Idag var jag inne på BRL och köpte mig lite nya grejer! Ett DLS Kitsystem och koaxialer:) Tackar Victor återigen för bra service:)
Sen var jag också inne på volvo och köpte mig nya clips till panelen i bakluckan!
Måste också försöka ta tag i att åka ner till JB och köpa mig en del saker!
Här kommer iallafall en del bilder från idag:)
Här är de 8 clipsen som köptes idag! 115 kr för dessa! det är riktigt dyr plast det där;)
Här har vi lite nya godsaker:)
Högtalarna är ifrån två olika serier men det spelar ju egentligen ingen större roll då det är ljudet i fram man fokuserar på!
Lyckades få bort dörrsidan, men till mig förvåning ser jag att förra ägaren måste ha tagit bort hållaren där högtalaren ska sitta i så det blev till att bygga en egen!
Det satt en på andra sidan men den tog jag bort för att göra en mall till den egen byggda!
Tog en tjockare bit spånskiva och sågade till! det ska nog funka:) Får se sen om jag behöver byta ut den mot en original eller om det funkar att köra med den här! hann tyvärr inte mer än såhär idag innan det blev mörkt ute så får ta och koppla in allt imorgon! men är det någon som har nåt förslag på var man ska sätta slutsteget till högtalarna?