Kika på ebay om du ska ha toningsfilm.. fick 120x30cm gul toningsfilm för 30kr med frakt hemskickat till postlådan, visst 2 veckors leveranstid men bra mycket billigare än de som säljer i sverige.
Svart/mörk toning borde ju inte vara nå dyrare tycket jag.
Nån som har provat att använda den billiga filmen från ebay? Betyg?
Jag har, tkr den är perfekt.
Kan inte jämföra med de man köper för 10x priset här i Sverige men skulle nog tro att det inte skiljer så jäkla mkt.
"Tjock" film som känns som att den håller och fäster bra, ganska enkel att forma den med hjälp av en hårfön.
Jag skulle säga att det är ett väldigt bra köp, speciellt då man får 120x30cm för runt 30kr med frakt till dörren och man här får betala typ 100kr för 30x20 eller något sådant..
De beställde jag.. bra grejer och väldigt bra pris som sagt!
Typ 30kr med frakt så det är ju som hittat.
kan man betala direkt med kort genom paypal för jag har inget paypalkonto
Vet inte riktigt, jag gjorde som så att jag skapade ett paypal konto och reggade sedan mitt visa där, då drog paypal 15kr från mitt kort så att jag sedan efter ca 2 dagar fick en kod på mitt kontoudrag (via internetbank) som jag fick fylla i på paypal, allt för att säkerställa att det är du som äger kortet som registrerar det (antar jag), du får då sen tillbaka de 15kr..
Sedan när man väl fixat det så är det skitenkelt att betala!
Du köper bara ett föremål på t ex ebay eller tradera och när du ska betala loggar du bara in på paypal (brukar finnas nån länk eller liknande på ebays "kassa" och trycker på "acceptera" eller liknande.
Visst drygt att det tar lite tid att fixa kontot så men värt det då det är så smidigt i framtiden.