Driver nå og ser etter coilovers. Har tenkt på 2bennett, men de koster ganske mye. Så om noen har tips til coilovers til Audi V8 som er fine til bane så si gjerne fra
Ikke så spennende oppdatering. Men er ferdig med skraping av asfaltmatter nå. Men usikker på hva jeg bør vaske med for og få bort restene. Noen som har tips?
Ellers har jeg ikke bestillt coilovers delene enda, da prisen ble en del høyere en jeg først hadde planlagt (25000 inkl frakt og mva). Så må prøve og spare litt cash:p
Nå er fronten klar til og bygges om til coilovers, få nye foringer,bremser og litt lakk før den skal på igjen. Noen som vet om traversforingene selges i alu eller lignende til V8? Eller må jeg få dreid selv?
Travers ut med fjærbein og alt sammen.
Ny vs gammel demper bak.
Ny vs gammel fjær foran. Nye fjæren vil også sitte litt lavere på demperen en den orginale. Tror bilen blir litt lavere gitt :o
Caster/camber justeringsplater foran.
Konidemperene foran har skruing både på topp og bunn. Er dette samme justeringen, eller er det en for hver vei demperen går? Tenker på at de heter Koni Double Adjust og var en del dyrere en de orginale gule koni demperene.
Holder da på litt, er straks ferdig med demontering under bilen nå. Så blir det og vaske den, ha på noe lakk/rustskydd og så montere på nylakkert understell med nye foringer
Har vært litt opptatt i sommer med og kjøre litt med S2'en min på diverse treff.