Har nu bestämt mig för att satsa rejält på drifting. Så har valt att bygga en bil efter proints alla konster och regler. Dom som känner mig vet mycket väl varför jag har valt att ta det här steget ;) tips och ideer är välkommna :)
Har tröttnat på att fjanta runt och träna drifting i en ganska standard 940 så nu blir det ett rejält bygge istället Det blir en volvo s90 -98 med dubbel turbo matad bmw e39 m5 spis. Karossen kommer bli väldigt lättad med glasfiber dörrar, skärmar och baklucka. Kommer även bygga bilen efter proints regler och lagar för tillfället så står bilen/ karossen tom.
Bilder kommer när jag sitter vid en dator ist för telen
har varigt lite segt på byggfronten tyvärr men bygget avstannar inte bara för det Acm ringde igår och sa att min nya baklucka är redo för avfärd blir en glasfiber lucka med fästen för racelås. inte några tunga gångärn här inte.
jag och en polare har även måttat lite och haft funderingar på att bygga en ny kardan tunnel för att kunna flytta bak motor för bättre viktfördelning men även för att jag ska fa någorlunda fäste i bakvagnen. bilen kommer ju inte väga spec myckety bak när jag är klar
Någon som vet hur man lägger upp bilderna direkt i tråden ist för i album? har försökt att lägga in dom genom att kopiera och klistra in fast det fungerar inte. nästa alternativ verkar bara vara att lägga in dom i albumet
bilder kommer snart på bakluckan och på våran tillfälliga maskeringstejps mall av kardantunneln
Slänger definitivt en prem för detta verkar intressant!
Det du kan göra med bilderna är att du laddar upp dom på någon sida som t.ex imageshack och sen kopierar in "Forum Link" för bilden du vill lägga in i tråden så ska det funka! Kan dock finnas bättre/smidigare sätt för det här forumet men vanligtvis så brukar det funka bäst så
Bilderna ser då ut såhär : (Tog bara en bild på hojen för att visa hur det funkar)
har varigt lite segt på byggfronten tyvärr men bygget avstannar inte bara för det Acm ringde igår och sa att min nya baklucka är redo för avfärd blir en glasfiber lucka med fästen för racelås. inte några tunga gångärn här inte.
jag och en polare har även måttat lite och haft funderingar på att bygga en ny kardan tunnel för att kunna flytta bak motor för bättre viktfördelning men även för att jag ska fa någorlunda fäste i bakvagnen. bilen kommer ju inte väga spec myckety bak när jag är klar
Någon som vet hur man lägger upp bilderna direkt i tråden ist för i album? har försökt att lägga in dom genom att kopiera och klistra in fast det fungerar inte. nästa alternativ verkar bara vara att lägga in dom i albumet
bilder kommer snart på bakluckan och på våran tillfälliga maskeringstejps mall av kardantunneln
När du skriver in en post så finns det några flikar ovanför smiley'sarna, en som heter Img trycker du på, den tillåter att du visar bilderna här.
T.ex. så har du en bild, http://www.bild.se/bild.jpg, du kan skriva ut adressen här, men då blir det bara blå länkar, skriver du däremot in den adressen mellan Img-taggarna så syns dom i tråden...
Idag kom äntligen Drift Magazine har väntat ända sen spdf 5 ni som följer den tidningen hittar mig på sidan 33 med syrran tyvärr så blev det fel namn :-/