stulen 940 i tyresö /sthlm. har nån sett den? [FUNNEN, se sidan 4]

PAIN
27 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

brelasten skrev:
bilen e redan slaktad, garanterat.. men slå så jävla mkt du orkar, skulle jag satsa på iaf.. mvh tongue

Kan vara så ,men den har varit ute å rullar tisd-torsdag å då va den hel....så har hellre hoppet uppe på att den inte är det men, varför åka i en bil i 3 dagar innnan man strippar den ,inte nån logik där precis.

Xorax Pajen
27 augusti 2006 · 52 Inlägg

ska man "slakta" den så gör man nog det direkt när man stjäl den, istället för att "cruisa" i stan nåra dar.

davidfock Anställd.. =)
27 augusti 2006 · 126 Inlägg

Den rullar nog än.. hoppas den är i bättre skick än supratoks va när den hittades... fattar inte varför det ska förstöras så mycket....

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org
Nissan 180ZX "Silvia S12" (1988)
Nissan Silvia "S12 Gazelle Silvia 180zx" (1988)
PAIN
28 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

den hittades ikväll i tungelsta/sthlm total slaktad.......fanns bara skrot kvar=(
faaaaaaaan  ta dom

LeJm
28 augusti 2006 · 18 Inlägg

Pain940 skrev:
den hittades ikväll i tungelsta/sthlm total slaktad.......fanns bara skrot kvar=(
faaaaaaaan  ta dom

Meen fyfaan för dom som har gjort det!!
Seriöst om jag hade hittad dom som gjorde detta,så hade jag nog dängt dom på plats... fyfaan säger jag bara!
Jag lider verkligen med dig..

Shake and Bake
BMW 318 (1988)
TobLju Fartglad
28 augusti 2006 · 336 Inlägg

Shit man..... Och vad gör/"kan" snuten göra då? Helt otroligt att så många ska kunna komma undan såna här saker. Bara att jaga, börja på ällmoravägen...

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
E30Tompa Rörpulare
28 augusti 2006 · 1 453 Inlägg

Fyfan finner inga ord som kan beskriva hur dåligt man skulle känna sej...hoppas du får en ´bra ersättning!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
28 augusti 2006 · 991 Inlägg

lider med dig....

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
PAIN
28 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

Eliza skrev:
lider med dig....

tack så mycket

opelmtx
29 augusti 2006 ·

Pain940 skrev:
den hittades ikväll i tungelsta/sthlm total slaktad.......fanns bara skrot kvar=(
faaaaaaaan  ta dom

Fy fan vet hur jävla trist det är lessen för din skull...
Min bil stog i samhället där jag bor i lördags kväll när jag kom på söndags morgonen  o skulle hämta den var det någon som vart inne i den o försökt tjuv koppla den men det lyckades inte så dom slog sönder den istället:(  Lider med dig

bohman
29 augusti 2006 · 2 Inlägg

fan va tråkigt..
det jag skrev om att jag sett den på blocket anledningen till att jag kände igen det var för att det var samma bild som du har som avatar..

freddy84 Freddy
29 augusti 2006 · 1 Inlägg

faaan vad tråkigt med en så sjyst bil. lider med dej.

Carrera
30 augusti 2006 · 33 Inlägg

Jävla idioter!!! Lider med dig!

PAIN
30 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

bohman skrev:
fan va tråkigt..
det jag skrev om att jag sett den på blocket anledningen till att jag kände igen det var för att det var samma bild som du har som avatar..

Nja det var inte samma bild som jag har som avatar ....för det VAR min bil å den har inte legat på blocket.   men det finns en 940/960 på blocket men den är ocean blue.
min har aldrig legat på blocket.

Jag med flera har bevkat blocket och andra sidor även innan den stals  kan säg attde som en liten hobby wink

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
30 augusti 2006 · 991 Inlägg

Pain940 skrev:

Eliza skrev:
lider med dig....

tack så mycket

okej att bilen kan bli stulen, men fy fan att hitta den totalt slaktad... hmm hade avlidit...
usch som sagt lider med dig..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
two40 Bor i Tyresö men Tyresö finns inte enligt garaget
30 augusti 2006 · 179 Inlägg

kan juh säga att jag har sett bilen ofta i tyresö och den såg vääldigt bra ut.. tråkigt när sånt där händer.. hände mig samma sak..fast dom snodde bilen mitt på ljusa dagen för mig med släp också.. sad

BMW 540IA (2000)
Opel Vectra GT "Vectran" (1992)
PAIN
31 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

Eliza skrev:

Pain940 skrev:

Eliza skrev:
lider med dig....

tack så mycket

okej att bilen kan bli stulen, men fy fan att hitta den totalt slaktad... hmm hade avlidit...
usch som sagt lider med dig..

Jo känns hårt att se en dröm bli demolerad till !"#%!"#&!¤&
Kommer nog komma över det så småningom inköpte en bil idag......men kommer inte att ha den ståendes i Tyresö längre kan jag ju garantera=(

PAIN
31 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

two40 skrev:
kan juh säga att jag har sett bilen ofta i tyresö och den såg vääldigt bra ut.. tråkigt när sånt där händer.. hände mig samma sak..fast dom snodde bilen mitt på ljusa dagen för mig med släp också.. sad

Tack för den positiva kommentaren...uppskattas=)
vart i Tyresö å när plockade dom den.

Har sett en bil typ Lt 31 blå i Tyresö som reg numret ej finns med på vv  lite skumt där!
den har så att den är gjord förr att lasta bilar på senast såg vi den åkandes vid McDonald Tyresö i Onsdags förr veckan....men ringa snuten vad hjälper det ,dom kan inget göra å som sagt mitt förtroende har dom då inte=(

mbt bilrekond
31 augusti 2006 · 4 Inlägg

surt. D e många här i haninge som gillar "andras bilar".
Ser din extremt fina bil å kan ju iåfs förstå dom som tog den,,,dom har ju bra smak iallafall!
Å tydligen vetskap om var du hade den,,skriv bilen på nån annans adress typ mamma eller syster eller nåt så får dom lite svårare att hitta den om dom skulle ta din reg!
Eller lägg metallplattor på baksidan av handtagen å koppla d till motorvärmar uttaget!!!!!!!!!!
håller dom inte borta för alltid men d e jääääävligt kul att se hur d blixtrar till när nån dum jävla pundare tar där!!!!!!!!!!!
Hoppas du får mer tur me din nya bil!

utan nederlag uppskattar man inte segern!!!!
BMW 530 (1989)
A_nders
31 augusti 2006 · 259 Inlägg

Pain940 skrev:

Eliza skrev:

Pain940 skrev:

tack så mycket

okej att bilen kan bli stulen, men fy fan att hitta den totalt slaktad... hmm hade avlidit...
usch som sagt lider med dig..

Jo känns hårt att se en dröm bli demolerad till !"#%!"#&!¤&
Kommer nog komma över det så småningom inköpte en bil idag......men kommer inte att ha den ståendes i Tyresö längre kan jag ju garantera=(

Vad köpte du för bil då?

BMW 530 Xd (2007)
Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang