Delar till en nissan 200sx stereo ratt stol motor delar m.m stulet senaste veckorna i norrköping

Calle-nr1
15 mars 2012 · 6 Inlägg

Nu har nån jävla fattig nolla varit och brytit sig in i min bil så det är bara skit kvar. Om någon får höra nått om det ta gärna kontakt med mig nummer 0768500699 ratten som vart stulen var en tre ekrad ratt från sparco och cd/dvd spelare.

Några av delarna som blev stulna är:
Skärmblinkers hö+vä
lmm+ luftfilter, pysventil, öppet vevhusfilter, tänspolar, fjäderbenstag, tryckrör med dumpventil, bränslefilter, 2st rattar varav en med märket sparco mocca, 1st ratt nav Dvd/cd spelar Kenwood KDV-5234, laddtrycks mätare, sedan 2 helt nya mätare i kartong har för mig det var oljetryck och ladd, motorstyrdon, och en sportstol okänt märke men svart rätt solblekt. Sedan tömde dom bilen på massa verktyg och orginal delar m.m

Mvh

Senast redigerat av Calle-nr1 (16 mars 2012)

Calle aka RallyCalle (RC), Greven
TurboTias Permanently Banned
15 mars 2012 · 343 Inlägg

vafan calle.. vart stod den? vad exakt stals? så man vet vad man ska kolla efter..

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Calle-nr1
15 mars 2012 · 6 Inlägg

Den stod på importgatan såg det ikväll ska kolla mer exakt vad som blev stullet så ja kan göra en polisanmälan, återkommer imorgon med vad som blev stulet. Några av delarna som blev stulna passar bara på s13 så ska hålla lite koll i sommar.

Calle aka RallyCalle (RC), Greven
vnordin
15 mars 2012 · 99 Inlägg

Fan så jävla tråkigt när folk inte kan skilja på mitt och ditt! Skriv gärna ner vad det är som saknas, kan kolla lite i Finspång! Är rätt vanligt att folk åker till grannstan och tattar!

Calle-nr1
16 mars 2012 · 6 Inlägg

Några av delarna som blev stulna är:
Skärmblinkers hö+vä
lmm+ luftfilter, pysventil, öppet vevhusfilter, tänspolar, fjäderbenstag, tryckrör med dumpventil, bränslefilter, 2st rattar varav en med märket sparco mocca, 1st ratt nav Dvd/cd spelar Kenwood KDV-5234, laddtrycks mätare, sedan 2 helt nya mätare i kartong har för mig det var oljetryck och ladd, motorstyrdon, och en sportstol okänt märke men svart rätt solblekt. Sedan tömde dom bilen på massa verktyg och orginal delar m.m

Calle aka RallyCalle (RC), Greven
TurboTias Permanently Banned
17 mars 2012 · 343 Inlägg

Blir så jävla förbannad! Tattarjävlar! Lider med dig Calle. Håller öronen öppna!

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Extrazz En 5a är Livet.
17 mars 2012 · 2 005 Inlägg

Jävla tattare! 

Ibland hoppas man verkligen att folk får tag i de före snuten.

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
Calle-nr1
17 mars 2012 · 6 Inlägg

Känner så just nu med.

Calle aka RallyCalle (RC), Greven
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang