startar det nya året med en projekt-tråd på Audin som blev vinterns projekt..
lite story om bilen.
köpte den på vintern för 2 år sedan. var stylad med kjolpaket. stor rieger vinge. lyktor speglar you name it. såg väl jävligt bra ut på sitt sätt men låg bil + vintern så går saker sönder och tröttnat på bilens utseende. så nu har den varit obesiktad i ca 1 år och bilfan behöver kärlek så det har dragit igång litte.
såhär såg den ut när jag köpte den, har för mig det va november 2009
sommaren 2011
fick tag i garage med 3st polare som tur va så man har någonstans att ha alla grejer på
så lite vad som kommer/har hänt med bilen.
*Coilovers från raceland.
*calibre vintage 17x8 med nankang AS-1 195/40R17
*ny gul film till lyktorna.
*25mm spacers.
*möjligtvis byta huv i samma färg som bilen och köra lite stickerbombing på huv och skuff men det märks.
*klä om inredningen i bilen.
*kjolkittet är RS4front och rieger det andra. ( letar orignal + speglar )
*puttsa och fräscha upp motorn litte.( remmar. termostat. olja mm )
*byta ut hela ljudanläggningen ( Inget värsting ljudbygge alltså! )
*fila på detaljer mm kommer inte bli något extremt men kommer bli som JAG vill ha bilen
kan ta kritik ifall någon har något förslag på man kan göra något bättre eller lättare, även vad ni tycker alla har sin smak
slänger upp ett gäng med bilder så länge. blir en heldag i garaget på fredag så då kommer det litte mer bilder
provmontering av fälgar.
däcken krängda och klara. ett par spacers är ett måste känner jag men kommer inte bli någe Poke!
här står den utan fjäderben. så låg kommer den inte bli.
helhetsbild. tänker köra med kjolkittet om jag inte hittar original kofångare. M3-speglarna ska bort i alla fall. kör hellre utan.
ljudet som ska in i bilen är
kicker framsystem.
JBL eller mutant 6x9 bak i hyllan
Orion HCCA 12" bas.
2st Zachry R1500D steg
saker på inhandlings listan:
50kvadrat kabel.
extra batteri.
kondensatorer.
bättre lågnivå.
bättre huvudenhet.
blir inget plastning eller liknande ska se relativt orginalt ut.
Bilder på fredag !!!