Hade inbrott i bilen igårnatt, nån som vet något?

Hoffmeister2
3 september 2006 · 467 Inlägg

Hejsan ja e ny här. Reggade mig för jag tycker det verkar som detta är ett bra ställe om man vill ha hjälp med diverse saker=)

Nu till det tråkiga=(.
Jag kom tillbaka till eskilstuna igårnatt efter att ha varit på gotland och sommarjobbat. Jag hade ju med mig en del prylar upp hit, jag ställde bilen på parkeringen kl 22.00. Tog upp ungefär hälften av alla prylar resten skulle jag ta dan efter. När jag kommer ner nästa dag e ena bakrutan pajad. Dom har tagit allt, stereon hela hatthyllan med högtalarna askkoppen (innehöll 10 spänn i enkronor) 2 kassar med torra matvaror en väska med mina kläder (3 par jeans 3 tröjor o lite annat), min xbox en skruvdragare, och 3 par av tjejens skor samt linnen. Plus babykläder till min syrras unge. Fy fan.
Stereon var en roadstar mp3, högtalarna var mds 6,9" (blåa).
Om någon vet något eller ser dessa prylar kontakta mig.
Och ni som tänker säga att det e dumt o lämna grejer i bilen kan avstå från det. Det vet jag själv.
Men ja tänkte att bilen har ju stått där utan problem i 5 månader innan, men men. Jag hade precis tonat rutorna o satt på större o snyggare fälgar o lackat stötfångarna. D e tacken man får för att man har en något sådär fin bil=(

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
ironhead volvoraggare
3 september 2006 · 4 776 Inlägg

du är inte ensam min bil vart vandaliserad men inget stulet eller jo en 10 kronorsskivan men inget annat hade ju fan 50 skivor minst i bilen men nej då bara en djävla tranceskiva stal dom och vad får man utav det jo man tvingas stå för allt och bara svälja sen djävla försäkringsidioter

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Hoffmeister2
3 september 2006 · 467 Inlägg

jo, tror inte ja får ut mycket på försäkringen. Om ja ens får något alls. Snuten kom ju inte ens ut o kolla, slöa jävlar

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
davidfock Anställd.. =)
3 september 2006 · 126 Inlägg

Var hände detta nåonstans??

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org
Nissan 180ZX "Silvia S12" (1988)
Nissan Silvia "S12 Gazelle Silvia 180zx" (1988)
Malmoe SSS -12
3 september 2006 · 3 217 Inlägg

Du anmäler bara vad det är som saknas i bilen efter inbrottet... Hur fick du plats med allting?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Hoffmeister2
3 september 2006 · 467 Inlägg

Detta hände i skiftinge i eskilstuna. Hur jag fick plats? Det var inga problem. 2 kassar me käk för typ 500-1000 spänn i bagageluckan 1 st väska med kläder o lite smått o gott i baksätet plus en kasse med min xbox o spel, och tjejens skor o linnen och sängkläder nya i förpackning. nere på golvet vid framsätet låg ytterligare en kasse med mina kallingar o tshirtar o en ny skruvdragare i en låda. Asså dom tog lixom babykläder som var en present till min syrras 6 månader gamla bebis, fyy faan va lågt.. Dom bemödade sig till och med att ta askkoppen med typ 10 enkronor i o hela jävla hatthyllan.
Bilen är för övrigt en kadett 1.6i...Ingen sportbil direkt..Men jävligt fräsh för att vara en -90..Fin i lack o allt..15" snygga alu fälgar tonade rutor o svartlackade stötfångare...Dom tyckte väl att om man har en bil som är välskött så finns det säkert grejer som e värda nått o sno i oxå....D e tacken d, lagom när man har fått bilen hyfsat fräsh (har varit mycket strul men nu går den bra, o ser bra ut...Men nu mår ja fan illa att köra med den efter en sådan skändning...........sad

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
855 300 hk
24 september 2006 · 126 Inlägg

men vem bruka handla innan man åker så långt  innan man ska till bilen då     ?smile)))))))))))))))))))))))))

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang