Angående: Bilträff borlänge 4maj (bilsport kommer)

Darkus
5 maj 2013 ·

Biltema har en stor skylt att där att det är deras privata parkering å dom kan köra bort folk typ på kvällen.

pulchi skrev:

Darkus skrev:
Kan nog bli knepigt å lägga det tidigare för Kupolen har ju öppet till 20 typ. Lösningen skulle vara å leta reda på nått annats ställe att vara på då.

Tyfors skrev:
nästa gång kommer vi oxå :-D kanske försöka lägga den tidigare på em? grabbarna vill oxå följa me men när de blir senare så blir de lite knas. att folk dricker stör inte så länge dom sköter sig :-)

Butikerna har bara öppet till kl 17 på lördagar, efter det är det ICA och McDonalds som har öppet. Håller vi oss på bortre delen av parkeringen så bör det ju inte vara några problem.

Annars har ju Biltema en hyfsad storlek på sin parkering, dom stänger också kl 17 på lördagar.

-K-
5 maj 2013 · 88 Inlägg

Tyfors skrev:
galaxen?

Ja hotellet, Galaxen/Stora Björn smile

Var den här parkeringen jag menade: http://goo.gl/maps/bMW93

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
Tyfors Svetsare
5 maj 2013 · 1 153 Inlägg

aah nu är ja me :-) tillfällig sinnesförvirring haha

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
Darkus
5 maj 2013 ·

Dom har ju pensionärs huset i närheten där men va fn. Dom har ju PEace and love där fan i en vecka ju så dom klarar ju nog en natt. lol

-K- skrev:

Tyfors skrev:
galaxen?

Ja hotellet, Galaxen/Stora Björn smile

Var den här parkeringen jag menade: http://goo.gl/maps/bMW93

Senast redigerat av Darkus (5 maj 2013)

-K-
5 maj 2013 · 88 Inlägg

Darkus skrev:
Dom har ju pensionärs huset i närheten där men va fn. Dom har ju PEace and love där fan i en vecka ju så dom klarar ju nog en natt. lol

-K- skrev:

Tyfors skrev:
galaxen?

Ja hotellet, Galaxen/Stora Björn smile

Var den här parkeringen jag menade: http://goo.gl/maps/bMW93

haha ja precis

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
martinn
5 maj 2013 · 2 624 Inlägg

Noxx skrev:
Martinn, pulchi, kul att ni knäppte på min bil, e36an med BoS dekalen på huven. Får man ta den och lägga upp den här på sidan?

Går bra för min del med! smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
fuzz
5 maj 2013 · 86 Inlägg

Kul att det dök upp så pass mycket folk, trots oroligt väder och kort varsel!
Bra variation av bilar också.

Någon som råkade fick min på bild?

BMW 320d (2006)
Volvo 945 Turbo "WORK Wheels" (1994)
MxKrus
5 maj 2013 · 530 Inlägg

Riksigt snygga fälgar du hade på 945an Fuzz smile

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.
Mitt projekt! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183794
Opel Corsa B "Ägget" (1993)
Tmr_
6 maj 2013 · 27 Inlägg

vr6poower skrev:
Var faktiskt överförväntan om jag får säga, trodde inte det skulle vara så mycket bilar!

Hade vart kul och gjort en sida på facebook som ni gjorde fast göra det typ 3-4veckor innan träffen ,för då kan det nog bli Riktigt mycket bilar!

Dock så var det kanske inte så mycket trimmade bilar som jag hade hoppats på men man fick ju iallafall gasa lite mot en nyare RS6a men han ville inge mer..

Ingen som tog kort på min svarta S4a som stod rätt långt ner på parkeringen mot ST1? hade vart kul å fått nån snygg bild på kärran..

Mvh Marcus

Ja hadde förhoppning att gasa lite mot dig men då körde du in på statoil;-) vi får ut å åka lite i helgen:-)

MarcusHomman
6 maj 2013 · 146 Inlägg

Jaha ja trodde int du va nå sugen så df ja åkte in där smile jo jag försöker åka så mycket som möjligt så vi kan gärna ta ett race elr 2 smile

Mvh Marcus

Vroomfondel
6 maj 2013 · 72 Inlägg

Tack för titten, det var en lagom spontanträff med många kul bilar.

Masen_Racing skrev:
Måste dock klaga på bilsport. Hur fan kan dem dissa den blåa supran? "Polarens" Stort jävla misstag.

Vad tycker ni som var där. För folket samla ju sig vid Supran. Är smått irriterad!

Tack annars för bra träff =')

Nu blir jag lite nyfiken på vem från Bilsport du/ni pratat med?
Vi var två på plats, och jag har definitivt inte kritiserat någon bil. Har svårt att tro att Molle gjort det heller. Ingen pratade med oss om varken den blå eller någon annan av Suprorna, över huvud taget.

Bättre redlös än flatlöss
Tmr_
6 maj 2013 · 27 Inlägg

vr6poower skrev:
Jaha ja trodde int du va nå sugen så df ja åkte in där smile jo jag försöker åka så mycket som möjligt så vi kan gärna ta ett race elr 2 smile

Mvh Marcus

Låter bra , har inte så mkt å komma med mina 320hk;) men kul å bara ut å åka lite

Masen_Racing Euro 6 vad e det?
6 maj 2013 · 616 Inlägg

Vroomfondel skrev:
Tack för titten, det var en lagom spontanträff med många kul bilar.

Masen_Racing skrev:
Måste dock klaga på bilsport. Hur fan kan dem dissa den blåa supran? "Polarens" Stort jävla misstag.

Vad tycker ni som var där. För folket samla ju sig vid Supran. Är smått irriterad!

Tack annars för bra träff =')

Nu blir jag lite nyfiken på vem från Bilsport du/ni pratat med?
Vi var två på plats, och jag har definitivt inte kritiserat någon bil. Har svårt att tro att Molle gjort det heller. Ingen pratade med oss om varken den blå eller någon annan av Suprorna, över huvud taget.

Man är bitter än vad bilsport gör. Tycker nämligen det är väldigt lite reportage om supror i den tidningen. Iaf i mitt tycke. De är Volvo å massa krimskrams. Om ni vill veta så tjata jag på dessa gubbar. Men dem typ dissa oss.


Inte för jag gjorde bort mig med min BMW diesel när vi tävlade runt rondellerna, vela mest visa hur denna Supra går för,  man får som sagt en bättre bild då big_smile Den går hysteriskt BRAAAAA !!

Vroomfondel
6 maj 2013 · 72 Inlägg

Masen_Racing skrev:
Om ni vill veta så tjata jag på dessa gubbar. Men dem typ dissa oss.

Att du skulle ha pratat med oss är en ren lögn. Jag vet väl själv vilka jag pratat med?

Bättre redlös än flatlöss
Masen_Racing Euro 6 vad e det?
6 maj 2013 · 616 Inlägg

Vroomfondel skrev:

Masen_Racing skrev:
Om ni vill veta så tjata jag på dessa gubbar. Men dem typ dissa oss.

Att du skulle ha pratat med oss är en ren lögn. Jag vet väl själv vilka jag pratat med?

Skojar du? Prata ju med dig vid Romme?? Det kallar jag tjat....  Så du påstår att vi inte blev dissad?

Senast redigerat av Masen_Racing (6 maj 2013)

Vroomfondel
6 maj 2013 · 72 Inlägg

Masen_Racing skrev:

Vroomfondel skrev:

Masen_Racing skrev:
Om ni vill veta så tjata jag på dessa gubbar. Men dem typ dissa oss.

Att du skulle ha pratat med oss är en ren lögn. Jag vet väl själv vilka jag pratat med?

Skojar du? Prata ju med dig vid Romme?? Det kallar jag tjat....  Så du påstår att vi inte blev dissad?

Jag pratade med många vid Romme, men inte om någon Supra. Inte vid Kupolen heller.

Bättre redlös än flatlöss
Masen_Racing Euro 6 vad e det?
6 maj 2013 · 616 Inlägg

Vroomfondel skrev:

Masen_Racing skrev:

Vroomfondel skrev:

Att du skulle ha pratat med oss är en ren lögn. Jag vet väl själv vilka jag pratat med?

Skojar du? Prata ju med dig vid Romme?? Det kallar jag tjat....  Så du påstår att vi inte blev dissad?

Jag pratade med många vid Romme, men inte om någon Supra. Inte vid Kupolen heller.

Då var det säkert någon annan?

Djo
6 maj 2013 · 10 160 Inlägg

Trevligt vare någon som tog kort på min 244a föresten?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Jocke__88
6 maj 2013 · 104 Inlägg

Ja tycker personligen kupolen är det bästa alternativet.
Stor och rymlig parkering, lätt o hitta dit för dom som int kommer från våra trakter och inge fullt folk som int har nå där o göra.
Typ vi får va för oss själva.

Fiat 600 "Fialisa" (1963)
ffroojd
6 maj 2013 · 48 Inlägg

tycker någon satsar på ett facebook evenemang i juni nån gång så spriiiiiider vi det rejält och har en trevlig träff missade ju sisst pga diff ras på e30in sad så jag fick nöja mig med att kolla.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang