Eftersnack : Wangan Meet 4 "Sveriges Största Japsträff" 30/6 - 2012

Triple_X
1 juli 2012 · 287 Inlägg

Riktigt grym träff, första gången jag var där och absolut inte den sista gillade cruiseingen starkt!!! och allt efteråt vem som nu ordnade upp det hehe smile

Volvo V70 R "Refined" (1998)
luuundh CLASSIFIED
1 juli 2012 · 646 Inlägg

Skitbra träff med många fina bilar och bra organiserat! Skulle dock vilja skänka mitt pris till Eisenhut eller NoFear här på garaget. Inte meningen att en halvfärdig bil ska ta det ifrån dom. Men kan inte göra annat än tacka dom som rösta på mig.

Akuma Sempre Inter
1 juli 2012 · 537 Inlägg

creds till crew för grymt arrangerad träff. cruisingen var det bästa, vägarna till kullaberg var helt magiska, bra uppslutning mycket körning, trevliga bilar och människor

10 toasters av 10! bästa träff jag varit på hittils

Elvis
HPC KayTown
Audi A6 (2012)
Matttii DailyCarGarage
1 juli 2012 · 497 Inlägg

Riktigt bra träff, synd att man har inte hunnit ställa ut den:/ men gjorde allt får komma och hann smile

Nissan Skyline R33 GTS-T "Stance Carbon Widebody" (1995)
Nissan Skyline R33 GTS-T Vänsterstyrd "Carbon Widebody LW LHD" (1995)
BMW 330 E46 "Daily on Bags" (2000)
mussepigg66 SKÅNE
1 juli 2012 · 41 Inlägg

Vill tack för en trevlig träff !!!

sommar 2007
Saab 96 "SAAB 96" (1969)
Saab 92B "Svensk Tiger" (1955)
hoteyes
1 juli 2012 · 457 Inlägg

- Vad tyckte ni om att vi i crew valde top 10 och sen folk fick avgöra vilka som vann?

razpataz Halvglad semi-amatör.
1 juli 2012 · 600 Inlägg

hoteyes skrev:
- Vad tyckte ni om att vi i crew valde top 10 och sen folk fick avgöra vilka som vann?

Var väl helt okey, men en sak ni borde tänka på till nästa gång är att kanske inte bara ropa ut nummer på bilarna som tog pris, utan även vad det var för bil. Stor förvirring bland deltagarna, och skulle tro att det var ännu större förvirring för radionlyssnarna. Kanske inte säger så mycket att bil 62 vann. Bara ett tips smile

Eunos Roadster 1.8SC "kamikaze-tampongen" (1996)
Honda Accord Type-S Tourer "Banzai-blöjan" (2007)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 juli 2012 · 4 418 Inlägg

razpataz skrev:

hoteyes skrev:
- Vad tyckte ni om att vi i crew valde top 10 och sen folk fick avgöra vilka som vann?

Var väl helt okey, men en sak ni borde tänka på till nästa gång är att kanske inte bara ropa ut nummer på bilarna som tog pris, utan även vad det var för bil. Stor förvirring bland deltagarna, och skulle tro att det var ännu större förvirring för radionlyssnarna. Kanske inte säger så mycket att bil 62 vann. Bara ett tips smile

+1.

Mentos_
1 juli 2012 · 30 Inlägg

Tack för en grym träff! Riktigt lyckad dag!

JDMCRAZE
1 juli 2012 · 2 077 Inlägg

Akuma skrev:
creds till crew för grymt arrangerad träff. cruisingen var det bästa, vägarna till kullaberg var helt magiska, bra uppslutning mycket körning, trevliga bilar och människor

10 toasters av 10! bästa träff jag varit på hittils

Tackar så mycket smile
Och förstår även det med pris utdelningen, vi fixar det tills nästa gång smile
TACK TILL ER SOM KOM vill jag säga då smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
hoteyes
1 juli 2012 · 457 Inlägg

Jill skrev:

razpataz skrev:

hoteyes skrev:
- Vad tyckte ni om att vi i crew valde top 10 och sen folk fick avgöra vilka som vann?

Var väl helt okey, men en sak ni borde tänka på till nästa gång är att kanske inte bara ropa ut nummer på bilarna som tog pris, utan även vad det var för bil. Stor förvirring bland deltagarna, och skulle tro att det var ännu större förvirring för radionlyssnarna. Kanske inte säger så mycket att bil 62 vann. Bara ett tips smile

+1.

- Ja det var kanske en miss från oss att inte säga vad det var för bil jag skrev bara upp nummret på bilen .. men det ska vi absolut tänka på nästa gång smile

Angående radiolyssnarna så går det inte ut i sändningen.. smile

Senast redigerat av hoteyes (1 juli 2012)

Nismo_200sx
1 juli 2012 · 59 Inlägg

Riktigt bra igår, kullaberg verkade även väldigt uppskattat

Freak1 Lord of the Derps
1 juli 2012 · 70 Inlägg

Sjukt bra träff smile Hoppas det blir en till i år wink big_smile Om inte hoppas vi på återseende nästa år smile Och vill ni ha hjälp nästa år tveka inte på att fråga big_smile

Gör inget du ångrar, Ångra inget du gör!
Freak1 Lord of the Derps
1 juli 2012 · 70 Inlägg

Förresten nån som tog bilder på Stagean?? Skulle uppskatta lite bilder om det finns då vi glömde kameran smile

Gör inget du ångrar, Ångra inget du gör!
AMPlive
1 juli 2012 · 5 Inlägg

Mycket trevlig träff! smile

AI-ZOOM
1 juli 2012 · 137 Inlägg

Freak1 skrev:
Förresten nån som tog bilder på Stagean?? Skulle uppskatta lite bilder om det finns då vi glömde kameran smile

Var du med på cruisingen ? smile

Mvh Ai-Zoom

Akuma Sempre Inter
1 juli 2012 · 537 Inlägg

nåån som har på min får gäran lägga upp smile

Elvis
HPC KayTown
Audi A6 (2012)
Triple_X
1 juli 2012 · 287 Inlägg

Kom gärna med foton smile

Senast redigerat av Triple_X (1 juli 2012)

Volvo V70 R "Refined" (1998)
floff
1 juli 2012 · 270 Inlägg

Tack för en toppen dag igår, Va en av dom få riktigt bra träffar jag vart på. big_smile

Nissan 350Z GT "Vortech V3 Supercharger" (2004)
robwen
1 juli 2012 · 76 Inlägg

Riktigt trevligt, ser verkligen fram mot nästa big_smile
Nån som har någon bild på min? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang