Inför: Birstaträff nu på lördag 22/5 Sundsvall/Birsta/Mediamarkt 22:00

xorox_88 Smack that ass!!
20 maj 2012 · 2 953 Inlägg

sjukt bra träff, synd att inte alla drog till parkeringshuset ist, blev ju lixom lite uppdelat efter ett tag, media markt, ikea parkeringen och sen parkeringshuset då

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
gamlingen
21 maj 2012 · 5 198 Inlägg

inte va det 22/5 i lördags...är ju den 21/5 idag..

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
21 maj 2012 · 482 Inlägg

Skrev så bara för att testa dig wink

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
gamlingen
21 maj 2012 · 5 198 Inlägg

Nitr00x skrev:
Skrev så bara för att testa dig wink

Kunde jag ju ge mej fan på tongue

haineko
21 maj 2012 · 29 Inlägg

www.sundsvallsgatbilar.se    Här finns nu lite bilder ifrån träffen att kika på smile

"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
xorox_88 Smack that ass!!
21 maj 2012 · 2 953 Inlägg

johlsson e fan sjuk på å knäppa kort han,  å eftersom emeline sprang runt å knäppte kort oxå så trode jag först att det va hennes, blev sjukt imponerad sen läste jag dub-sofine tongue

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
DeeJay_R Märkestekniker
21 maj 2012 · 289 Inlägg

Schyssta bilder!smile

Zleem Fitted North
22 maj 2012 · 468 Inlägg

Dessa tog jag, sen dog batteriet:/

Årets första "riktiga" birstaträff - album

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Specialraggarn
22 maj 2012 · 512 Inlägg

När e nästa träff. ? ;D

Volkswagen Passat 1.8T "Fruräcer" (2004)
cheffer
24 maj 2012 · 1 422 Inlägg

Synd att det inte var nu i helgen.. Hämtade min lilla älskling idag smile Den har redan fått sträcka ut sig lite. Wankelpower!

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
JimmyAndersson
8 september 2012 · 1 679 Inlägg

Ingen ny snart? smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Kanderss0n
8 september 2012 · 68 Inlägg

Tycker de är dax för en till nu smile

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
racer-putte
8 september 2012 · 6 558 Inlägg

Kanderss0n skrev:
Tycker de är dax för en till nu smile

ja absolut att det är  ... big_smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
cheffer
9 september 2012 · 1 422 Inlägg

Är väl bara att lösa det då wink

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Lambi
15 september 2012 · 112 Inlägg

Skulle vara sjyst en ny träff! smile som skriv här på forumet istället för sms elr rykten hela tiden.

raggar_rasken
23 september 2012 · 48 Inlägg

hallå blir det någon mer träff innan det blir vinter??

Apel
16 februari 2013 · 78 Inlägg

För att upplysa er som inte bor i Sundsvall och inte vet om detta så har det satts upp parkeringräcken
runt om hela parkeringen för att få stopp på ''buskörningen''. Hur det kommer bli med framtida bilträffar
vet jag inte, mer om detta kan läsas i denna artikel http://st.nu/medelpad/birsta/1.5163076- … buskorning

Zleem Fitted North
16 februari 2013 · 468 Inlägg

Apel skrev:
För att upplysa er som inte bor i Sundsvall och inte vet om detta så har det satts upp parkeringräcken
runt om hela parkeringen för att få stopp på ''buskörningen''. Hur det kommer bli med framtida bilträffar
vet jag inte, mer om detta kan läsas i denna artikel http://st.nu/medelpad/birsta/1.5163076- … buskorning

Jag ser de inte som nått problem. varför måste de alltid vara en som leker i mitten egentligen? Bara dumt enligt mig, om han skulle tappa kontrollen kan de få ödesdigra konsekvenser och kanske köra in i 4-5 bilar med folk i/runt om. Och tro mig, dem gångerna har varit nära på dessa träffar.

Varför inte bara ha en "vanlig träff" där man står pakerade bredvid varandra och dem som vill leka kan göra de på bauhaus kanske? fortfarande gangska stort där om de inte är några bilar där. smile

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
PerArne Mycke vill ha mer...
16 februari 2013 · 611 Inlägg

Dom där räckena har inte hjälpt så mycket.... Dom har bara höjt ribban på leket och gjort det lite roligare för vissa smile

//Per-Arne
Apel
16 februari 2013 · 78 Inlägg

Zleem skrev:

Apel skrev:
För att upplysa er som inte bor i Sundsvall och inte vet om detta så har det satts upp parkeringräcken
runt om hela parkeringen för att få stopp på ''buskörningen''. Hur det kommer bli med framtida bilträffar
vet jag inte, mer om detta kan läsas i denna artikel http://st.nu/medelpad/birsta/1.5163076- … buskorning

Jag ser de inte som nått problem. varför måste de alltid vara en som leker i mitten egentligen? Bara dumt enligt mig, om han skulle tappa kontrollen kan de få ödesdigra konsekvenser och kanske köra in i 4-5 bilar med folk i/runt om. Och tro mig, dem gångerna har varit nära på dessa träffar.

Varför inte bara ha en "vanlig träff" där man står pakerade bredvid varandra och dem som vill leka kan göra de på bauhaus kanske? fortfarande gangska stort där om de inte är några bilar där. smile

Ligger ju iof nånting i de du säger, men de som kan köra kontrollerat med trevliga bilar har ju varit rätt underhållande att kika på. Och nu menar jag inte någon vanlig 740gl som bara ska ut och svina och bränna däck.
Hur som haver så vore det roligt om någon person kunde styra upp en riktig träff fram mot våren. Var längesen vi hade en sådan!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang