vectra
17 augusti 2006 · 1 076 Inlägg

detradiga är ju om man ser bilen när man kasar omkring på E4:an imorgon på väg uppåt i lastbilen. ringa polisen kan man juu göra men dom hinner ju för fan aldrig reagera fråns den har kommit många mil på ett helt annat håll, om nu personen som stålat bilen är så dum å kör på E4:an.

Prova maila polisen i damark med den där sidan du hade här : 
http://www.stulnafordon.se/?fordon=164

Dom brukar ju tycka de är jättekul å leta stulna bilar från sverige.
Har man väl uppmärksammat dom om att de finns en s brukar dom hålla stenkoll.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
granada75
18 augusti 2006 · 177 Inlägg

Vad jag har hört så är det ofta någon inom ens egna bekantskaps krets som är orsaken till inbrott/stöld.
Hade det vart min bil hade jag lätt hört runt lite med polarna och såna som känner till ens ev. "fiender".

Är bilen professionellt stulen lär du aldrig mer se den, Antagligen hamnar den i ryssland som ungefär 99% av alla prestandabilar som försvinner här från norden.

Beklagar, Det är/var en fin bil!

Over and out!
Supratok Toker
18 augusti 2006 · 491 Inlägg

Är ingen i min krets som skulle göra detta mot mig..  jag vet!
Känner för mycket folk så det skulle komma fram..

Är den professionellt stulen så vet jag att det är bara att glömma...

Men fick tag på ett nummer nu till en som har tydligen försökt sälja stulen supra i delar förut häromkring..
Så nu ska jag bara hälsa på han lite...

// Toker

Toker Jr 081102
mannen666666 preem pump
18 augusti 2006 · 836 Inlägg

asså bilen är för gammal för att vara stulen av en proffesionell liga, bilen är ju värd max 60-70 tusen. (kanske mer men det är ingen 06:ans merca för 600000 iaf)
det är inte värt det för dom.



det lär ju vara någon avundsjuk jävel som har snott den. den står säkerligen i något garage
där håller dom på att plocka ner den .

sen så kommer nån hitta bilen strippad på dom grejjerna som dom lyckades få loss

Det är vad jag tror tyvärr

Senast redigerat av mannen666666 (18 augusti 2006)

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
sveddan
18 augusti 2006 · 1 453 Inlägg

mannen666666 skrev:
asså bilen är för gammal för att vara stulen av en proffesionell liga, bilen är ju värd max 60-70 tusen. (kanske mer men det är ingen 06:ans merca för 60000000 iaf)
det är inte värt det för dom.



det lär ju vara någon avundsjuk jävel som har snott den. den står säkerligen i något garage
där håller dom på att plocka ner den .

sen så kommer nån hitta bilen strippad på dom grejjerna som dom lyckades få loss

Det är vad jag tror tyvärr

Merca för 60 000 000? tongue

mannen666666 preem pump
18 augusti 2006 · 836 Inlägg

ok jag slant på 0.ans knapp
det är numera fixat

Senast redigerat av mannen666666 (18 augusti 2006)

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Aspen76
18 augusti 2006 · 41 Inlägg

Jag tror det rör sig om beställnings jobb, den transporteras till ett skogsparti där den kommer att slaktas för att sedan sälja delarna vidare till hälare. Så mitt råd är att söka runtikring skog o mark i närheten där du bor. En kompis bil blev slaktad bara 1 mil från där den togs. Polaren som blev orolig reste hela dagen runt om i landet för att leta på olika hamnplatser där den ev kunde återfinnas. Men så hittade en bonde bilen inkörd på en skogsväg sönderplockad på de mesta delar.

Tror knappast att den kommer att lämna landet, den har för speciell utseende och kommer att få blickar direkt. Svårt att köra den till hamnen då polisen oftast informerar hamnpersonalen då en bil blir stulen...som sagt, dom lär nog SE den o ringa polisen.

Men lycka till o jag hoppas den återfinns i samma skick som tidigare.
//Aspen

Volvo Amazon "Sven" (1965)
Supratok Toker
19 augusti 2006 · 491 Inlägg

mannen666666 skrev:
asså bilen är för gammal för att vara stulen av en proffesionell liga, bilen är ju värd max 60-70 tusen. (kanske mer men det är ingen 06:ans merca för 600000 iaf)
det är inte värt det för dom.



det lär ju vara någon avundsjuk jävel som har snott den. den står säkerligen i något garage
där håller dom på att plocka ner den .

sen så kommer nån hitta bilen strippad på dom grejjerna som dom lyckades få loss

Det är vad jag tror tyvärr

Då har du missat en del att det finns ligor som stjäl bilar allt från 50000 tusen i värde och uppåt..
Även fast bilen har ett så lågt värde så tjänar dom mellan 10.000 - 30.000  beroende vart den hamnar och på köparen i ett annat land..  Sen finns det dom som skeppar i väg dom för att slaktas sen säljas i delar elr. för kloning
Bilen behöver inte vara en svindyr merca elr. porsche som skeppas iväg för försäljning...


// Toker

Toker Jr 081102
Lindgren_
19 augusti 2006 · 2 644 Inlägg

Jag håller ögonen öppna i norrköping..

Hoppas du hittar den i samma skick som den va , den va riktigt snygg

// Lindgren

Johan Lindgren
ogio www.rallyshop.se
19 augusti 2006 · 551 Inlägg

Kristianstad / Tollarp har span! Jag ta nattpass. Lillebror dagspass :p

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT
Volkswagen Golf VR6 "VR6 - OGIO -" (1992)
mannen666666 preem pump
20 augusti 2006 · 836 Inlägg

Supratok skrev:

mannen666666 skrev:
asså bilen är för gammal för att vara stulen av en proffesionell liga, bilen är ju värd max 60-70 tusen. (kanske mer men det är ingen 06:ans merca för 600000 iaf)
det är inte värt det för dom.



det lär ju vara någon avundsjuk jävel som har snott den. den står säkerligen i något garage
där håller dom på att plocka ner den .

sen så kommer nån hitta bilen strippad på dom grejjerna som dom lyckades få loss

Det är vad jag tror tyvärr

Då har du missat en del att det finns ligor som stjäl bilar allt från 50000 tusen i värde och uppåt..
Även fast bilen har ett så lågt värde så tjänar dom mellan 10.000 - 30.000  beroende vart den hamnar och på köparen i ett annat land..  Sen finns det dom som skeppar i väg dom för att slaktas sen säljas i delar elr. för kloning
Bilen behöver inte vara en svindyr merca elr. porsche som skeppas iväg för försäljning...
// Toker

du har alltså stenkoll på hur dom kriminella ligorna arbetar BRA!!!!!!!!

verkar nästan som att du vill att det ska vara så.......

Senast redigerat av mannen666666 (20 augusti 2006)

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Supratok Toker
20 augusti 2006 · 491 Inlägg

Du verkar ju vara enformig och tro att ligor är ute efter dyra bilar..
Finns även hackor och tjäna i mindre värda bilar osså..
Så jag skrev annat fakta jag hört..

Och Nej jag vill inte att det ska vara så...

Jag vill att man ska kunna ha sina bilar/saker ifred utan att behöva köpa dyra larm och ha dyra försäkringar pga stölder och inbrott...

// Toker

Toker Jr 081102
JEsT3R-Race
20 augusti 2006 · 343 Inlägg

Ska håller ögonen öppna i piteå..

Magda
20 augusti 2006 · 331 Inlägg

Såg en liknande bil strax utanför halmstad vid 5-tiden i fredags kväll...den åkte norrut mot Jönköping..var väl iofs inte den me tanke på var den blev stulen, men kanske kan va till nån hjälp!

Senast redigerat av 960_Girl (20 augusti 2006)

Germax
20 augusti 2006 · 12 086 Inlägg

Såg en Exakt lika dan bil som din idag här i Motala, körde efter han direkt men regnummret passa inte ditt =/

Kolla upp nummret o den står på en i Motala, men va exakt samma blåa färg och iaf liknande fälgar.

Senast redigerat av JapMax (21 augusti 2006)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang