Inför: Karavan till Tüskland/Japan träff i Katrineholm 19 maj 2012

Rapide
19 april 2012 · 188 Inlägg

Dirtymike skrev:

Shalle89 skrev:

Dirtymike skrev:

Vart skulle man kunna mötas i Norrköping och vilken tid?

Vet inte riktigt som sagt vi får hitta nån som tar på sig ansvaret i respektive stad som kommer på ett bra ställe vi kan träffas.

Ja det låter bra. Jag är ny inflyttad i Norrköping så jag är inte så hajj på stan.
Så det är ju bra om nån kan hitta ett bra samlings ställe smile

Mcdonalds vid stora parkeringen(om jag inte helt o cyklar nu) det skulle vara en bra plats, vid motorvägen, men fan vi måste bli fleer , av alla i gbg så är det bara vi, iaf 10 bilar till

Mitsubishi GT 3000 "Twin turbo" (1993)
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

jaja ifrån Gbg så blir de stigcenter. Men Borås, Jönköping och Norrköping måste vi hitta några som kan rekommendera nån bra plats att träffas.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Gc8 Lackerare
20 april 2012 · 587 Inlägg

Shalle89 skrev:
jaja ifrån Gbg så blir de stigcenter. Men Borås, Jönköping och Norrköping måste vi hitta några som kan rekommendera nån bra plats att träffas.

norrköping tar vi stockholmsvägen mcdonalds och oq smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
mogg3 "Daily Driven"
20 april 2012 · 295 Inlägg

Shalle89 skrev:
jaja ifrån Gbg så blir de stigcenter. Men Borås, Jönköping och Norrköping måste vi hitta några som kan rekommendera nån bra plats att träffas.

Borås är väl MC som ligger bäst till eller ?

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

audi-fjar skrev:

Shalle89 skrev:
jaja ifrån Gbg så blir de stigcenter. Men Borås, Jönköping och Norrköping måste vi hitta några som kan rekommendera nån bra plats att träffas.

norrköping tar vi stockholmsvägen mcdonalds och oq smile

blir nog bra. Då bokar vi de.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Gc8 Lackerare
20 april 2012 · 587 Inlägg

Shalle89 skrev:

audi-fjar skrev:

Shalle89 skrev:
jaja ifrån Gbg så blir de stigcenter. Men Borås, Jönköping och Norrköping måste vi hitta några som kan rekommendera nån bra plats att träffas.

norrköping tar vi stockholmsvägen mcdonalds och oq smile

blir nog bra. Då bokar vi de.

frågan är hur vet vi som ska på från norrköping villken tid ni kommer att vara där smile?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

audi-fjar skrev:

Shalle89 skrev:

audi-fjar skrev:

norrköping tar vi stockholmsvägen mcdonalds och oq smile

blir nog bra. Då bokar vi de.

frågan är hur vet vi som ska på från norrköping villken tid ni kommer att vara där smile?

Vet inte måste räkna på de. om vi drar ifrån gbg kl 12, så är vi nog i borås kl 12:40 och rullar där ifrån kl 13:00. sen är vi nog i jönköping kl 14:00 typ, och jag har ingen aning hur lång tid det tar till norrköping.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Gc8 Lackerare
20 april 2012 · 587 Inlägg

Shalle89 skrev:

audi-fjar skrev:

Shalle89 skrev:

blir nog bra. Då bokar vi de.

frågan är hur vet vi som ska på från norrköping villken tid ni kommer att vara där smile?

Vet inte måste räkna på de. om vi drar ifrån gbg kl 12, så är vi nog i borås kl 12:40 och rullar där ifrån kl 13:00. sen är vi nog i jönköping kl 14:00 typ, och jag har ingen aning hur lång tid det tar till norrköping.

vi säger att ni är i norrköping kl 16:00 sen om folk ska tanka o ta en paus så kan vi ju åka dit vid 18:00
då det bara tar ca 1h till katrineholm från norrköping

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

ok men om vi åker kl 17 så kommer vi fram lite innan så vi kan stå tillsammans?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Dirtymike
20 april 2012 · 1 532 Inlägg

Shalle89 skrev:
ok men om vi åker kl 17 så kommer vi fram lite innan så vi kan stå tillsammans?

Jo. Låter väl bra smile

Jeep J20 (1978)
hesselgren
20 april 2012 · 117 Inlägg

Stockholmsrondellen i Norrköping hade ju varit suveränt beroende på hur många det är som ska tåga.
20-30tal +/- får nog plats.

mogg3 "Daily Driven"
20 april 2012 · 295 Inlägg

hesselgren skrev:
Stockholmsrondellen i Norrköping hade ju varit suveränt beroende på hur många det är som ska tåga.
20-30tal +/- får nog plats.

Jag tror vi kommer bli fler det känns som de iaf smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
hesselgren
20 april 2012 · 117 Inlägg

mogg3 skrev:

hesselgren skrev:
Stockholmsrondellen i Norrköping hade ju varit suveränt beroende på hur många det är som ska tåga.
20-30tal +/- får nog plats.

Jag tror vi kommer bli fler det känns som de iaf smile

Då tror jag faktiskt att mediamarkets parkering skulle vara smidigare. Några hundra meter till pumpar/mack samt att Mc finns strax brevid parkeringen. Slipper också att åka runt i centrum då det bara är att svänga av från E4:n så är man framme.

mogg3 "Daily Driven"
20 april 2012 · 295 Inlägg

hesselgren skrev:

mogg3 skrev:

hesselgren skrev:
Stockholmsrondellen i Norrköping hade ju varit suveränt beroende på hur många det är som ska tåga.
20-30tal +/- får nog plats.

Jag tror vi kommer bli fler det känns som de iaf smile

Då tror jag faktiskt att mediamarkets parkering skulle vara smidigare. Några hundra meter till pumpar/mack samt att Mc finns strax brevid parkeringen. Slipper också att åka runt i centrum då det bara är att svänga av från E4:n så är man framme.

Det låter som ett bättre val

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
hesselgren
20 april 2012 · 117 Inlägg

mogg3 skrev:

hesselgren skrev:

mogg3 skrev:

Jag tror vi kommer bli fler det känns som de iaf smile

Då tror jag faktiskt att mediamarkets parkering skulle vara smidigare. Några hundra meter till pumpar/mack samt att Mc finns strax brevid parkeringen. Slipper också att åka runt i centrum då det bara är att svänga av från E4:n så är man framme.

Det låter som ett bättre val

Så runt kl 16 i norrköping mediamarkts parkering (koppargatan 30)

_Johannes
20 april 2012 · 383 Inlägg

Ett förslag vore ju ifall ni skulle ha nån form av telefon kontakt ivarje stad ifall de blir förseningar och liknande. mendet är ju bara ett förslag.

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Michkijn Tangentbordsriddare
20 april 2012 · 1 825 Inlägg

_Johannes skrev:
Ett förslag vore ju ifall ni skulle ha nån form av telefon kontakt ivarje stad ifall de blir förseningar och liknande. mendet är ju bara ett förslag.

Tänkte precis skriva samma sak.

BTW. hur mycket kostar era "radios"? äre typ 300spänn som på mediamarkt, eller är det supergrejer? tongue

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Weine93
20 april 2012 · 157 Inlägg

Ska ni inte ha nån paus i Linköping? smile

Nissan 200sx s13 "fd 200an" (1990)
BMW 320dA (2005)
BMW 525 tds "Vinterbilen" (1995)
_Johannes
20 april 2012 · 383 Inlägg

Weine93 skrev:
Ska ni inte ha nån paus i Linköping? smile

det är väl bättre o försöka stanna så lite som möjligt, så de vore nog smidigare om du åkte till norrköping, tar ju bara 15-20 min för dig smile

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Shalle89
20 april 2012 · 705 Inlägg

som jag har summerat det nu så kommer vi att vara framme på mediamarkt parkeringen kl 16 och vi kommer att stanna där i ca en timma, kl 17 rullar vi upp till katrineholm. Jag behöver en frivillig ifrån varje stad som har kontakt med mig. Mitt nummer är 0737-813800 så bara att slå en pling om ni har frågor eller bara vill tjöta lite. haha

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang