Nu är det dags att sugtrimma min 740! Ja javet att många här tycker skit om gl men det är inte kretik jag är ute efter. Utan hjälp att plocka ur 200 hk ur en skön bil!!
Om pengar inte är något hinder så tycker ja du ska ringa kg trimning så kommer du få exakt all hjälp du behöver
Okej tack så mycket:) har redan bestämt mig för att handla mycket av motordelarna där men jag känner att jag vill ha lite tips ifrån allmänheten och ERA byggen som jag kan ta lärdom av och inte från en trimningsfirma:)
Men tack så jättemycket ändå för tipset!! Allt uppskattas!! Mvh
Har snackat med kg!! För 200hk kostar det ca 10-12000 så det var inte blödigt. Hade förväntat mig runt 20k. Men har ni några tips om vad jag kan göra med toppen förutom planing, portning och kam?
Har snackat med kg!! För 200hk kostar det ca 10-12000 så det var inte blödigt. Hade förväntat mig runt 20k. Men har ni några tips om vad jag kan göra med toppen förutom planing, portning och kam?
Mvh
ställbart kamdrev
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Mvh
ställbart kamdrev
Jo det är ett måste. Eftersom att jag ska byta kam så byter jag även drev. Mvh
hoppas det jävla svinet blir väl grillad höger framskärm var nästan nylackad på firma när jag köpte bilen. var det mycket som tog stryk? .... hur gick det med dig?
Senast redigerat av Volvo-Tobbe (21 oktober 2012)
Titta på vägen istället för telefonen när du sitter bakom ratten. Liv står på spel
Nu är det dags att sugtrimma min 740! Ja javet att många här tycker skit om gl men det är inte kretik jag är ute efter. Utan hjälp att plocka ur 200 hk ur en skön bil!!
hoppas det jävla svinet blir väl grillad höger framskärm var nästan nylackad på firma när jag köpte bilen. var det mycket som tog stryk? .... hur gick det med dig?