Inför: Stora Trelleborg träffen.Start 22/4 Söndagar Kl.20.00 Pergo i Trelleborg.

Stizzsee
13 maj 2012 · 570 Inlägg

synd de färgglada kom bara!

DjMes
13 maj 2012 · 622 Inlägg

Stizzsee skrev:
synd de färgglada kom bara!

Äsch, sånt händer ibland ju....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
DjMes
19 maj 2012 · 622 Inlägg

Söndagen närmar sig, får hoppas på bra väder imorgon....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Crusti
20 maj 2012 · 115 Inlägg

Var där för första gången idag. Helt Okey faktiskt.
Bilder och säkert klipp kommer att komma upp.
Hade faktiskt ett trevligt möte med en Audi kombi i Malmö som var på Pergo tidigare på kvällen.


Bjuder på en bild bara. För jobbigt att censurera nr.plåten på alla bilder smile

http://i49.tinypic.com/f9gtxy.jpg

Senast redigerat av Crusti (20 maj 2012)

Loumark
20 maj 2012 · 17 Inlägg

Första träffen för mig någonsin! Synd bara att man lämnade bilen till Showshine timmar tidigare wink
Och minst sagt synd på Mustangen... Var hemskt att se!

Adding power makes you faster on the straights. Subtracing weight makes you faster everywhere!
Mazda MX-5 Turbo "Mazdaspeed Miata" (2005)
Crusti
20 maj 2012 · 115 Inlägg

Loumark skrev:
Första träffen för mig någonsin! Synd bara att man lämnade bilen till Showshine timmar tidigare wink
Och minst sagt synd på Mustangen... Var hemskt att se!

Ok samma här.
Parkerade precis när jag hörde en smäll, fick reda på senare att en mustang nudda till ett träd.

Lust att berätta hur det gick för föraren samt bilen? Trädet fick ju lite skador...
Gammal eller ny mustang? smile

Loumark
20 maj 2012 · 17 Inlägg

En Mustang av typen äldre, typ 65 årsmodell. Bilen fick sig en rejäl smäll på höger framskärm, riktigt synd på en bil som såg ut att vara i mycket bra skick. Hörde att den var nyligen renoverad för massa pengar...
Föraren klarade sig fysiskt bra, psykiskt vågar jag inte svara på! wink

Adding power makes you faster on the straights. Subtracing weight makes you faster everywhere!
Mazda MX-5 Turbo "Mazdaspeed Miata" (2005)
DjMes
21 maj 2012 · 622 Inlägg

Riktigt härligt att se alla som dök upp idag, Bara att ladda inför nästa söndag...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
robinH
21 maj 2012 · 98 Inlägg

Vänta lite här nu...Körde någon och smällde? Oj nu måste ju träffen få dåligt rykte och nu vill säkert aldrig någon komma. Det var väl så jag fick det förklarat för mig, eller?

DjMes
21 maj 2012 · 622 Inlägg

robinH skrev:
Vänta lite här nu...Körde någon och smällde? Oj nu måste ju träffen få dåligt rykte och nu vill säkert aldrig någon komma. Det var väl så jag fick det förklarat för mig, eller?

Jaaaaa shiet, nu dör träffen fy fan... Kaos! Ring Aftonbladet och bilsport måste göra reportage! Sen informera kommunen om att stackars trädet måste repareras och att polisen måste göra avspärrning i 10 månader framåt så att CSI Trelleborg kan få göra sin investigation... Shit man! Nu är det kört!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
robinH
21 maj 2012 · 98 Inlägg

DjMes skrev:

robinH skrev:
Vänta lite här nu...Körde någon och smällde? Oj nu måste ju träffen få dåligt rykte och nu vill säkert aldrig någon komma. Det var väl så jag fick det förklarat för mig, eller?

Jaaaaa shiet, nu dör träffen fy fan... Kaos! Ring Aftonbladet och bilsport måste göra reportage! Sen informera kommunen om att stackars trädet måste repareras och att polisen måste göra avspärrning i 10 månader framåt så att CSI Trelleborg kan få göra sin investigation... Shit man! Nu är det kört!

Jag vet inte hur det funkar...Det var ni som gav mig den infon, inte jag själv!

DjMes
21 maj 2012 · 622 Inlägg

robinH skrev:

DjMes skrev:

robinH skrev:
Vänta lite här nu...Körde någon och smällde? Oj nu måste ju träffen få dåligt rykte och nu vill säkert aldrig någon komma. Det var väl så jag fick det förklarat för mig, eller?

Jaaaaa shiet, nu dör träffen fy fan... Kaos! Ring Aftonbladet och bilsport måste göra reportage! Sen informera kommunen om att stackars trädet måste repareras och att polisen måste göra avspärrning i 10 månader framåt så att CSI Trelleborg kan få göra sin investigation... Shit man! Nu är det kört!

Jag vet inte hur det funkar...Det var ni som gav mig den infon, inte jag själv!

Måste ringa Wallander från Ystad, detta blir en svår nöt att knäcka....

Antingen, så stödjer du att trelleträffen som har över 60 bilar och det rullar, eller så stannar du hemma. Svårare än så är det inte....

Det finns träff i Malmö sön/ons du kan besöka också, och nu från och med 25/5 fredagar också!! Ett tips är att inte skaffa sig ovänner genom att fälla dumma kommentarer och spela smarte petter...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
robinH
21 maj 2012 · 98 Inlägg

DjMes skrev:

robinH skrev:

DjMes skrev:

Jaaaaa shiet, nu dör träffen fy fan... Kaos! Ring Aftonbladet och bilsport måste göra reportage! Sen informera kommunen om att stackars trädet måste repareras och att polisen måste göra avspärrning i 10 månader framåt så att CSI Trelleborg kan få göra sin investigation... Shit man! Nu är det kört!

Jag vet inte hur det funkar...Det var ni som gav mig den infon, inte jag själv!

Måste ringa Wallander från Ystad, detta blir en svår nöt att knäcka....

Antingen, så stödjer du att trelleträffen som har över 60 bilar och det rullar, eller så stannar du hemma. Svårare än så är det inte....

Det finns träff i Malmö sön/ons du kan besöka också, och nu från och med 25/5 fredagar också!! Ett tips är att inte skaffa sig ovänner genom att fälla dumma kommentarer och spela smarte petter...

Ironiskt att jag själv skrev exakt samma sak till dig/dom andra när det bombades med otrevliga kommentarer i dom andra trådarna som du skriver nu till mig. Jag tar dock åt mig det som skrivs och önskar dig samt alla andra en grym och varm sommar! Peace!

Jesper206
21 maj 2012 · 152 Inlägg

Pratade med mustang föraren idag och han mår bra. Synd på bilen då han precis tagit ut den efter en motor renovering.

Toyota GT86 (2012)
DjMes
27 maj 2012 · 622 Inlägg

Då var det söndag igen smile

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Crusti
27 maj 2012 · 115 Inlägg

Yes, hoppas på underbart väder bara. smile

DjMes
27 maj 2012 · 622 Inlägg

Crusti skrev:
Yes, hoppas på underbart väder bara. smile

Hoppas jag med på, ser lite molnigt ut men enligt min ifjåne, (iphone) så ska det vara 21 grader med sol hela dagen haha

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Crusti
27 maj 2012 · 115 Inlägg

DjMes skrev:

Crusti skrev:
Yes, hoppas på underbart väder bara. smile

Hoppas jag med på, ser lite molnigt ut men enligt min ifjåne, (iphone) så ska det vara 21 grader med sol hela dagen haha

Låter fint. Hoppas på många folk idag.  cool

Tubbex
27 maj 2012 · 1 517 Inlägg

kanske kommer upp om en sväng idag! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
DjMes
27 maj 2012 · 622 Inlägg

Tubbex skrev:
kanske kommer upp om en sväng idag! smile

De tycker jag...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang