Min 940 blev stulen under natten till 21-22/8. mitt reg nr är :DWT 461 bilen är lila men har en lätt blå toning...kvälltid ser den mer svart ut. Om nån sett eller hört nåt var vänlig kontakta mig på tel :070-4265467 eller i pm ,jag finns på namn: Pain940 där finns även bilder på min ögonsten.
Bor du i Tyresö lr var du bara på besök? Jag bor i Tyresö och jag har inte sett din 940. Men jag ska helt klart hålla ögon, öron och mun öppna. Ska göra vad jag kan helt enkelt!
Bor du i Tyresö lr var du bara på besök? Jag bor i Tyresö och jag har inte sett din 940. Men jag ska helt klart hålla ögon, öron och mun öppna. Ska göra vad jag kan helt enkelt!
Jag bor i Tyresö...(sikvägen).......tack så mycket
Åh fan! Har aldrig sett din bil... Brukade du glida runt med den här i krokarna? Isf borde jag ha lagt märke till den. Själv bor jag på mellanbergsvägen, men jag har garage en bit härifrån så ingen vet vart den är... lider verkligen med dig alltså...
Åh fan! Har aldrig sett din bil... Brukade du glida runt med den här i krokarna? Isf borde jag ha lagt märke till den. Själv bor jag på mellanbergsvägen, men jag har garage en bit härifrån så ingen vet vart den är... lider verkligen med dig alltså...
jo till statoil ibland men mest på "tyresö rakan " till stan å tillbaka jag bodde på berget för många år sedan i 35an.
jag har ett namn på personen som va med ok stalbilen har även ett vittne men snuten har inte tillräcklig för husransakan men jag va förbi honom idag den jävla pundaren grrrrr svinet vey var bilen är å jag kan inte spöa den jääääveln heller för då torskar jag istället ,inte så kul med 3 kids hemma grrrrrrrrrrrrrrrrr
Det är iallafall ett framsteg.... håller tummarna för dig...
tack...... den som va med å snodde bilen har regnr: BYX 448 röd Alfa romeo finns i Tyresö....inget olagligt sagt än så länge.
Jag kan dock inte ge ut namn eller adress pga av att det är ett brott (förtal) tror jag det kallas men sno en bil verkar va ok enligt brottsbalken. grrrrrrrrr